קרייזלר פסיפיקה

יוסיב4

New member
קרייזלר פסיפיקה

היבואן הראשי - סמלת החל להביא את המכונית הזו והיא כבר נמצאת באולמות התצוגה בהרצליה למי שמעוניין . ברור שזה לא רכב מייצג ולכן כל ההפרשים יהיו על חשבון הנכה .
רכב זה הובא עד היום ביבוא מקביל על ידי חלק מהמאבזרים אולם במקרים אלו השרות למכוניות שהובאו בצורה זו ניתן במוסכי היבואן הראשי אבל בתשלום על ידי בעל הרכב. זה היה חיסרון .
 
ראיתי בתמן את הפסיפיקה חתוכה. נראה לי שהיא יותר צרה

מהוויאגר, ככה בעין ויותר צפופה בפנים. לא בדקתי מידות אבל לפי העין ככה נראה.
 

יוסיב4

New member
אני הולך לראות אותה ב סמלת

בתמן מדובר בייבוא אישי והדגם הכי פשוט . סמלת מביאים 2 דגמים היותר מפוארים . אגב בבדיקה שעשיתי אין הבדל משמעותי בין וויאגר לפסיפיקה ( אולי 1 סמ בגובה לטובת הוואיגר אבל הרוחב גדול יותר בפסיפיקה ב 2 סמ). צריך לקחת בחשבון גם מי עושה את ההנמכה . אם חברת VMI אז יש תוספת גובה משמעותית בכניסה לרכב .
 

יוסיב4

New member
בדקתי שוב המידות של הוויאגר והפסיפיקה

אורך(סמ) רוחב (סמ) גובה (סמ)
וויאגר 517.5 199.8 181.8
פסיפיקה 517.5 202.2 177.7


לפי זה רואים שרוחב הפסיפיקה גדל ב 2.4 סמ והגובה ירד ב 4.1 סמ לעומת הוויאגר. זה אומר שהפסיפיקה יותר מרווחת אבל לנכים גבוהים יכולה להיות בעיה בכניסה למכונית כי מדובר בהקטנת הגובה ב 4 סמ . מצד שני ההנמכה מוסיפה למפתח הכניסה והשאלה מהו ההבדל אחרי ההנמכה . חייבים לבדוק נקודה זו .
 
והאורך לא השתנה מה שאומר עדיין צפוף למי שנכנס עם כסא ממונע

ועובר לכסא 6 מצבים. ואכן הגובה חשוב מאד. והרכב שלי הונמך ב- VMI
 

יוסיב4

New member
לי הוויאגר מרווח מאוד

והכניסה מצויינת . כשבדקתי בזמנו את ה טי 5 הראש שלי נגע בתקרה במעבר לכיסא 6 מצבים . הויטו יותר גרוע . לגבהי היושבים מאחור קיימת בעיה כי הכיסא הממונע תופס הרבה מקום באמצע ובהחלט יכול לפגוע בנוחות של הנוסעים מצאחור . למזלי אני כמעט ולא לוקח נוסעים . מצד שני הפולקסוואגנים למיניהם הרבה םחות מרווחים לנהג ( 13 סמ פחות ברוחב זה המון !!! וזה כולל את ה טי 6 והקראוולים למיניהם ) . אגב עכשיו חזרתי מסוכנות קרייזלר בהרצליה וראיתי את הפסיפיקה בדרגת הגימור המפוארת . בעוד חודשיים תגיע המכונית עם דרגת הגימור לימיטד הגבוהה ביותר . בדרגה המפוארת המחיר של המכונית הוא כמו הטי 6 לערך . דרגת בטיחות 5 אבל בפנים מדהימה.
 
למעלה