ועדה לגודל רכב

Ilan Lusky

New member
ועדה לגודל רכב

היי ,
מחפש לשוחח עם מישהו שיהיה לאחרונה בועדה לגודל רכב במטרה לבקש אישור לרכב עם מעלית .
יש פה מישהו כזה ?
 

iddogr

New member
כן, הרגע הייתי בוועדה ולגודל רכב בערעור על הוועדה

אישרו לי פולקסווגן T6 - אני נכה T5-6 משותק מהחזה בכסא גלגלים.
אבל ערערתי כי הייתי צריך רכב מונמך, כי הגובה שלי בכסא גלגלים הוא 1.34.
רציתי קארוול מונמך שיהיה לי יותר מקום עם הילדים (יש לי 3) אבל הם אישרו לי קאיה קרניבל.

מה אתה רוצה לדעת?
 

Ilan Lusky

New member
ועדה לגודל רכב

יש לך דגשים לועדה?
אני כמובן אגיע מוכן עם איזה רכב אני רוצה .
האם עררת על קאיה קרניבל ?
האם אשפר לשוחח בטלפון
 

יוסיב4

New member
אגב לפי מה ששמעתי מנכים

גם שמאשרים פולקסוואגן T6 בפועל מקבלים קראוול לא מונמך .מכל מקום רואים שהכסף מדבר . קאיה קארניבל לא מונמכת עולה כולל מסים כ 220000 שח . קראוול לא מונמך עולה כ 270000 שח . ברור שהוועדה העדיפה את הקאיה שיתכן אפילו במקרה שלך יותר מתאימה .
 

iddogr

New member
חברת אבזור עבדה עלי

בחברת אבזור הטעו אותי וכיוונו אותו לקאיה. יש לי 3 ילדים קטנים. בקאיה יש מושב אחרוי צר מרוד )1.10) ולכן לא מתאים ל3- ילדים קטנים. הם אמרו לי שניתן להוסיף כסא מתקפל. מסתבר לי שהם רוצים את הקאיה כי זה יותר זול להם העבודה (מגיעה כבר מונהמכת) ואני בעצם גם אקבל כסא רכב שלא תואם לצרכים שלי וגם ששוה 30000 פחות מהפולקסווגן. הייתי מעדיף אותו ושאתכוףף מאשר להוסיף עכשיו את הכסף. מעבר לכך, אותה חברת אבזור לא מוכנה לתת לי כלום תוספת, וזאת אחרי שהערעור עיכב חלי את האוטו והם הרוויחו עוד כ100000 עבור ההנמכה
 

יוסיב4

New member
הבעיה הכי גדולה בקאיה

היא שההנמכה נעשית בארץ . זה לא כמו ההנמכה בקרייזלר שנעשית בארהב על ידי חברות מאוד מנוסות כמו VMI ו BROWN . זו רמה אחרת לגמרי מהנמכה של קאיה בארץ . גם הקוריאנים לא עושים הנמכה ברמה של האמריקאים .
 

iddogr

New member
ולפיכך הבנתי שגם יש לה ירידת ערך דרמטית ב-5 שנים

בעוד שהפולקסווגן פחות מורידה ערך
 

יוסיב4

New member
בעיקרון רכב שעבר הנמכה יש לו ירידת ערך גדולה יותר .

גם פולקסוואגן שעבר הנמכה שווה פחות מזה שלא מונמך . בכלל לפולקסוואגן יש שוק יד שניה גדול יותר כי הוא רכב מסחרי ואם הוא לא מונמך עם קילומטרג נמוך אפשר לקבל עליו יותר ממחיר השוק . מצד שני לדוגמא לקרייזלר אפילו מונמך עם קילומטרג נמוך מאוד יש שוק ואפשר לקבל עליו מחיר טוב .
 

יוסיב4

New member
ההנמכה עולה 100,000 שח ?

נראה לי קצת מוגזם . לא ראיתי סכום כזה במחירון ביטוח לאומי . במחירון רשום שהנמכת רצפה עולה כולל מעמ כ 10,500 דולר שזה כ 36,000 שח. אגב למיטב ידיעתי ההנמכה של הקאיה נעשית בארץ לפחות כך אמר לי המאבזר שלי.

מעניין מאוד .
 

alex1957

New member
הנמכה

יש מעלית פנימית 27000 ש"ח
הגבעת משקוף דלת 20000 ש"ח
דיפון דפנות בעקבות הנמכה 6000 ש"ח
ועוד .....
קאיה מונמכת בערץ ע"י א.צ.מ.
אבל אפשר לקבל אותה גם מונמכת בחו"ל עם תתעקש (גם ע"י א.צ.מ.)
יש גם אופציה DODGE מונמך בחו"ל.
 

יוסיב4

New member
תודה על ההתייחסות !

מעלית פנימית אני מבין שזה בקראוול . לא בקאיה או בוויאגר לשעבר שם יש רמפה .
גם הגבהת משקוף דלת זה בפולקסוואגן קראוול לא בקאיה או וואיגר לשעבר .
לפי הידוע לי גם תמן מנמיכים .
השאלה היא אם ההנמכה במחירון כוללת גם רמפה שעושים בקיה ובעבר וויאגר ( וויאגר או פסיפיקה היום ההנמכה נעשית רק בחול) .
היות ואין במחירון ביטוח לאומי רמפה אפשר להבין שזה כמו המעלית הפנימית אולם לא בטוח .
 

alex1957

New member
הנמכה

הנמכה לא כוללת רמפה,לא כוללת מערכת אלקטרומכנית להנמכת רכב.
כן, רמפה זה מעלית פנימית.
 

יוסיב4

New member
יש שני סוגי רכבים מונמכים

קראוול שלגביו עושים הנמכה ומוסיפים את המעלית הרגילה והתוספת לעומת קראוול רגיל ולא מונמך היא כ 36000 שח . זו התוספת שביטוח לאומי מאשר לנכה כתשלום למאבזר בגין ההנמכה . נכון יש תוספות קטנות נוספות כפי שציינת.
לגבי קיה או קרייזלר פסיפיקה (וויאגר לשעבר ) נעשית גם הנמכה רגילה וגם מנוע אלקטרו מכני שמנמיך עוד את המכונית כדי שהשיפוע של הרמפה יהיה נמוך . המערכת האלקטרומכנית דומה בפעולתה למעלית בקרוול . המערכת האלקטרומכנית אמורה לכלול את הרמפה. גם אם לא התוספת בגין הרמפה קטנה יחסית לעלות המערכת האלקרומכנית.
אי לכך לא אמור להיות הבדל מהותי בעלויות בין סוגי ההנמכות השונים .
 
למעלה