שירות גרוע מאוד של חברת אצמ

מוטי 114

New member
שירות גרוע מאוד של חברת אצמ

לפני מספר חודשים אשתי ואני פנינו לחברת אצמ בקשר לריכוך הגה ברכבים פרטיים (סדן) או ג'יפים "עירוניים" אשר נדרש על פי רישיון נהיגה. בשנים האחרונות, עם המעבר להגיים חשמליים מציאת רכבים כאלו הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית. בעקבות פגישה עם איש המכירות קיימנו שיחת ועידה איתו ועם מנהל היצור ובה התבקשנו לחפש אופציות לרכבים שבהם אנו מעוניינים ואצמ יפנו לסוכנויות הרכב בקשר לאפשרויות לריכוך הגה. במשך מספר ימים עשינו סבב בין הסוכנויות ובסיומו שלחנו לאיש המכירות רשימה. כאן התחילה דרך ייסורים שבה ניסינו לשוחח עם איש המכירות טלפונית ובאמצעות ווטסאפים רבים מאוד. רק לאחר ניסיונות רבים נאמר לנו על ידו כי למחרת הוא ומנהל היצור ילכו לסוכנויות הרכב. מאז עבר זמן רב שבו ניסינו לשוחח עם איש המכירות (כולל באמצעות שיחות עם מזכירתו) ואז כשהוא כבר חזר אלינו אמר שמנהל המכירות שהוא למעשה מנהלו הישיר הורה לו לא לטפל בעניין מחוסר כדאיות כלכלית לאצמ וכי מנהל המכירות ביטל את הסיכום שהיה לנו בשיחת הועידה.
לא הייתה לו תשובה בקשר לעובדה שהם ביקשו מאיתנו לטרוח ולעשות סיור בסוכנויות וכי יכלו לאמור לנו מראש שהם לא מטפלים בריכוך הגיים כפי שביקשנו. לבקשתנו לשוחח עם מנהל המכירות הובטח לנו כי הוא יתקשר וזה לא קרה גם לאחר שאנו ניסינו להשיג אותו מספר פעמים דרך מזכירתו שהבטיחה לנו שוב ושוב שהוא יחזור אלינו.
חברת אצמ המתגאה בשירות טוב ללקוחותיה התנהגה איתנו באופן לא הוגן, לא מנומס וציני וראוי שאוכלוסיית הנכים תהיה מודעת לכך כשהיא אמורה לקבל החלטה באיזו חברה לבצע אבזור.
 
אכן אין לכך כל כדאיות כלכלית.... תחשוב לעומת איבזור רכב על

מעלית.... וכמו כן אין סיבה לכך שמנהל המכירות יסתובב בסוכנויות הוא יכול להתקשר אליהן בעיקרון. העיקרון השני הוא שהואאמור לדעת איזה רכבים הם שאפשר לרכך את ההגה כי אין הרבה כאלה בשוק. לדעתי מיצובישי אאוטלאנדר ניתן לריכוך או אפילו לא צריך כי מגיע רך במקור כנ"ל קיא ספורטאז' אבל אני לא בדקתי. אתה כלקוח אמור לבדוק כי אין ברירה אחרת ותיגש לחברה אחרת לאבזר תא זה. מציע לך אחת מהקטנות יותר כי התורים בחברות הגדולות ארוכים מאד ולהמתין כל כך הרבה זמן לריכוך חבל
 

מוטי 114

New member
חברת אצמ שלחו אותנו לבדוק דגמי רכב בסוכנויות לפני שבדקו

האם כדאי להם לתת לנו שירות מסיבות כלכליות. אנו בדקנו בסוכנויות הרכב דגמי רכב כפי שסוכם עם אצמ והם, כפי שהבטיחו, היו אמורים לבדוק היתכנות הריכוך.
אצמ חברה פרטית ושיקוליה כלכליים. יחד עם זאת עליהם לבדוק אם הם מוכנים לתת שירות לפני שהם מטרטרים את הלקוחות הנכים.
לא זכינו להתנצלות מצידם.
 
למעלה