משכנתא לבני זוג כאשר אחד נכה

Miss Ziggy

New member
משכנתא לבני זוג כאשר אחד נכה

שלום,

סיטואציה של בני זוג, שניהם עובדים ומרוויחים משכורות שמאפשרות החזרי משכנתא וכו'. אחד מבני הזוג מוכר כנכה בביטוח לאומי (נפשי), בשל העבודה לא מקבל כל קצבה, אך ככל הנראה חברות הביטוח מסרבות לבטח במקרה כזה את בן הזוג.

האם מישהו התנסה במקרה כזה, שמלבד הנושא הביטוחי לא היו בעיות אחרות ובני הזוג מועמדים טובים ללקיחת משכנתא ואכן נתנו משכנתא?

אני יודעת שיש את החוק החדש שנכנס בספטמבר בנושא. אשמח לתובנות שלכם, האם כדאי לנסות לבקש ? יצוין כי בדרך כלל בעת רכישת דירה וחתימת חוזה רכישה רק מקבלים אישור עקרוני למשכנתא ואת נושא הביטוח מבקשים רק בשלב מאוחר יותר, ויש פחד להיתקע בנושא ושפתאום יבטלו את כל האישורים שניתנו עד כה...

אשמח לתובנות שלכם מניסיון ומאחרים. תודה
 

מיטשל 146

New member
שלום


לא ידעתעתי מה לענות אבל העברתי את הבעייה למנהלת פורם טרשת נפוצה-שמה ענבל,מניחחה שהיא תענה היטום או מחר
 

מיטשל 146

New member
ענבל טרם ענתה

אנסה אכן הבנק חייב לתת לכם משכנתא .ישתנאים מסוימים כמדומני רק 500000 ש"ח חצי מליון .אפשר גם ערבו במקום או בנוסף הדירה . תנאי שני כמדומני ,דירה יחידה שלכם. אם אתם רוצים לשנות או להרחיה קצת חושבת שזה בסדר . לא תוכלו
לקחת משכתא כדי לקנות לילים או מישהו אחר
 

מיטשל 146

New member
דנית עניתי לך

ענבל כי הנראה עסןקה עניתי כמיטב יכולתי,אני עורכת דין בהכשרתי לא עובדת עקב המחלות והנכות הניק-שם כתיבה "מיטשל האחת " ילשם כלבתי האהובה אשר הורשמה בשיבה אובה.חיה עד גל המופלג של 16.5 אוסיף את התמונה איתי שמי נורית.

בהצלחה וכל טוב

 
לא מכיר את החוק על בוריו אבל כדאי ללמוד אותו היטב, הוא נועד

לנכים שמבקשים משכנתא ונדחים בשל הביטוח חיים שחברות הביטוח לא רוצות לעשות להן. יש חובה לבנק לתת משכנתא אבל עם ערבויות אחרות.
 

מיטשל 146

New member
ערן משה ,עברתי כמיטב יכולתי שהיא לא מעטה

אתה אמור לדעת או יודע כבר שאני עורכת דין בהשכלתי ,איני עובדת במקצוע הזה לקח לי המון שנים לזכות/להגיע למעמד הזה קראתי לא הכל נעזרתי במה שאתה כתבת .קראתי עוד בנק חייב לבטח,שני האנשים עובדים,רק האשה נכה יאפשר לתת ערבון אחר למשכנתא,המשכנתא מיועדת לזוג בתנאי ראשון שזו דירתם היחידה .יכולים לקבל את המשכנתא רק בשבילם לא לתת לילדים או מישהו אחר אני נכה וחולה לכן קוראת מעט וכותבת מעט.
תמיד כתבתי כמדומני על מנת שלא יתיחסו לזה כמו תנך או נדר
נורית

יואל בקר לא מתכון לחזור?

נור4ית
 
למעלה