עד כמה אתם מכורי טניס?

punky brewster

New member
עד כמה אתם מכורי טניס?

פעם קמתי באמצע הלילה לראות משחק (אוסטרליה, השעות מטורפות) ונסעתי באוטובוס בכוונה כדי שאני אוכל להמשיך לצפות במשחקים דרך הטלפון, הגעתי לעבודה ובזמן העבודה הטלפון עדיין היה על האתר אז מדי פעם הגנבתי מבט, בדרך חזרה הביתה צפיתי בש.ח של המשחקים שהפסדתי ואז הגעתי הביתה, אוכל מקלחת טלפונים, סידורים ואז לישון כי שוב צריך לקום ב2 כי היה משחק. הגעתי למסקנה שבאותם שבועיים ישנתי במצטבר 20 שעות בגלל ההתמכרות שלי. יש עוד חולים כאלה?
 

דנה1982

New member
חוץ משני טיולים לניו יורק...

(ונתעלם מ-2 MP בחצי גמר נגד דג'וקוביץ' בשני המקרים האלה) אין כמו לקום ב-3 בבוקר, לסחוב את עצמי להכין קפה ולבעוט באור כדי שתישאר ערה בזמן משחק שלרוג'ר... כן, אני מכורה.
 

kingRF

New member
זה אכן סם ממכר במיוחד

אם הרחקתי עד אוסטרליה בשביל זה, כנראה שגם אני מכור.
 
בממוצע פעם בחודש

אני פותחת את רשימת הטורנירים של הATP, ומתחילה לבדוק איזה תאריכים נופלים על חגים/מועדים/חופשים/זמנים נוחים, ומדי פעם גם בודקת כמה עולות הטיסות לאותם מקומות. ואז מתבאסת בטירוף. אגב, אם אי פעם תהיתם, אין טיסה ישירה מתל אביב לבלגראד. בכל מקרה, כבר יותר משנה שכל החופשים שלי מתוכננים סביב טניס. ובתקופות כמו עכשיו, גם הזמנים שבהם אני הולכת לישון בלילה. (בAO שעבר היו ימים שהלכתי לישון ב8 בערב כדי להצליח לקם ועדיין לתפוס כמה שעות שינה... נראה מה יהיה בשבוע הבא!)
 

The Bum

New member
יותר מידי משמרות לילה

שאחרי לילה נטול שינה, כשאני כל הלילה על הרגליים, כשהגיע הבוקר הייתי ישן שעה, קם, והולך לשחק טניס (רובן עם juan בזמנו, נראה לי שאפילו לא התעוררתי למשחק נגדו פעם אחת
)
 

aviv88268

New member
נראה לי את לא מכורה בכלל..

טניס זה באמת אח ;) גם אני מכור ברמות מטורפות! ואני ממשיך להגיד את זה לעצמי ולאחרים כמו כל דבר בחיים, אין כמו המינון הנכון :)
 

גיל1008

New member
המקרה שלי

כשגבר צעיר נמצא לבד מול מחשב בשעת לילה מאוחרת וצופה בטניס ולא בפורנו- הוא מכור... כשמתכננים נסיעות ופגישות עסקים אך ורק לפי לו"ז של רוג'ר. כשמציקים לדיילות ולטייס במהלך טיסה טרנס אטלנטית כדי לקבל עדכונים. כשלוקחים למילואים בגזרת רמאללה שני מחבטים כי אולי יהיה שם מגרש (ומוצאים!! אחל'ה מגרשים בעלי...) כשמצליחים לפרוץ למערכת ההפעלה של הפלאפון דור מינוס 3 שקיבלתי בחו"ל כדי להצליח להתחבר ולקרוא את הסקירות של דנה. כשקונים כל כותר טניס ואת שלושת הקונסולות (Wii PS3 XBOX 360) כדי לשחק טניס גם ביום סגריר כשמגיעים למיון איכילוב עם התייבשות חריפה אחרי שמשחקים 4 שעות ברצף באמצע אוגוסט בצהרי היום. כשימי המחלה מסתנכרנים להפליא עם הפסדים של המלך. כשמשדרגים את קו האינטרנט למיליון מגה, רק כדי ששוב יתקע בנקודת המשחק הסטרימינג הארור. אז יודעים שאתה מכור.
 
למעלה