מי נוסע מחר לפאנל בחיפה

z 2 s 3

New member
נו , ואז לא היו נעלבים ?....וכשאבי

סלומה ארגן מפגש ואתה לא הוזמנת , זה הזיז לך משו ?...ולמה מחר ג'ציק , ונידמה לי שעוד אחרים שמשתתפים ביריד ההבלים הזה ניפגשים בבת חפר ?...ובלי שקיפות , ובלי בטיח ?.... הבבל'ת הזה מסמן שחיקה . כשמתעסקים בשטויות , ניגמר התוכן . ואכן סיימנו פרק ראשון די יפה , ומה הלאה - ההתנתקות, ואחרי המבול...
 

אלדר01

New member
יש הבדל עצום בין מפגש פרטי

לבין מפגש בין נציגות"רשמית" של הפורום עם גופים רשמיים חיצוניים. במה אתה יותר מוכשר מריטה למשל שאתה נבחרת והיא לא? ועד עכשו רק התחמקתם מהשאלה מי בחר את האנשים? אז אצלך שקיפות זה שטויות אצלי זה מהות. מעבר לזה שהנושאים שהועלו בפגישה לא מקובלים על חברים שלא היו, אז איך אפשר להמשיך בלי הסכמה על הבסיס? אם באמת חשוב לך הנושא,אז מחל על כבודך,תחזיר את הגלגל אחורה. ונתחיל כמו שצריך.
 

cobico

New member
אני קורא וקורא וקורא וקורא

ולא רואה התיחסות אחת עניינית לעצם הנושאים עצמם...... תחשבו על זה בבקשה!!! אני מצדיע למשקיף אום על הפעילות המבורכת אני נהנה לראות מעשים ולא ברבורים ככה צריך!!! ואני קורא לכולם להתחיל לעשות חבל על האנרגיות הבנתם את זה?
 

גר חדש

New member
אתם עושים עבודה נהדרת - בכנות -

עבור כולנו. למה לקלקל
 

cobico

New member
גר אני באופן אישי רוצה לראות אותך

בצוות האנשים זו היתה דעתי כל הזמן. ראה בזה הזמנה אישית פומבית שלי לבוא ולקחת חלק בכל פעילות ולעשות לטובת כולם. אני מזמין גם את ריטלה ואת שלדר ואת כל מי שרוצה לעשות פעילות אקטיבית לבוא ולעשות. כן גר זה לטובת כולם ואני לא נכנס לשום ויכוח עם צריך להזמין את פלוני או אלמוני ואם "מבוטל מחוסר ציבור" או לא...... אני בעד מעשים ידידי ובמקום לבטל זמנך בלהפגע ובלהתנצח עם אנשים קום ותגיד יש לי מילה בנושא הזה ויש לי רעיון בנושא ההוא..... נשמע וננסה לעזור אחד לשני בהבנת ברוך....
 

אלדר01

New member
המעשה היחיד שנעשה זה

לפצל את כותבי הפורום. אז אנחנו אלו שלא מתאימים נותנים את הבמה לנבחרים.
 
אלדר01

הצעתי לך להצתרף לניהול הפורום, לא ענית? הבמה של כולם! כל מי שרוצה מוזמן לאמר את דברויו. אבל, בין לאמר דברים ענייניים למעשים, עוברים כרגע שני קווים מקבילים.
 
אלדר

אף אחג לא בחר בנו. ההתכנסות היתה פרטית. מציע שתיקח נושא בתחום המעסיק את הצבור בפורום ושמהווה "קרקע בתולית" ועוד לא נאמרו בו שטויות על ידי אחרים. ותוביל נושא שחשוב לכולנו, ותינתן לך גם הזכות למחוק שטויות של אחרים. בשעות האחרונות הקדשת המון זמן ואנרגיה להתנגחויות בנושא הפגישה הפרטית של "חורשי מזימות," ואני עסקתי באסוף חומר על הועדות הרפואיות והבאתו לידיעת הגולשים. נדמה לי שברור לך, שלטובת כולפ, כולל הסיפוק האישי שלך, יהייה לעסוק ביצירה ולא בויכוחי סרק שמיצו את עצמם.
 
למעלה