החלפת רכב

manuel52

New member
החלפת רכב

קיבלתי אישור להחלפת רכב והוא נכנס לאיבזור. כינתיים הייתי צריך לשלם את הפרש איגרת הרישוי לרכב הישן שכבר לא יהיה מוכר כרכב נכה. מה הסטוס בתקופת הביניים שנמשכת כחדשיים עד שהרכב החדש ייצא מחברת האיבזור? האם הרכב הישן יזוהה כרכב נכה עד שהחדש יהיה מוכן? (במשרד הרישוי הוא מוגדר כרכב רגיל על פי האגרה ותווי הנכה וזיהוי הרכב במחסומים כמו בחנייה בבתי חולים נשלחים משם)
 
גם רכבי באיבזור, טרם הגיע התו נכה על הרכב החדש, ניגשתי

למשרד הרישוי ושאלתי, ענו לי שכל עוד הרכב באבזור שלא אבקש להחליף מספר על התו נכה ולא לבקש חדש כי הרכב שאני משתמש בו כרגע במאגר של רכבי נכים ברגע שאשבקש תו על הרכב החדש הוא יימחק מהמאגר. ביום שהרכב שלי ישוחרר אגיש את הבקשה ואז מקבלים אישור על הגשת הבקשה ועדיין אסע עם התו שעליו המס' הישן. במידה ואקבל קנס אציג את אישור הבקשה לתו חדש. ככה היה גם עם רכבי הקודם וקיבלתי קנס הגעתי לעירייה והוא בוטל במקום
 

manuel52

New member
החלפת רכב

תודה , אבל אני הבנתי שהדבר (כלומר תו נכה) נעשה אוטומטית ברגע שאני משנה את רשיון הרכב, ואין צורך לדווח למשרד הרישוי, האם טעיתי? אני לא אוהב לשאול במוקד של הביטוח הלאומי כי לבנות הנחמדות שעובדות שם אין מושג והן מדקלמות הוראות וקורה לא פעם שאני מקבל תשובות שונות.
 
גם אני חשבתי כך והעובדה היא שזה לא כך. כנראה מישהו שם

חשב , סופסוף, שאם הרכב באיבזור אז לא כדאי לשנות את התו נכה לרכב שלא משתמשים בו.
אין מה להתקשר לביטוח לאומי זה לא התחום שלהם בנושאים כאלה, זה תחום של משרד התחבורה.
 

jos45a

New member
אפשר לקבל תו נכה עם שני מספרים

כאשר החלפתי רכב מאובזר פעם קודמת קיבלתי תו נכה עם שני מספרים - של הרכב החדש ושל הרכב הישן, למרות שעל הישן שילמתי הפרשי אגרה וכו'.

אינני מבין מה קורה עכשיו . האם המדיניות השתנתה?
 

יוסיב4

New member
אתה צודק 100 אחוז

שום דבר לא השתנה . מותר שיהיו שני תגי נכה . הביטול מתבצע רק לאחר העברת בעלות הרכב הקודם. כל עוד בעלות הרכב לא השתנתה והרכב הקודם על שם הנכה תג הנכה התוקף גם על הרכב הקודם !!!
 
למעלה