מי נוסע מחר לפאנל בחיפה

הפורום לא פוליטי ולא ארגון

בפורום יש גולשים שיש להם דעה. תפקידי לשמור שלא יהיה כאן מה שלא צריך להיות. שיכבדו האחד את השני כדי להשיג את המטרות שלשמם קם הפורום. זו הבמה שלכם. לא שלי! הגיע זמן שתפנים את זה! אם מי שארגנו את המפגש יסכימו, אין סיבה שלא תצתרף. שלח להם מסר במסרים. שמות חלק מהם מופיעים בפורום.
 
עוד משהו חשוב

לטובת העניין. זה באמת לא אישי מציעה שנמחק את ההארות שהן במקומן ובצדק או לא ובמקום נתמקד בעיקר. העשייה.
 

mr dish

New member
אכן יש צדק בדברייך אלה, אתי....אבל

יש גם מקום להתארגן אחרת להבא, במידה ותהיה התקדמות בעקבות פועלם ויוזמתם הברוכים של החלוצים שפעלו....מן הסתם הם יזכו לאמונם של רוב הגולשים כאן, כי ממילא אלה הם הפעילים המרכזיים והדומיננטים בפורום.
 

lavi33

New member
המטרה מקדשת את כל האמצעים?

היכן השקיפות? אם הינכם קליקה סגורה אל תשתמשו בפורום תפוז ובמסריו. הפורום הינו קהילה פתוחה וכל עוד נשמרים כללי הנימוס, כל שכתבתי- לגיטימי ולפיכך אודה לך אם תשאירי את השרשור, כמו שהוא. מעבר לכך ובאופן כללי, עשייתכם אולי נכונה אך לא הדרך, שנאמר- "הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות"...
 

אלדר01

New member
lavi33 יש בהחלט צדק בדברייך

אני בכלל מבולבל. קיבלתי 3 הזמנות שונות להשתתף בקבוצות שמייצגות את הפורום כאן. אז לאיזו קבוצה ללכת?
 

z 2 s 3

New member
תלך לאן שבא לך...מספיק כבר עם הגנון

הזה...אנשים ניפגשים ע'פ ראות רוחם , ולפגישתם אין שום משמעות אחרת מלבד חשיבה משותפת...הם לא מייצגים אף אחד מלבד עצמם , והפירסום נועד לשתף אחרים בחוויתם , ומסקנותיהם . שקיפות נידרשת מגוף ניבחר , ומוסדי , בעל אחריות לציבור , ולא מחבורת אנשים פרטיים . מי שניפגע כי לא הוזמן , טועה . הקריטריונים להזמנתו לא רלוונטיים לכלום , מלבד שיקולים אישיים פרטיים של אותה קבוצה , או מזמין...או מה שתיקרא לזה...
 

lavi33

New member
זהר, אתי כתבה- "נציגי הפורום" וזה

מה שצרם לעיני, כ"כ סגנון כתיבתך תוקפני ומתנשא.... זה מיותר ואין צורך בכך....
 

z 2 s 3

New member
הוא לא תוקפני , הוא אולי תקיף...

אתה צודק שאלו לא נציגי הפורום , כי הם לא נבחרו . אז מה ?...ובאמת התכוונתי שתלך לאן שבא לך , כי אין לכך שום משמעות מלבד בחירה אישית שלך...וכן , אני לא מבין למה כל מה שיש פה למישהו לאמר על התכנים החשובים שהועלו , הוא למה ואיך קיימו את הפגישה...וזה גנון . מצטער .
 

אלדר01

New member
לזהר בוא תשתדל לשמור על תרבות הדיון

והכתיבה.אנא המנע מלתת ציונים כמו גנון. מדובר בנושא רציני וחשוב מידי. ועניינית לפני שמתחילים בדיוק,צריך לקבוע קריטריונים מקדימים. אחרת שוב יהיו ויכוחים ולא נתקדם בכלום. אי אפשר לבוא לאנשים מכובדים כמו ד"ר פלדמן,ולהגיד אנחנו נציגי פורום תפוז,להעלות נקודות ולבקש לדון עליהן. קודם נחליט אם זו קבוצה פרטית או נציגי הפורום. עד אז צריך להפסיק לקרוא לקבוצה נציגי הפורום וליידע את הנוכחים בפגישה שלא מהפורום. ברגע שתהיה החלטה איך פועלים נתחיל,לא קודם נפעל בצורת מחטף ואח"כ נבקש לגטימיציה.זה לא הולך ככה,זה מתכון ברור לכשלון.
 

z 2 s 3

New member
טוב . אני לא מתכוון להתעסק עם זה .

זאת בדיוק הבעיה של כולנו - התעסקות במסגרת במקום בתכנים . וזה לא התחיל היום...חבל .
 

אלדר01

New member
לזהר לגבי תגובתך לlavi33

כנראה אתה לא מודע למאבקי הכוח המיותרים מאחורי הקלעים. ברור שיפגעו מי שלא הוזמנו,במיוחד שהם יזמו והתארגנו קודם בשקט ובצנעה. זה לא הולך ככה במחטפים כאלו. למה לא לארגן משהו מסודר?נמאס לנו מכל האינטריגות האלו!
 

z 2 s 3

New member
מפני שאתה בחיים לא תצא מזה ,

עם תפיסה כזאת , וגם הפגישה המדוברת כמעט בוטלה בגלל כל החרטא הזאת... ואני כן מודע . לצערי הייתי שותף לאחד מהם...
 

cobico

New member
די לגן הילדים

המטרה חשובה יותר מכול המלחמות הילדותיות!!! כל מי שחשב שאני יכול לתרום לו לקידום הנושא והזמין אותי אני הגעתי גם לכנס הגעתי כי היה לי חשוב שדבריי ישמעו!!! לא רוצה ולא נכנס למלחמות. לכול הזמנה עניתי בחיוב. אני חושב שהגיע הזמן להשאיר את כל החשבונאות האישית מאחור. יש אנשים נהדרים וחבל להתחיל לריב על שטויות נרכז מאמצים לכיוון חיובי. "נציגים" אין דבר כזה יש מתנדבים יש אנשים שעושים ופועלים. מי שמרגיש נפגע צר לי זו לא הכוונה של אף אחד, ככה אני מקווה לפחות, זו דעתי אנשים מי שרוצה לעשות ועושה שיתרום ומי שחושב שהוא ישב ויתלונן שימשיך להתלונן. במקום ברבורים מעשים. אני אישית חושב שיש להכריז על מקום ושעה בצורה גלויה בפורום ובקריאה פומבית לקרוא לכול מי שרוצה להגיע להגיע
 

גר חדש

New member
מה שאתה חושב אישית לא בהכרח

מתאים ל"מנהלת". כמו אצל הגדולים - הפרד ומשול.
 

cobico

New member
גר

ואתה מראה שאתה לא מצליח להתעלות על עצמך ולחשוב ענייני.... באמת זה הזמן "לסגור חשבונות" אתי תענה בשמה ואני לא מגן על אתי ואני לא לוקח שום צד גר אפשר לחשוב שאתה יותר בסדר תחשוב על זה באופן אוביקטיבי
 

גר חדש

New member
אני לא מייצג פורום../images/Emo70.gif

באופן הכי אובייקטיבי. יבורכו כל העושים
 
גר חדש , עד עכשיו שתקתי

עכשיו אענה לך בגלוי. לא אני בחרתי את המשתתפים. רבים לא רצו שתהיה בפנל. מדוע, אין לי תשובה. אינני מכירה אותך ואולי ההפסד שלי. אבל מכאן להחליט ש"המנהלת" היא שהחליטה יש גבולות. לידיעתך ישנם עוד מנהלים עוזרים לפורום. מעולם לא קבלתי החלטות לבד בוודאי לא בנושא חשוב כמו זה שאנחנו דנים בו. אז מספיק עם גן הילדים.חחחחחח ועוד שטויות כאלו. במקום לבזבז את הזמן על שטויות, תתחיל לרשום דברים ענייניים ואם אין לך עדיף שתשלח עוד תמונות. קרא מה כתב קובי. אולי תפנים. טובת הציבור חשובה יותר מטובתי האשית.
 

גר חדש

New member
מה לעשות

להבנתי את לא אומרת את כל האמת. זה שאת חוזרת על דבר מה הרבה פעמים, בדיוק כמו נעמי בפורום שלה - לא בהכרח הופך את זה לנכון. כל אחת והמניפולציות שלה. וקחי בכיף עוד תמונה. עלי.
 
כמה שאתה צודק, קלעת בול!

כן, יש לי 4 פרצופית, משדרת ב-4 קולות לא בשניים. תזהר מהסיבוב המסוכן. אם לא תקח אותו נכון, אתה עשוי למצוא את עצמך במקום לא נחמד. זהירות בדרכים חשובה.
 
למעלה