מה דעתך על החימר ממדריד?

דנה1982

New member
זה לא מה שאמרתי

אני מסכימה עם כל הטענות שהועלו כאן, ולא אמרתי בשום מקום שהבטיחות לא חשובה. התחלתי ואמרתי שהיא הכי חשובה.

בסך הכל ההתייחסות כאן היא לנדאל ולנטייה שלו בחודשים האחרונים לשתף את התקשורת בכל פעם שמישהו מעצבן אותו (מארגני טורנירים, שחקנים, you name it). אמרתי שהטענות שלו בוודאי מוצדקות וגם אני ראיתי טניס ממדריד השבוע והיה לי ברור שהמגרש חלקלק. אל תכניסו לי מילים לפה, בבקשה. נדאל קצת נהיה cry baby לאחרונה, ועם כל הכבוד לזה שהוא סופסוף מדבר קצת (ומפחית בקלישאות) ומביע עמדה, לא על כל דבר צריך לרוץ, לא כל ג'יפה צריך להוציא החוצה ויש דברים שאפשר לפתור בלי לערב את כל העולם. במקרה הזה הוא אולי צודק, אבל זה קצת הילד שצעק "זאב זאב". כשאתה מתלונן בלי סוף, קצת קשה להקשיב לך כשאתה מתלונן על משהו באמת מוצדק (וזו באמת תלונה מוצדקת, כמו שאמרתי מהתחלה).
 

Nadal JR

New member
מה שכתבת פשוט לא נכון

עשרות שחקנים ושחקניות, חימריסטים ולא-חימסריסטים כאחד, הפרושים על פני כל הטופ-200 (כן כן, גם כאלה ששיחקו מוקדמות) ביקרו את המשטח הזה וטענו שהוא גרוע, מחליק ומסוכן.
 


אחלה של שיר

אני מודה - הייתי בשוק מההפסד של נדאל, וזה במידה מסוימת עוד-יותר משכנע אותי שהמשטח הזה הוא פשוט לא טוב. גם אם נדאל לא שיחק טוב - על חימר, גם ביכולת בינונית שלו, בד"כ אין שני לו. אז הפסד בסיבוב שלישי? זה מתמיה.
 
כדורים עפים?

אני לא רואה שהכדורים ממש עפים...נראה לי שהמשטח לא הכי מהיר אלא יותר מסוכן.
במשחק של אלמגרו-פרר הכדורים באמת טסו (אולי בגלל זוית הצילום הנמוכה יותר...?)
 

The Bum

New member
אני לא בטוח אם אי אפשר לייחס גם את זה

לבעייתיות של המגרש ולא רק למהירות.. משער שאם אין אחיזה טובה למגרש, זה יוצר גם קושי לעשות את הצעד שצריך בהגשה
 
למעלה