הנכים עלולים להסתפק בפחות

yoelbeker

New member
הנכים עלולים להסתפק בפחות


ישראל היא מהמדינות הקמצניות ביותר בעולם בהכרה בנכים ובגובה קצבת הנכות הניתנת להם; מנגד, הניסיון העולמי מלמד שהעלאת קצבאות הנכות מביאה לקפיצה במספר הנכים; מכלול שיקולים זה נבחן כעת בידי ועדת שמחון, שנוטה להיות זהירה יותר מצוות זליכהhttp://www.themarker.com/opinion/1.4149103
 
מעניין שקוהי כהן

כשאמר לי בטלפון שהולנד נותנת שכר מינימום הוא לא ציין את העובדה שזה הקפיץ את מעגל מקבלי הקצבאות.
 

Joseph Farkash

New member
מעניין שאין המדינה מקפידה כלל על שאר מקבלי הקצבאות...

בזמנו של המושחת שלמה בניזרי, כשר הרווחה, הוא הורה את מחלקת החקירות של המוסד לבידוח לאומי - לבדוק יסודית אלפיים מקבלי קיצבאות.
כאשר הממצאים הונחו בידיו, הוא נדהם וזנח את המטרה הראשונית שלו...התברר שכמחצית ממקבלי הקצבאות לא היו זכאים להן...רבל כשהוא למד מי הם ומאיזה מגזר הם...הוא שכח מהר מאד מהמדגם.
&nbsp
אני די בטוח שזו תמונת המציאות גם בקרב מקבלי קיצבאות ותוי נכ6ת. יש לחקור, יש לנפות ויש להעניש שקרנים, אבל אסור בתכלית לנשל עקב חשדות אלה את כלל הנכים.
&nbsp
לא נעים לי לשפשף את המלח לפצעים, כי גם אני מהפצועים...אבל אמרתי לכם !!!
 

yoelbeker

New member
חוץ מהולנד באף מדינה אין קיצבה בגובה שכר מינימום

בגלל הניסיון בהולנד...
אגב רק השבוע קיצצו בכל הקיצבאות ביוון ואיטליה....רק לא מזמן דיברתי עם חבר נכה שיש לו נכד אוטיסט בארה"ב שסיפר שהוריו לא מקבלים כלל קיצבה...טיפולים כן,
וחלילה איני נגד עידכון הקיצבאות אבל צריך להביא את הקיצבאות למצב שנכה עם קיצבת הנכות יחד עם הקיצבאות בעין יוכל לחיות בכבוד עד כמה שאפשר.
ואגב בנושא הולנד...דיברתי עם בחור שעובד 180 שעות בחודש בשכר מינימום בשכר של 5,200 כששמע על דרישות הנכים אמר לי זה פייר? לא ידעתי מה לענות לו...
 

גליגלי6

New member
ליואל בוקר

כמנהל הפורום אתה נשמע כמתנגד לזכויות הנכים. זה לא ראוי למנהל פורום כזה
 

yoelbeker

New member
אני בעד זכויות ועוד איך אבל נגד אלימות מכל סוג שהוא

אני נגד השמצות ואיומים נגד ראש הממשלה שרים וחברי כנסת או ראשי וועדות שמונו כחוק בענייני הנכים ברשתות החברתיות, אני נגד סגנון בוטה ואלים גם פיזית וגם מילולית נגד קובעי המדיניות.
אני בעד מאבק\משא ומתן מכובד, מנגד אני בעד חסימת צמתים אך ורק מסביב לקרית הממשלה והכנסת, ומבלי לפגוע בציבור הרחב.
בעזור הקודם הסתובבתי בכנסת עם כל ה"כוכבים" דהיום כמו קובי כהן, נעומי מורביה, דורון יהודה, אבנר עורקבי מומו ועוד....והייתי שותף לאבקים רבים שהתנהלו בכבוד לצד השני, חסימות כבישים עשו מול משרדי הממשלה מבלי לפגוע בתושבי ירושלים...תוכל להיכנס לגוגל ולמצוא. פרשתי מפעילותי בגלל ההתנהלות האינטרסנטית של הפעילים דאז שלצערי פעילים גם היום.

אני מגיב כאן כנכה לא כמנהל פורום, לא זכור לי שמחקתי פוסט כלשהוא שהיה בעדות בעד ההפגנות או האלימות המפשטת ברשת.
 

yoelbeker

New member
ויותר מזה כנכה מתבייש בהתנהגות\איומים הבוטה של גב' כהן

כנכה הייתי מצפה מאוכלוסיית הנכים להתנער מהתנהגות ביריונית בוטה ואיומים נגד ראש הממשלה, שרים חברי כנסת ובעלי תפקידים ומצפה לזה גם ממך גלילי...מאבקים אפשר להיאבק גם אחרת.

עד לאחרונה בכל המאבקים (ואני בן 66) התנהגו מובילי המאבקים בכבוד לצד השני...לא התנהגות ביריונית בוטה מבישה הגורמת נזק לאוכלוסיית הנכים
 
למעלה