כמה מסקנות בנוגע לצפייה בלייב סטרים

סקלרטו

New member
כמה מסקנות בנוגע לצפייה בלייב סטרים


עם שכוח-הסערות של 2011, רציתי לחלוק איתכם את כמה מסקנות אישיות אליהן הגעתי לאחר שנה שלמה של צפייה תכופה בטניס באמצעות קישורי לייב-סטרימ המקוללים:
הלייב-סטרימ קורא מחשבות. במידה ומצאת לינק שעובד חלק ולא נתקע, אסור בתכלית האיסור לציין זאת במחשבותיך כדוגמאת: 'הא! זה עובד מצויין!'. מחשבה שכזו מיד תוביל לרצף קטיעות, חיתוכים ותמונות קפואות של השידור, גם אם הוא עבד מצויין בכל 4 המערכות הקודמות של המשחק.
עניין זה רלוונטי בעיקר בשניות הראשונות בהן הפעלת לינק חדש. ברגע שחשבת שהנה הגעת אל המנוחה והנחלה ונמצא לינק מצויין שעובד בלי קטיעות – הרסת את הלינק. למרבה הצער, מחשבה כזו היא פשוט בלתי נמנעת, אך חייבים לנסות לחשוב על הכל, הכל, רק לא על זה שהנה חלפו כמה 4 שניות וזה עדיין לא נתקע.
להבנתי, מדד התקיעות הוא כדלקמן: ככל שמדובר בטורניר מדרג גבוה יותר, ככל שדירוג השחקנים בו גבוה יותר, ככל שמדובר בסיבוב מתקדם יותר, ככל שמדורג במערכה מתקדמת וצמודה יותר, ככל שבילית יותר זמן במשך היום בפנטזיות על איך שתשכב בערב במידה בכיף ותראה את המשחק במחשב – ככל שכל אחד מהדברים האלה גדול/מתקדם/חשוב לך יותר, כך יגדל הסיכוי שלא יהיה אפילו לינק אחד שעוב חלק. אין לי ספק שבטניס זוגות נכים של מכללות בארה"ב יש שידור נטול-קטיעות לחלוטין באיכות HD.
פסבדו-סטרימ – זה סטרימ שמהתל בך – הוא עובד חלק לגמרי, הכל טוב, אבל הוא עדיין משדר את השבירה של מארי במערכה הראשונה במצב 2:2 כאשר בפועל מתנהל כרגע שובר שיוויון מותח במערכה 3.
ריבוי לינקים - ככל שיש יותר לינקים למשחק בלייב סקור האנטר – כך גדלים הסיכויים שכולם תקולים. דווקא משחקים שיש רק ערוץ אחד שמשדר הם בדרך כלל חלקים לגמרי.
הדילמה התמידית – סוף סוף מצאת לינק לשידור שעובד מצויין וחלק אבל עם רזולוזציה שגורמת לשחקנים להראות כמו שני כתמים ושדרן שמדבר בערבית ומתלהב מכל נקודה כאילו היא נקודת משחק במערכה חמישית בגראנד סלאם. מה עכשיו? האם לסגור את הלינק הזה ולהמשיך לחפש שידור בריטי או יורוספורט? מנסיון מר – בשום אופן לא. ברוב המכריע של המקרים לא תמצא שידור שעובד, וכן כשתשבר ותרצה לשוב לשדרן הערבי – הוא יפנה את גבו ויקטע גם כן.
אני יודעת שאין לזה שום הסבר טכנולוגי אמיתי, אבל בניגוד לכל הגיון – כשמגדילים את החלון למסך מלא – זה *כן* משפיע, השידור יתחיל להתקע ולא יחזור לעצמו גם כשתקטינו בחזרה את המסך תוך תחינות סליחה סליחה מאל הלייב-סטרימ.
טיפ חשוב! בתחילת כל משחק, חשוב להקשיב היטב לצהלות הקהל ולזהות את מי מעודד הרוב המכריע של הצופים באולם. כך, במידה והתמונה תתקע בהמשך המשחק בשיאה של נקודה חשובה, תוכלו לדעת מי זכה בה לפי כמות הצווחות בקהל. שימושי מאוד, מנסיון אישי.
לינקים שנתקעים לסירוגין יתקעו תמיד בשלב הנחיתה של ההגשה, ויחזרו שוב כשפרר יושב בנחת בספסל ושותה מים. מרתק. כמו-כן, לינקים תמיד יתקעו בעת צ'אלנג'ים, בדיוק בשניה שבה מראים אם הכדור יצא החוצה או נשאר בפנים. במקרה כזה יש שוב להשען על צהלות הקהל כדי לדעת אם הצ'לאנג' התקבל או לא (אלא אם כן המערער הוא רוג'ר, ואז ברור שהצ'אלנג' שגוי גם בלי הדמיה
).
יש לזה גם יתרון, אתמול בערב נתקע לי השידור בתמונה של רוג'ר מנגב את הסוודר שלו בלי חולצה, כמובן שהתפללתי שישאר תקוע, וכמובן שזה נפתח מיד באותו רגע
השעות שלפני משחק חשוב תמיד ילוו באיומים על שותפים/הורים/שכנים שגונבים להם אינטרנ וכו' שהחל מ-### לא מורידים כלום, לא גולשים בשום אתר ובכלל, לא מתקרבים לשאר המחשבים בבית. בסוף הסטרימ כמובן נתקע ובין בוקסים לשולחן לקללות העולם מאשימים את הסוליטר של סבתא שתקע את הכל.
אין טעם בהכאות על חטא ומחשבות כגון 'אם אני אכוון את המחשב לכיוון הראוטר/אשב בחדר של הראוטר/לא אסגור את הדלת/אפתח חלונות/לא אזוז/ לא אנשום/ לא אוכל/ לא אעשה רעש' - זה לא עוזר! זה בכל זאת נתקע.
לא לקרוא ציוצי טניס תוך כדי צפייה בסטרים מפגר מעט – הטוויטר מלא ספויילרים.
לסיום - אין דבר יותר מעצבן מ'במאי' סטרים שמעביר את השידור בדיוק ברגע שבו נגמר המשחק, ולא נותן לך צ'אנס לראות את הרמת הגביע/הנאום/הדמעות של רוג'ר. הכי נורא זה שלפעמים אפשר לראות בשידור חי את רשימת האופציות מהן בוחר אותו אדם נלוז ערוץ אחר להעביר אליו. אני תמיד מתמלאת תקווה ברגעים האלה שמדובר באדם הססן שיתמהמה בבחירה, ואולי אזכה לראות משהו מהרגעים המרגשים ברקע, אבל זה לא באמת קורה.
דרך אגב, נדמה לי שבוימבי היה אחד שהתעקש להעביר לכדורגל בין המערכות. אחח אם היתה טיסה ישירה לדובאי!!!
זהו, כתבתי את זה אתמול בעת הנסיון צפייה של בגמר, הרבה עצבים היו שם, אז אם קצת נסחפתי אז סליחה. וכן, אני יודעת, אם לא הייתי מבריזה לליאונרדו וכו' בתקליט לא היתי סובלת ככה, זה מגיע לי.
חשוב לציין שזוהי רשימה חלקית ביותר שכן בכל הנוגע לליב-סטרימ - רב הלא-נודע על הנודע, וטרם פוענחה החוקיות המלאה של הדבר הזה. מוזמנים להוסיף
גילי.
 

nolefan

New member
לא. זה ערוץ שמשדר משחקי טניס בתשלום...

וזה עולה פחות או יותר מאשר חבילת הספורט של ערוץ הספורט, אבל אם את רואה הרבה טניס ואין לי בעייה לשלם אז אולי זה שווה לך. אם זה מעניין אותך, הנה האתר - http://www.tennistv.com/
 

גיל1008

New member
השתרבבו לך שגיאות לוגיות מצחיקות בטעות

"עולה פחות או יותר מאשר" "אם א-ת רואה הרבה טניס ואין ל-י בעייה לשלם..." גם מעולה! בכל מקרה הטיפ מצויין. אחרי ששילמתי כבר לכל חבילות הפרימיום/HD ובכל פעם רק התרחקתי שוב ושוב מצפייה בטניס לטובת כדורגל/אופניים/אחר, פשוט שידרגתי את מהירות הגלישה ואני אעשה מנוי לאתר הנ"ל.
 

nolefan

New member
אני מצטערת לשמוע שסבלת אתמול (וכל השנה)..

אבל לפחות יצא לך פוסט משעשע מזה, ממש הצחקת אותי (צחוק של הזדהות כמובן בתור אחת שיודעת על מה את מדברת)
. אני גם התעצבנתי במהלך השבוע מכך שכל שידורי משחקי אחה"צ עבדו לי חלק ואז בלילה עם אותו לינק בדיוק השידור נתקע כל כמה שניות (את המשחק של פדרר ונדאל לא ראיתי בכלל בגלל שהאינטרנט שלי היה איטי כמו צב) אבל הגעתי למסקנה שיצא מזה משהו טוב בכל זאת - לא ראיתי את כל ה-UFE של נולה במשחקים מול פרר וטיפסי וחסכתי לעצמי את עוגמת הנפש. כיסית את כל הדברים השליליים מצויין ואין לי מה להוסיף בעניין, זה באמת מעצבן אבל אני תמיד מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה ולמצוא את החיובי וגם פה הצלחתי: 1. השנה למדתי שאם מדובר במשחק חשוב של נולה אז, למרות שזה ממש מעצבן שהשידור נתקע, זה גם מוריד קצת מהלחץ שלי לא לראות את כל הנק' ולעקוב רק אחרי התוצאה, הפרצופים, תשואות הקהל וכו' ואח"כ תמיד אני יכולה להוריד את המשחק במלואו מהיוטוב ולראות בלי לחץ כשאני יודעת את התוצאה. זה מה שעשיתי אחרי הגמרים של נולה ונדאל במדריד וברומא, ראיתי ביוטוב ובכך גם זכיתי לאפשרות להעביר את כל "פסקי הזמן" הארוכים שבין הנק'. 2. עדיף לראות שידור מקוטע של רובי קואינג וג'ייסון גודאול (או אפילו לא לראות בכלל) מאשר לשמוע את הקשקשנים של ערוץ הספורט.
 

Aviram Tennis

New member
אז בתור אחד שאצלו תמיד עובד חלק, עצה .

תגדיל חיבור אינטנרט . אני עשיתי כך ונפתרו הרבה בעיות . אם אתה לא יכול ללכת נגדם, זרום מהר יותר איתם .
 

אבי2322

New member
מה זה להגדיל חיבור אינטרנט??

אני גולש במהירות של 12 מגה והשידור עדיין נתקע(אם כי לא תמיד).אני חושב שזה קשור לעומס על השרת,נניח משחק בין פדרר-נדאל 90 אחוז שהשידור יתקע לך.
 

avi13885

New member


משתתף ומזדהה עם הכל.. אין ספק שהלינקים לצ'לנג'רים הם הכי טובים
. שנה שעברה עוד יכולנו לראות את כל השידורים ב-BET365 ואז זה עבד יפה בדרך כלל. אחרי הפיאסקו שהיה לי עם השידורים שנה שעברה בלונדון ובפריז, עברתי השנה לטניס טיוי, וגם החודש האחרון היה מצויין איתם. ובהזדמנות זאת אני רוצה להגיד תודה לאינטרנט המהיר של השכנים, אז EMILIA או YARIN אם את/ה קורא/ת זה בשבילך
. את מלבורן אני כנראה אראה ביורספורט פלייר שזה גם לא רע. הבעיה היחידה איתו שהוא דורש תשלום לשנה ולא כל חודש. אבל אני רואה עוד דברים ביורוספורט כמו סנוקר לפעמים. ולמי שמתעניין בטניס שולחן (כמוני) נפתח בשנה האחרונה ערוץ שמשדר את כל המשחקים של כל הטורנירים החשובים (נשים, גברים, זוגות ואפילו U21) בשידור חי ומוקלט למי שפיספס ובלתי תקלות http://www.ittf.com/ittv/
 

דנה1982

New member
אני חושבת שאפשר לקנות את היורוספורט

לתקופה מוגבלת. אני קוניתי את הפלייר רק לרולאן גרוס, שילמתי 12$ לדעתי. אמנם לחודש (בשביל טורניר של שבועיים) אבל היה שווה את זה כדי שאוכל לראות משחקים גם בזמן העבודה (נא לא לגלות לבוס)
 
למעלה