מונטריאול, גברים, חצאי גמר!

סקלרטו

New member
מונטריאול, גברים, חצאי גמר!


איזה חצאי גמר כיפים, צפוי יום ממש ממש שווה של טניס קינקי, איזה אושר
כמה חבל שהאתר של ATP שבק חיים דווקא עכשיו, יש כל כך הרבה נתונים סטטיסטים מעניינים היום במיוחד בכל הנוגע לחצי הגמר הכל-קנדי ההיסטורי.

ואסק פוספיסיל - מילוש ראוניץ' (22:00)
אוהדי הטניס העילאיים והמתנשאים שבינינו יכולים לומר בכיף "פופסי? אנחנו ידענו שהוא עומד להיות הדבר הגדול הבא כבר לפני שנים בדיוויס". אבל ביננו -איש לא צפה שהפריצה של הצעיר המוכשר הזה תגיע דווקר במאסטרס, ועוד כזה ביתי. הוא יעלה מול ראוניץ' שניצח אתמול את גולביס במשחק די ארוך, בעוד פוספיסיל זכה במשחק קליל לאחר פרישה מוקדמת מאוד של דווידנקו במצב של 3:0ץ אם כן, ואסק כנראה יגיע רענן יותר, אך אלמנט הלחץ והפעם הראשונה בחצי גמר (אם אני לא טועה בכלל ב-ATP, אבל בוודאות פעם הראשונה במאסטרס) יכולים בהחלט לפגום בהופעה שלו היום. אני מניחה שהוא וראוניץ' מכירים זה את משחקו של זה היטב, כאמור - אין לי אפשרות לבחון את ההנחה הזו כי האתר מסרב לעבוד, אבל גם אם לא שיחקו זה מול זה מעולם - השניים חברים בנבחרת הדיוויס החזקה של קנדה וראו את המשחק של השני כמה וכמה פעמים. אני מעריכה שראוניץ' ינצח כאן, אבל אני מקווה שלפחות נראה פייט יפה מפוספיסיל. מעניין לצד מי יהיה הקהל?

רפאל נדאל - נובאק דג'וקוביץ' (03:00)
מאזן - אם אני לא טועה 20 - משהו לטובת נדאל. לא ראינו מפגש שכזה מאז גמר הרולאן, אז ניצח נדאל. זה צפוי להיות ארוך ומתיש, אבל מחר המנצח צפוי לקום כמו פנתר וכנראה שגם לקחת את הטורניר. נובאק בכושר סביר, על הכושר של נדאל אף אחד לא יודע להגיד כלום, כך או כך יהיה מעניין.

תהנו :)
 

kingRF

New member
ראוניץ' ופוספיסיל נפגשו כבר 4 פעמים

המאזן הרשמי שלהם על הנייר הוא 0-0, אבל יש להם 4 מפגשים - בשלושה פיוצ'רים וצ'לנג'ר, שהמפגש האחרון הוא בשנת 2010 : המאזן למי ששואל הוא דווקא 3-1 לפוספיסיל (2-1 על קשים ).

לגבי המאזן בין נדאל לדיוקוביץ' : 20-15 לנדאל (11-5 לדיוקוביץ' על קשים ), המפגש האחרון ביניהם היה כמובן בחצי הגמר של הרולאן 2013. בגמר נדאל ניצח את דוד פרר, שזה היה עבורו גמר הסלאם הראשון.

חבל רק שהמשחק כ"כ מאוחר בשעוננו
צפוי להיות אש....
 
דלפו מפגין לא מעט רגשות במהלך משחקים

הוא מחייך (גם בציניות) ומתעצבן לא מעט...

ברדיך של היום רגוע יותר מאשר בעבר, אבל לא 'רובוטי' כמו ראוניץ' (לדעתי).
 

LENAFAN

New member
נורא ואיום...

פופסי התלהב מדיי וחבט כדורים החוצה מול מגרש פתוח, ראוניץ' עם הגשות שניות שדומות יותר להגשות שניות של אראני ובסוף מישהו היה צריך לנצח....
 

mont

New member
הדחיפות האלה מזכירות את הסרב השני שלי

החלטתי עקב כך שאני אתן את השני כמו הראשון לפחות לא לצאת פתטי
לפי השדרנים לפחות.
 

mont

New member
ראוניץ' מסוג השחקנים שאיכשהוא מנצח

למרות שכל הסטטיסטיקה נגדו
9 אייסים מול 14 של פופסי
41 ue מול 33

פחות ווינרים משמעותית , רק באחוז הנקודות מסרב שני הוא הוביל . אבל הוא ניצח

גם נגד גולביס , הוא פשוט היה לא קרוב כל המערכה ואיכשהוא במאני טיים הוא מוצא דרך לנצח.

הוא משעמם במשחק נורא. , אגב גם נובאק ג'וקביץ' לפעמים הוא כזה
וזה כנראה אחד מהסימנים של שחקנים בטופ גם בתקופה לא טובה , למצוא את הדרך לנצח.
 
למעלה