מי נוסע מחר לפאנל בחיפה

z 2 s 3

New member
ובנוסף לכל הצרות...מחר הוא מקיים

פגישה שהוא אחד מיוזמיה , ואני עדין לא ראיתי פה הזמנה קולקטיבית לכל עם ישראל להופיע בביתו ! או בבת חפר לחילופין... לא סובל צביעות ! מאוד נישמח לשמוע את סיכומי הפגישה מחר , גרצ'יק , ואת רשימת המוזמנים הסלקטיבית שלך...והעיקר המתאבנים...אבטיח זה רק מים... היו פה כמה פגישות , ויהיו עוד , וככל שנרבה הרי זה משובח !
 

אלדר01

New member
lavi33 אין סיבה שיימחק השרשור

הדברים שנכתבו כאן,בהתאם לתקנון תפוז. ואין סיבה למחוק בגלל דעה שונה.
 

gadi7

New member
אלדר יקר

אתה בעצמך כותב על "מאבקי הכוח המיותרים מאחורי הקלעים", אבל ממשיך אותם וכותב:"או שעושים משהו טוב מההתחלה וכמו שצריך או שלא עושים בכלל". חבל. אחרי שסיימת להיעלב (בשביל הפרוטוקול) על כך שלא שותפת, האם יש לך וגם ללביא 33 תגובה עניינית/הערות/תוספות לנקודות שהועלו באותה פגישה ? מטרת השרשור אינה לבדוק מי בין הנעלבים, אלא להבין בעזרת ציבור גולשי הפורום האם יש משהוא שהייתם רוצים לומר/לעשות לטובת העניין ולא נאמר/בוצע/נבדק וכד'.
 

אלדר01

New member
לגדי אני לא צד בעניין

כך שלא יכולתי להעלב.אין לי כוונה והודעתי מראש להשתתף בפגישות של קליקות.כל ההזמנות שקיבלתי בעבר סרבתי להן. ועניינית שוחחתי עם מנהלת הקהילות של תפוז(ואגב הבנתי ממנה שכבר הקדימו אותי) ואני מודיע לך חגיגית שלא מדובר בנציגי הפורום. אז אין לי מה להגיב לגוף דמיוני. רוצים באמת לקדם את העניין?אז תפסיקו עם כל הקליקות במסרים הפרטיים. תנהלו דיון ענייני בכללי. הדרך לא פחות חשובה. רוצים באמת לקדם את העניין?תתחילו כמו שצריך.עד אז אל תצפו שנתמוך בקליקה זו או אחרת.
 

אלדר01

New member
ועוד דבר גדי

אם זו קבוצה פרטית איזו חשיבות יש לדעתך? ואם זו קבוצה מייצגת מתוך הפורום, כנראה שלא חשבו שיש חשיבות לדעתך אחרת מן הסתם היית בין המוזמנים להביע אותה. מבולבל?אני כן..
 

gadi7

New member
אני כן הייתי בין המוזמנים

אלא שנבצר ממני להגיע. דבריהם של חברי הקבוצה נשמעו על אוזנה של נציבת שוויון זכויות, הגב' דינה פלדמן ובזה חשיבות ההתכנסות הנ"ל. לנציבה אוזן כרויה והיא פתוחה לשמוע דיעות/הערות/הארות נוספות. לכן, השמיעו את הסתיגויותיכם/הערותיכם במידה וישנן.
 

אלדר01

New member
התגובות יועברו לדינה פלדמן

כי היא בטעות חשבה שישבה עם נציגות של פורום תפוז עם העתק להנהלת הקהילות והנהלת תפוז.
 

lavi33

New member
gadi7 אין מדובר בהעלבויות, הערתי

על הניסוח הבעייתי- "נציגי הפורום", תגובותיכם התוקפניות מה, מעידות על כך שבתוככם הינכם יודעים שהצדק עמי. התארגנו לכם כאוות נפשכם, רק אל תמשחו עצמכם לנציגיי.... לעצם העניין, אני סבור שקודם להתאספותכם כ"נציגי הפורום" (מי שמכם...) הייתם צריכים לזום כנס פתוח לציבור וביניהם גולשי הפורום, היה מוצע מנגנון לקביעת הנציגים, אלו היו נבחרים (ייתכן אפילו אלו שנכחו בישיבה המדוברת...), הפעילות בהמשך הייתה מדווחת בשקיפות בפורום ובא לציון הגואל התארגנותכם החשאית בסגנון אבירי השולחן העגול, יוצרת בפורום 2 מעמדות- מעמד ה"עושים" שכב' נמנה עליהם ומעמד ה"נעלבים", שהעזו למחות על התנהלותכם הפרטית שמנוכסת לפעילות ציבורית כנציגינו... אם הנכם פועלים באופן פרטי וחשאי אל תנופפו בכך בפורום... הנכם פועלים באופן יהיר , מתנשא ולא דמוקרטי וחוזרים על טעותם של מטה מאבק הנכים... לשיטתך, מדובר בהתאספות לגיטימית - אל תשתמשו במשאבי הפורום הציבורי להאדיר את פועלכם !!! פעילותכם נולדה בחטא ואם לא יתוקנו דרכיה (פתיחות, שקיפות ואי הסתרת מידע, בכחש ,מפעילים פוטנציאליים) היא לא תוציא את ימיה. דרך אגב, ציפור גדולה לחשה לי, שפורום דומה התאסף לפני כשנה, בשיטה והרכב אנושי דומים ורק ברברת יצאה מכך, האמנם ???
 

ריטהלה

New member
מיותר לבזבז על כך אנרגיות - לא יעיל

אמנם בין אלה שפסלה מכל וכל את הדרך ואת דעתי על כך הבעתי במקום הראוי לכך כי לדעתי, הדרך לא פחות חשובה מהמטרה, אך מברכת את הביצוע. ואם גם יצא מזה משהו אז ודאי טוב. כדאי שאותה קבוצה מהוללת תצא בקול אחד בכל זאת. האם אלו נציגי הפורום כפי שנכתב בראש השרשור? או קליקה פרטית כפי שטוען משקיף אום? לכך כן יש משמעות ויש לכך השלכות. אם זה כך ואם זה אחרת - מאחלת לכם הצלחה.
 

אלדר01

New member
ריטה לא סתם אני אוהב אותך

בהחלט יש משמעות והשלכות.זה הבסיס.
 
ריטה -קבוצה מהוללת זו מכבי חיפה

ולגבי קליקות, חפשי אותן באסיפת קבוץ ומכיוון שאיני רוצה להתנצח ולהתחרות ברמת הציניות- סיימתי בזאת את דברי בנדון
 

mr dish

New member
כאן כבר גם לי אזלה הסבלנות.........

מכבי חיפה - קבוצה מהוללת? היום??? `צטערת....אבלמאז הפטנט האידיוטי של "עונה פיננסית" ופיטוריו של שפיגל....הקבוצה הזו במדרון אימתני של אני ואפסי עוד....וכן - יש חיים ועניין גם מעבר לבעיות הנכות....חחחחח
 

Avy Slomaa

New member
הסיפור על 12 המרגלים מהתנ"ך

12 אנשים נבחרו לתור את הארץ המובטחת וכולם קיטרו.. חוץ מאחד שהביע נחישות ותקווה.. אני שותק.
 

אלדר01

New member
לאבי סלומה

אתה בצדק יצאת בתקיפות נגד מטה המאבק ומה עכשו עשית? בדיוק כמוהם. למה ההתארגנות החשאית הזו במסרים? למה לכתוב שאתם נציגי הפורום כשאתם לא?
 

Avy Slomaa

New member
אמת נפגשנו

על קפה ושאר ירקות.. הירח עלה והאווירה התחממה. התחבקנו.. אבל את זה אני לא רץ לספר לחבר'ה. מסקנתי: בפעם הבאה שאדוג פגישה מבלי שרעייתי תדע... ארוץ לספר ל כ ו ל ם ואז זאת תהה פגישתי האחרונה בהחלט.
 
למעלה