שאלת כרטיסים - טורניר באזל

שאלת כרטיסים - טורניר באזל

שלום לכולם,

אני ואשתי שוקלים לנסוע לבאזל באוקטובר, וחשבנו לנסות לראות את המאסטר במגרשו הביתי (לא ואוורינקה. השני, נו... מה שמו).
כרגע הלינק באתר הטורניר מראה לנו שכל הכרטיסים לרבע הגמר ומעלה - אזלו,
והאופציה היחידה שאני רואה היא לקנות כרטיסים לשמינית - שמחולקת על פני יומיים - בתקווה לזכות לראות אותו.
מישהו במקרה היה שם ויודע לספר לי קצת איך זה עובד?
 

אור2221

New member
לא הייתי שם אבל הרעיון שלך נשמע הגיוני

קנה כרטיסים לשמינית ליומיים.

לא הייתי בונה על מציאות בבאזל כשרוג'ר משחק, זה לא אולם גדול והם זוכים לראות אותו רק פעם בשנה.
 

z v e z d a

New member
אפשר גם לבוא לג'נבה לרבע גמר של Davis Cup

אם במקרה נמצאים באיזור באותו הזמן.
למרות, שזה היה בבית, ב-1/8 הגמר כן היה קצת מקום פנוי ביציע.
 
נצל"ש- המדריך המלא לכרטיסים וימבלדון

מהדורת 2014 לקראת 2015. אז לאחר שהשנה אני ובעיקר תפוחית הרחבנו מאוד את נסיוננו האישי בכל הקשור לכניסה לוימבלדון אני מביא כאן מדריך מעודכן ומפורט (מפורט מדי כנראה, אבל זה אני, אז אתם רגילים) לכל הדרכים שבהם אפשר להכנס אל הAll England club בשבועיים המקודשים שלו. זה אולי נראה פחות רלוונטי דווקא עכשיו כשהוא נגמר אבל האמת היא שעכשיו הוא הזמן להתחיל לחשוב ברצינות על השגת כרטיסים לשנה הבאה. אני אחלק את הדיון לארבע קבוצות אוכלוסייה: בעלי האמצעים, בעלי המזל, בעלי הסבלנות (או וימבלדון למתחילים) ובעלי הסבלנות אקסטרא (וימבלדון למתקדמים). אבל קודם כל מידע כללי:

למרבה הצער, בשל פופולריותו של הטורניר בוימבלדון, בניגוד לטורנירי הסלאם האחרים הביקוש תמיד עולה על ההיצע. לכן אפילו בשבוע הראשון אי אפשר פשוט לבוא בעשר בבוקר ביום המשחקים לקופה ולקנות כרטיסים. מייד אסביר מה כן אפשר, אבל לפני זה מידע כללי על סוגי הכרטיסים. בוימבלדון אין סשן לילה כלומר הכרטיסים הם תמיד ליום שלם. ימי המשחקים נכון להשנה נפתחו ב11:30 (אם כי בסנטר ובמגרש מספר 1 המשחקים נפתחים ב13:00) ומסתיימים בדרך כלל, אם אין גשם, בין שבע וחצי לתשע בערב. אם יש גשם, במגרשים החיצוניים בדרך כלל לא יחזרו לשחק אחרי שבע בערב אבל בסנטר קורט אם הגג סגור (מה שאומר שיש תאורה – בשאר המגרשים אין תאורה) ישחקו גם יותר מאוחר (אבל לא אחרי 11 בלילה). יש שני סוגים של מגרשים – הסוג הראשון הוא הshow courts שכוללים את סנטר קורט, מגרש 1, מגרש 2 וחצי ממגרש 3. הסוג השני הוא הground courts שכוללים את חצי ממגרש 3 ואת מגרשים 4-19.

בהתאם יש שני סוגים של כרטיסים. סוג אחד הוא כרטיס לגראונד קורטס כלומר כרטיס שנותן לך גישה חופשית למגרשים 4-19, וחצי מ3. אין במגרשים הללו מקומות מסומנים וכל הקודם זוכה אבל התחלופה בהם גבוהה אז בעקרון לא בעייה למצוא מקום. בחלק מהם, כמו החצי של שלוש וכן 12 ו18 יש טריבונות גבוהות שמאפשרות חוויות צפייה מצוינת ואלו המגרשים שבשבוע הראשון וביום שמינית הגמר משוחקים בהם המשחקים היותר אטרקטיביים מבין אלה שהם לא אטרקטיביים מספיק כדי להיות משוחקים בסנטר, 1 או 2 (אחרי שמינית הגמר משוחקים בהם בעיקר זוגות, נוער וכו'). בעקרון הכניסה והיציאה מהם היא בכל שני משחקונים בזמן ההפסקה. לפעמים בתחילת היום או מייד אחרי הפסקת גשם צריך לחכות קצת למקום, אבל בדרך כלל לא יותר משניים עד ארבעה משחקונים. אם רוצים לראות בהם משחק ספציפי מתחילתו הכי טוב להגיע כשהמשחק הקודם עומד להגמר כי כשמשחקים נגמרים הם בדרך כלל מתרוקנים.

הסוג השני של כרטיסים הוא כרטיסים לאחד מהshow courts. כרטיס כזה נותן לך מקום מסומן לכל היום באחד המגרשים הללו וכן כניסה חופשית לשאר הground courts אבל לא לshow courts האחרים. מה שאומר שאם יש לך כרטיס לסנטר קורט אתה יכול ללכת לשם לצפות בפדרר נניח, אחרי המשחק שלו לראות את שחר פאר באחד המגרשים הצדדיים ואחר כך לחזור למקום השמור שלך כדי לראות את סוף המשחק של סרינה (אבל לא תוכל עם אותו כרטיס ללכת לראות את נדאל במגרש מספר 1).

עד ל2019 סנטר קורט הוא המגרש היחיד עם גג. זה אומר שאם יורד גשם, בכל שאר המגרשים, בזמן שיורד גשם, לא יתקיימו משחקים. מה לעשות שבאנגליה יורד לפעמים גשם בקיץ, ובממוצע כל שנה לפחות 2-3 ימים מהטורניר מופרעים על ידי גשם. זה נדיר יחסית שיום משחקים שלם לא מתקיים בגלל גשם (למרות שזה יכול לקרות) אבל גם אם יש שעתיים או שלוש של משחק בלבד זה יכול להיות מבאס כשאתם צריכים לחכות את רוב היום מתחת לאיזה גג בציפייה לגשם שיפסיק. אם מתבטלים משחקים בגלל גשם לא תקבלו כרטיסים ליום אחר. אם קניתם כרטיס ישירות מוימבלדון תקבלו את הערך הנקוב של הכרטיס חזרה, כל עוד לא התקיימו משחקים למשך שעה לפחות, ואם התקיימו משחקים בין שעה לשעתיים תקבלו חצי מהכסף חזרה. לא יודע מה מדיניות החזרת הכסף בסוכנויות במקרה של גשם. מכל מקום כל זה מהווה תמריץ רציני להשגת כרטיסים לסנטר קורט.
 
חלק ב'

עכשיו לגבי השגת הכרטיסים. קטגוריה ראשונה – בעלי אמצעים. כמו תמיד בחיים, עם כסף, ובפרט עם הרבה כסף, אפשר להשיג כמעט הכל וזה כולל כרטיסים לכל מגרש לכל יום בוימבלדון כולל הגמר. בארץ אפשר לקנות חבילות באיסתא ספורט לדעתי אבל אפשר לקנות גם כרטיסים בודדים דרך אתרים כמו ויאגו או באתר הרשמי של בעלי מנויי הדיבאנצ'רס אלו הכרטיסים היקרים היחידים שמותרים למכירה (ראה לינק) הם טוענים שהם מוכרים את זה ללא עמלה אבל אלו עדיין כרטיסים יקרים.
http://www.wimbledondebentureholders.com/

כרטיסים לסנטר קורט לימים הראשונים יעלו לכם בדרך כלל 150 ליש"ט או יותר (תכפילו כמעט ב6 כדי לקבל את המחיר בש"ח) והמחיר מטפס עד בערך 3000 ליש"ט למשחק גמר הגברים לכרטיס (גמר נשים הרבה יותר זול בערך 800-1000 ליש"ט). אפשר אגב גם לקנות כרטיס לגראונד קורטס ולחסוך את העמידה בתור – זה בטח יעלה משהו כמו 60-90 ליש"ט (בעמידה בתור זה יעלה בסביבות 20 ליש"ט ראה למטה). מישהו שאל כאן בעבר לגבי רכישת כרטיסים בסוכנויות ליום המחרת לאחר שהתפרסמה רשימת המשחקים בערב שלפני (כדי שתוכלו לדעת מה אתם הולכים לראות) אני מניח שזה אפשרי אבל תצטרכו לשאול ולבדוק באתר שבו אתם רוכשים איך זה בדיוק עובד ואם עדיין נותרו כרטיסים.

קטגוריה שנייה: בעלי מזל. חלק גדול מהכרטיסים לכל המשחקים בוימבלדון כולל הגמרים מוצאים להגרלה. השנה ההשתתפות בהגרלה הייתה פתוחה גם לאנשים מחוץ לאנגליה (כלומר נדמה לי שהיא תמיד הייתה פתוחה אבל השנה אפשר היה להרשם און ליין ולא היה צריך לשלוח טפסים בדואר מחוף לאנגליה). יש הערכות שונות לגבי סיכויי הזכייה בהגרלה. בלינק שאני מצרף בסוף טוענים שהסיכויים הם אחד לעשר, אני שמעתי שהסיכויים גבוהים בהרבה. מאנשים ששולחים כל שנה שמעתי שהם זוכים אחת לשנתיים שלוש. והשנה תפוחית שלנו שהשתתפה מהארץ זכתה בכרטיסים לחצי גמר הנשים ככה ששווה לנסות. בדרך כלל צריך לעשות את זה בין אוגוסט לסוף דצמבר אז צריך להתארגן על זה מספיק מוקדם. הפרטים באתר הרשמי, חפשו ballot 2015 בערך מתחילת אוגוסט וחפשו overseas. מה שכן, אם תזכו אי אפשר לדעת במה תזכו כי זה מתחיל מכרטיס זוגי לגמר ונגמר בכרטיס בודד למגרשים החיצוניים (אם זכיתם בכרטיס לא אטרקטיבי ואתם לא רוצים לרכוש אתם לא חייבים אבל לא תקבלו משהו א חר). המחירים הם המחירים הנקובים שהשנה התחילו מ48 ליש"ט לסנטר ליום הראשון ועד 148 ליש"ט לגמר. אי אפשר להחליף או למכור את הכרטיסים הללו ויבקשו מכם תעודה מזהה בכניסה (על פי תפוחית). תקפידו לבקש רק כרטיס אחד לכתובת אחרת יפסלו אותכם לתמיד.

עוד תוספת לבעלי המזל. וימבלדון מוציאים כל יום למכירה כמה מאות כרטיסים לכל המגרשים דרך האתר Ticketmaster. חלק מהכרטיסים מוצאים יום לפני ב12:00 נדמה לי וחלק יומיים לפני גם בצהריים. הם טוענים שמוציאים שם גם כרטיסים לסנטר קורט ולמגרש 1, אני עוד לא שמעתי על מישהו שהצליח לזכות בכרטיסים לסנטר או למגרש 1 דרך ticketmaster. ואני ניסיתי לא מעט לשבת ליד המחשב בשנים קודמות. עם זאת, תפוחית הצליחה להשיג שם כרטיסים למגרש מספר 3 לחצי השמור שזה אומר שלפחות לא תצטרכו לעמוד בתור. ומי יודע אולי אפשר ככה להצליח להשיג גם כרטיסים למגרש מספר 2. לגבי 1 או סנטר תצטרכו כאמור הרבה הרבה מזל כדי להוציא משם כרטיס. ואי אפשר לבנות על זה מראש כי את הכרטיסים מוציאים כאמור יום או יומיים לפני.
 
חלק ג' וימבלדון למתחילים

קטגוריה שלישית: בעלי סבלנות. יש שני סוגים של בעלי סבלנות. הראשון הוא אלה שמוכנים להסתפק בגראונד קורטס. זה אולי לא משהו שיעניין את מכורי הטניס או את מי שנוסע לשם במיוחד לצורך וילמבדון אבל מי שבמקרה ממילא נמצא בלונדון בתקופה הזאת או שיש לו כרטיסים טובים ליום אחד ורוצה להוסיף עוד קצת וימבלדון ביום נוסף או משפחה עם ילדים שלא רוצה להכפיל את מחיר הטיול זו יכולה להיות חוויה מאוד נחמדה. אם אתם ביומיים הראשונים אפשר לראות בדרך כלל את הישראלים (קרה כבר בעבר שהם הגיעו אפילו עד הסיבוב השני....לא השנה) ובסוף היום אפשר גם בדרך כלל להשיג כרטיסים למגרשים העיקריים (ראה בהמשך). וימבלדון מקצים כמה אלפי כרטיסים לגראונד קורטס (נדמה לי 5000) למי שמגיע לתור המפורסם. כדי להכנס לתחילת המשחקים כדי להגיע לתור עד בערך 7 בבוקר. התור מתחיל בפארק וימבלדון שהשערים אליו הם מול רחוב Woodspring. זה תור די סביר כי השעות הראשונות שלו הם על מדשאות גדולות אז אפשר להביא שמיכה ופיקניק (אבל לא כסאות מתקפלים כי לא יתנו לכם להכניס אותם פנימה). כאמור, אם הגעתם בסביבות 7 תהיו בפנים באזור תחילת המשחקים כלומר 11:30 פלוס מינוס. תגיעו קודם תכנסו קודם. עלות נכון ל2014 – 20 ליש"ט לכרטיס. התשלום במזומן בלבד. לגבי הבונוס לבעלי הסבלנות resale tickets. אנשים שיוצאים מהמגרשים המרכזיים לפני סוף היום מתבקשים להשאיר את הכרטיס שלהם למכירה חוזרת – זה משהו די מקובל כי הרווחים מזה הולכים לצדקה והרבה אנשים עושים את זה (והרבה אנשים לא נשארים עד סוף היום ממש, ככה זה כשאתה עשיר). הכרטיסים בresale הם מאוד זולים – משהו כמו 15 פאונד לסנטר קורט. הכרטיסים הללו נמכרים בresale kiosk שבראש הגבעה שליד הנמן היל – ליד הכניסה האחורית למגרש מספר 18. כרטיסים מתחילים להמכר שם בין 4-5 אם כי הטפטוף היותר רציני שלהם מתחיל בין 5-6 והוא הופך לזרימה רצינית בסביבות 7 (בהתאם גם התור – לכרטיסים הראשונים אנשים מחכים שם שעות לא מעטות בתור, בסביבות 7 והלאה אפשר בדרך כלל לקבל כרטיס תוך כמה דקות). מה אפשר לקבל שם תלוי ביום (כשיש גשם אנשים נשארים יותר מאוחר בדרך כלל כדי להספיק לראות משהו). תפוחית חיכתה שם באחד הימים מ5-7 וקיבלה כרטיסים לסנטר קורט שם היא עוד הספיקה לראות שתי מערכות של נובאק. ביום שאני הייתי המשחקים של נובאק ומארי נגמרו די מוקדם אז לדעתי רוב אלה שהיו שם לא הצליחו לראות אחד מהם (יכלו לראות את המשחק של סיבולקובה שהועבר לסנטר קורט). אני בשנה שעברה ראיתי ככה את רוב המשחק של וורינקה נגד יואיט במגרש מספר 1. אם עמדתם כבר כל הבוקר בתור לא ממליץ לעמוד בתור הזה משתיים בצהרים עד שש אבל אם ראיתם לא מעט טניס במשך היום ואתם מגיעים לשם נניח בשש וחצי ויש לכם קצת מזל אולי תצליחו לראות שתיים או שלש מערכות באחד המגרשים המרכזיים.
 
חלק ד' ואחרון וימבלדון למתקדמים

קטגוריה רביעית: בעלי סבלנות אקסטרא (וימבלדון למתקדמים). אם אתם מתעקשים לראות את פדרר, נובאק, נדאל, מארי או אם אתם אילן ורוצים לראות את פטרה ורוצים להיות בטוחים שתראו דווקא מישהו ספציפי מהם ולא רוצים לקחת משכנתא לצורך כך ויש לכם הרבה מאוד סבלנות זו האופציה שנועדה עבורכם. עד למשחקי רבע הגמר (כולל, אבל לא לחצי ולגמר) וימבלדון מקצים 500 כרטיסים לכל אחד מהshow courts לראשונים בתור. בשנים האחרונות זה אומר אנשים שמגיעים 24 שעות לפני (לפעמים יותר) לנים במקום את הלילה באוהל ונכנסים בבוקר. אני ותפוחית עשינו את זה השנה (בנפרד). היתרון הגדול הוא שיש לך שליטה מלאה במה ובמי שתראה, מה שאין לך בהגרלה או אפילו ברכישת כרטיסים בסוכנויות מראש (כי אם אתה קונה מראש אתה לא יכול לדעת באיזה יום ישחק פדרר נניח ובאיזה מגרש). בנוסף אתה קונה כרטיסים במחיר הנקוב שזה חסכון של לפחות 100 ליש"ט לאדם בימים הראשונים והרבה יותר אחר כך. החסרון – צריך הרבה הרבה הרבה סבלנות. לא מומלץ למשפחות עם ילדים שהם לא מאוד מאוד מאוד סבלניים ולא מומלץ לעשות את זה אם יש תחזית של גשם אלא אם כן אתם רוצים לשחזר את הטירונות. וכדאי להתייחס לחלק של הקמפינג גם בתור חוויה נחמדה להתיידד עם השכנים (אני חלקתי חוויות עם מישהי שהולכת לוימבלדון כבר שלושים שנה ראתה שם את מקנרו ואחרים ושמעתי ממנה הרבה סיפורים על כל מה שקרה שם לאורך השנים) ולא רק בתור משהו שעושים כדי לחכות לוימבלדון.

שאלת המפתח היא מתי להגיע – ובכן התשובה הקצרה היא בבוקר שלפני. השנה וברוב השנים הקודמות החל מהיום השני של הטורניר אחד משני המדורגים הבכירים של הגברים שיחק בסנטר והשני במגרש מספר 1 ומשהו כזה גם אצל הנשים. 500 הראשונים בתור יכולים לבחור איזה כרטיס הם רוצים, סנטר או מגרש מספר 1, 500 הבאים יכולים לבחור רק כל עוד נותרו עדיין כרטיסים לסנטר קורט אחרת הם צריכים לקחת כרטיסים למגרש מספר 1. לכן כמובן תלוי מי משחק איפה. אם מארי או פדרר משחקים במגרש מספר 1 ואתם רוצים דווקא לראות את נדאל או נובאק שמשחקים בסנטר, יכול להיות שתמצאו כרטיסים לסנטר קורט גם אם תהיו מספר 900. אם שני המדורגים הבכירים משחקים שניהם בסנטר (זה בדרך כלל קורה רק ביום הראשון של הטורניר) או אם הולך ללכת גשם, אתם רוצים להיות בסנטר ואז כדאי לכם להיות בין 500 הראשונים. 500 הראשונים מגיעים בדרך כלל בשעות הראשונות של הבוקר שלפני, עד סביבות שבע-שמונה-תשע (בבוקר שלפני היום הראשון מגיעים הכי הרבה אנשים, בעיקר אם מארי משחק, כי זה יום ראשון שהוא סוף שבוע ואז כדאי להגיע ולהשיג כרטיסים לסנטר כדאי להגיע עד –שש/שבע הכי מאוחר). תפוחית הגיעה ביום שלפני הרבע ב12 בצהריים והייתה בין 500 ל600. היא הלכה למספר 1 כדי לראות את נובאק אז בוודאי שהיא נכנסה בקלות אבל לדעתי אם פדרר או מארי היו משחקים באותו יום במגרש 1 היה אפשר עם התור הזה שלה להשיג גם סנטר. אבל זה תופס לגבי הרבע בלבד. בכל מקרה אם אתם מגיעים כבר לעשות קמפינג עדיף שתקדימו קצת ותגיעו בבוקר.

מה להביא – אוהל קל להקמה (בעקרון אמור להיות אוהל לשני אנשים) מזרון נוח (הרבה מביאים מזרון מתנפח), כסאות מתקפלים נוחים וכל מה שיעזור לכם להעביר את הזמן. כשאתם מגיעים תדגישו שאתם לתור ליום הבא ויראו לכם לאן ללכת. תלוי בשעה שהגעתם יראו לכם מה המיקום שלכם ותוכלו להקים את האוהל (ביום הראשון שערי הפארק נפתחים רק בשמונה בבוקר, עד אז מחכים על המדרכה שבחוץ. בימים הבאים מתחילים להקים את האוהלים בסביבות שבע בבוקר אחרי שהמחכים מהלילה הקודם פירקו את האוהלים שלהם והתחילו לנוע בתור). בשעות הצהריים הסדרנים יעברו ויחלקו לכם את כרטיסי התור הנחשקים עם המספר שלכם (בדרך כלל מתריעים על זה איזה רבע שעה מראש). אתם צריכים להיות שם כדי לקבל אותם. מרגע שקיבלתם אותם אתם יכולים להסתובב חופשי באזור כולל הפארק וגם לקפוץ לעיר לקנות פרודוקטים או לשבת בפאב המקומי להעביר קצת את הזמן. בפארק יש בית קפה שבו אפשר לקנות אוכל וגם להטעין סלולריים בתשלום (אבל תביאו את המטען שלכם הם משכירים רק שקע – נדמה לי 4 ליש"ט לשעה). הקמפינג עצמו עובר די מהר. החלק היותר מבאס בעיניי הוא החלק של הבוקר. מעירים אותכם בסביבות חמש ועד שש וחצי האוהלים צריכים להיות מקופלים ואת הציוד נותנים לשמירה (נדמה לי בעלות של חמישה ליש"ט). משבע מתחילה הזדחלות לכיוון הכניסה. בסביבות שמונה ומשהו מחלקים לכם סרטים ליד לפי המגרש שבו אתם רוצים להיות (בשלב הזה אתם כבר יודעים את סדר המשחקים לאותו יום ויכולים להחליט אם אתם רוצים כרטיסים לסנטר או למגרש מספר 1). בסביבות תשע ורבע אתם מגיעים לקופות (אפשר לבחור מקומות מבין המקומות שנשארו ראה הסבר למטה). בסביבות תשע וחצי אתם בפנים. אבל עד עשר וחצי אפשר לנוע רק במתחם של האוכל והמזכרות (זה הזמן לארוחת בוקר על הספסלים המועטים שמתמלאים במהרה ליד דוכני האוכל). בעשר וחצי פותחים את המתחם כולו ואז אפשר ללכת לתפוס מקום באחד המגרשים החיצוניים (אם אין לכם העדפה ספציפית עדיף 3 או 12 או 18 על אחת הטריבונות הגבוהות). שם מחכים עד לתחילת המשחקים ב11:30 ורק לפני אחת אתם מתחילים לנוע לקראת היעד המרכזי של היום הסנטר קורט או מגרש מספר 1. אם תרגישו בשלב הזה שמי שמגיע לו גביע זה לכם ולא לאלה שמשחקים מולכם יש בזה משהו, ואם אתם עייפים מכל היום הזה רק תשתדלו לא להרדם כשהמצלמה עליכם.

מילה אחרונה לגבי יציעים. כמו שאמרתי אתם יכולים לבחור את הכרטיסים שתקבלו (במידה מסוימת) ל500 אנשי התור שקונים כרטיס לסנטר קורט מוכרים כרטיסים בעיקר ליציעים 109-115 בצד המערבי וכן ליציע 101 ואולי גם ליציעים 102-107 בצד המזרחי לא בטוח. כל היציעים הללו הם היציעים שהכי קרובים למגרש. יציע 101 הוא היציע שלידו השחקנים עוברים בסוף חותמים ונותנים מגבות... הוא נמצא בצד המזרחי (כמו שאר יציעים 102-107) שזה היציע שמאחורי שופט הכיסא אז הראות של המגרש עצמו היא לא בהכרח מושלמת אבל מצד שני אתם יושבים מאחורי השחקנים. יציעים 109-115 בצד המערבי הם היציעים שמול שופט הכיסא. הם גם היציעים הקרובים למגרש. אם אתם מעדיפים (כמוני) לראות את המגרש טיפ טיפה מלמעלה כדי לקבל תמונה יותר טובה של מה שקורה עליו אתם רוצים כרטיסים לשורות היותר עליונות כלומר שורות M N או L, אם יש. השורות הנמוכות יותר( A-H בערך) הן יותר קרובות למגרש ותוכלו לראות את הזיעה של השחקנים וכו' אבל תהיה לכם פחות פרספקטיבה טובה של איפה הכדור נופל וכו'. בעקרון כשאתם מתקרבים לקופות מעליהן יש לוח אלקטרוני שאומר לאיזה יציעים כל אחת מהן מוכרת אז אם אתם נניח רוצים ללכת ליציע 101 חפשו את השלט מעל הקופה שמוכרת אליו. שם המוכר/ת תגיד לכם איזה כרטיסים נשארו ותוכלו לבחור.

לגבי מגרש מספר 1 היציעים שמוכרים הם בין היתר 30, 26, 8, 12 כש26 הוא היציע שבו השחקנים חותמים ושם רואים אותם מקרוב.

עד כאן להשנה. לסיום רק עוד לינק אחד שלדעתי לא מוסיף הרבה על מה שנאמר כאן אבל יש לו עוד כמה עיצות פחות קונבנציונליות (נניח להיות חבר של מישהו מהמשפחה המלכותית):
http://www.wimbledondebentureholders.com/articles/ten-ways-to-grab-a-seat-at-wimbledon/

ואם לתפוחית יש משהו להוסיף או לתקן אני בטוח שהיא תעשה זאת.
 
עוד תוספת קטנה לגבי שאלה שנשאלתי כאן

נשאלתי כאן השנה אם אפשר לעשות קמפינג רצוף ככה שאפשר יהיה להשיג כרטיסים ליום אחרי יום. ובכן באופן עקרוני זה אסור. זה לא אומר שזה לא אפשרי באופן תאורטי ואני לא אתפלא אם מישהו ניסה את זה (ואני לא אתפלא אם הוא היה ישראלי) אבל זה מאוד מסובך ואם יתפסו אותכם זה לא נעים וכמובן מעיפים אותכם משם מייד. כעקרון עם הסרט על היד אתם יכולים לצאת ולהכנס מהמתחם של וימבלדון במשך היום אז באופן תאורטי אתם יכולים לצאת משם בצהריים כדי לקבל את כרטיס התור ליום שלמחרת (אני מניח שזו אחת הסיבות שאין שעה קבועה לחלוקת הכרטיס הזה אלא הוא מחולק מתישהו בצהריים) ולחזור אחר כך פנימה. אבל אם יראו שאתם מגיעים עם הסרט על היד ממילא יבינו מה אתם מנסים לעשות ולא סביר שיתנו לכם כרטיס. ככה שלא נראה לי שכדאי לנסות את זה.

עוד נקודה אחת התשלום לכרטיסים כשאתם עומדים בתור גם אם זה לסנטר הוא רק במזומן!
 

kingRF

New member
לטגלן לדורות הבאים

תודה רבה על המידע החיוני
 
למעלה