הפגנות הנכים

yoelbeker

New member
גבירתי עומד מאחורי כל שכתבתי....

לו לנכים היה ארגון יציג שמאחוריו חצי מיליון!!!! חברים...איזה משרד ממשלתי היה מעז לעמוד בפניו...אני כבר לא מדבר על הסכמים מסחריים עם רשתות שיווק ועסקים מסחריים שהיו ותמים איתם הסכמים שהיו מורידים בצורה ניכרת את יוקר המחיה של אוכלוסיית הנכים...ראי "חבר"...
קחי לדוגמא את ארגון נכי תאונות עבודה...גם הם שילמו כמו רוב הנכים ביטוח לאומי עד שנפגעו בעבוד..כמו שהנכים חלו...(מיעוט מהנכים נולד מוגבל)...להם יש ארגון יציג הדואג לההם..הלוואי לי ולך אותם הטבות שיש להם..כנסי לאתר ביטוח לאומי ותמצאי איזה הטבות הם מקבלים ואיזה את...והם לא חצי מיליון כמונו.....

נכון..אני מדבר מכאב לא מכעס..יודעת למה? אגיד לך..במרץ 2005 סמכה הממשלה סמכה ידה להקמת ארגון יציג לנכים הכלליים כדי שיוכל לממש את זכויותיו..בסוף 2007 נתקלתי בהחלטת הממשלה ומאז כל פיעלותי הייתה הקמת ארגון יציג לנכים הכלליים בשנים האחרונות הצטרפו למאבקי מספר נכים ואכן ב 2014 הוכתר מאבקנו בהצלחה והוקמה וועדה באשות שופט להקמת ארגון יציג..הוועדה פירסמה קול קורא לנכים לבוא ולהביע דעתם ורצונם להקמת ארגון יציג..מתוך חצי מיליון נכים פנו לוועדה 27!!! נכים (מלבד הארגונים שרובים דחו את ההצעה כי פחדו לאבד את ליטרת הבשר)..אגב הוועדה אמורה לפרסם בקרוב את מסכנותיה...אז כן אני מדבר מכאב..במקום ארגון יציג וחזק שייאבק בשבילנו יש לנו קקיונים כמו אלה שציינת ועוד אחרים..שגורמים לנזק רב לאוכלוסיית הנכים.
 
נכון ,כעסים בלב=מחלה בלב ! (כל רופא לב שפגשתי)

אפשר פחות לכעום נכון ? אפילו ששרים בוזזים חפשי את אוצר המדינה, כי לא יעזור, אין חובה במדינה מתוקנת להיות אחראי לנכות שלך, לקבל עונש ולישלול קיצבה מנכה ביטוח לאומי!
 

yoelbeker

New member
אף אחד לא בוזז את הנכים

גם השרים לא בוזזים...כל אחד מקבל בהתאם לחוקי המדינה...
מספיק עם המסכנות....
 

alona 27

New member
אם זה חוקי זה לא אומר שלא בוזזים את הנכים

כל החיים שילמנו אנחנו ומשפחתנו כדי שאם חלילה נחלה (או ילדינו) יהיה לנו ממה לשרוד והכסף הזה פשוט נלקח על ידי האוצר לצרכיו השונים שהם לא עניין של חיים ומוות, מיליארדים על מיליארדים.

כל אחד מקבל בהתאם לחוקי המדינה אבל חוקי המדינה גוזרים גזר דין מוות על נכים שלא יכולים לעבוד, אי אפשר לשרוד מ2,342 ש"ח לחודש, הכסף נמצא גם בביטוח לאומי גם באוצר יותר חשוב לתת לצעירים בני 18-21 כדי שאולי ילמדו מאשר להוסיף לנכים בלי כושר עבודה יותר חשוב להוריד מס חברות בעוד מיליארדים. אז זה חוקי? אבל זה לא אנושי ולא מוסרי וזה פשוט להרוג אותנו. חוקי לא הופך את העניין למוסרי.
ואם זה מסכנות אז מה אתה רוצה שנעשה? אתה חושב שזה יפתור משהו שנכים בלי כושר עבודה במהלך של התקף של המחלה שלהם יחזרו לכושר עבודה כי אחרת זה מסכנות? אף אחד לא רוצה להיות במצב הזה.
 
פורים שמח לאלונה ולפורום !

. . . גם קצת שקיפות בוועדות חלוקת הכספים ! אנו כח של מאות אלפים ! (ככה הבנתי) עדיין לא מאוחר אפשר עוד להשפיע !
&nbsp
 

alona 27

New member
פורים שמח

בטח שאפשר להשפיע, ככל שיהיה יותר לחץ וככל שיותר נכים משפחות ואנשים אכפתיים יצטרפו ככה גדל הסיכוי שהצעת החוק הכי צודקת בכנסת להשוואת קצבאות הנכות לשכר המינימום, והצמדתה לשכר המינימום ללא מבחני הכנסה של ח"כ אילן גילאון וקארין אלהרר תעבור.
[URL]https://docs.google.com/forms/d/1YwbY63mc77P7mPs92IL5QV69COqhg4HoOoWkLOuheNE/viewform?edit_requested=true[/URL]
 

yoelbeker

New member
אף אחד לא בוזז את הנכים...

ביטוח לאומי משקיע את כספים באוצר ומקבל ריבית עליהם..כשביטוח לאומי צריך כספים האוצר מעביר לו..האוצר הוא הבנק של ביטוח לאומי.
ביטוח לאומי זו חברת ביטוח..היא משלמת לכלל אזרחי ישראל ולא רק לנכים...קיצבאות הנכות זה % קטן בלבד מכלל התשלומים של הביטוח הלאומי..ובחישובים אקטוארים בעוד עשור לביטוח אומי לא יישאר כסף כי הוא משלם יותר משהוא גובה...
וכן עדיף להוריד מיסים כדי שתגדל הפעילות הכלכלית...דרך הפעילות הכלכלית את מקבלת את הקיצבאות שלך..את ההנחה בחשמל, במים, בארנונה. בבזק במס הכנסה, בתחבורה ציבורית ועוד...ולא מכל הסכומים שצברת בתקופת עבודתך....
חבל שאת ושכמוצך ניזונים משטויות שראשי ארגגונים מפיצים בלי כל יכולת הבנה...
 

yoelbeker

New member
תגיד לי..מי מינה את אלכס לייצג אותך? אותי?

ממי קיבל מנדט? מה הידע שלו בנכות ילדים? בנכי שיתוקמוחין או פוליו, ועוד ועוד... שמייצג אותם? אגב לאלכס יש מקצוע..במקום לנהל ארגון ולייצג נכים שאף אחד לא בחר בו..שילך לעבוד..בשביל הנפש במקום לגרום לנזק לנכים....
ובנושא הנסיעות שעולות לך...יש לך כנכה הנחה בתחבורה ציבורית...ואם יש לך % ניידות יש לך קיצבת ניידות..
ואל תזלזל בהטבות בעין...
תעשה חשבון כמה מקבל הנחה בארנונה לחודש...חשמל לחודש, מים לחודש, בזק לחודש...הנחה בקופת חולים ותרופות בחודש...ועוד ועוד...ותחבר עם הקיצבה תגיע למעל שכר המינימום...וזה החישוב של המדינה...תאר לך שיתנו לך שכר מינימום ומנגד יבטלו ההנחה בארנונה בחשמל במים ועוד ועוד...זה לול חליל לקרות..יודע למה? כי אין מישהו שמייצג באמת את הנכים..שיש הרבה מייצגים וכל אחד מושך לכיוון אחר..בגלל שיש אלימות מילולית..מקללים את השרים, בחרי הכנסת...הנכים אחד את השני...
מקווה מאוד שלא ניזוק מהמאבקים האחרונים.
 

alona 27

New member
אף אחד, אני מאוד לא תומכת בו. אבל גם אם אני מזלזלת בידע שלו

בהיגיון שלו ואפילו בנכונות שלו לעזור לנכים במחלה שלו ובמגבלות שלו אני לא מזלזלת. גם אם הוא מגעיל הוא עדיין נכה וקשה לי מאוד לשמוע שאדם שנכה כמעט 100% לא עובד באשמתו. וכן ברור לי שהוא לא מייצג אותי, אני חושבת שזה ברור לרוב הנכים.
אז נכון, יש לי הנחה בנסיעות באוטובוסים, זה היה עוזר מאוד אם הייתי יכולה לנסוע באוטובוסים. ולא, לא מגיעה לי קצבת ניידות, אני לא עומדת בקריטריונים. אפילו שחבר שלי מסיע אותי ב6 לרופאים של קופת חולים עדיין יש רופאים שאני צריכה לנסוע אליהם במונית, זה עולה לי 500 בחודש, ואם חבר שלי לא היה מסיע אותי בערבים זה היה עולה 1,500 רק נסיעות לרופאים בדיקות אחיות ובתי מרקחת. כי אני נוסעת לקופת חולים 3 פעמים בשבוע.
אתמול נסעתי לפרופסור לנוירואופטמולוגיה בפתח תקווה שעובדת רק בבוקר, כל כך כאב לי בכיס לשלם 80 ש"ח בהלוך שבחזור החלטתי להמתין עד 7 בערב כשחבר שלי יוכל לאסוף אותי, מבלי שיכולתי אפילו להגיע לקיוסק קרוב לקנות עיתון לכל זמן ההמתנה הזה. וזה היה מאוד משפיל, אבל לא יכולתי להרשות לעצמי 160 ש"ח לנסיעה אחת.
לא ממש עזר לי שלא שילמתי 25 ש"ח ביקור רבעוני כמו אנשים שיכולים לנסוע באוטובוסים. היה עוזר אם הייתי מקבלת שכר מינימום. גם מאמינה שאז הייתי יכולה לרכוש משקפיים שלא יחמירו את הסנוור שלי אלא אפילו יקלו עליו, ואם היה כסף לקנות מזון רפואי שלמרות המגבלות שיש לי בלעיסה היה מאפשר לי לא להחמיר את התת תזונה שעוד יותר פוגעת בעיניים.
 

yoelbeker

New member
אז למה לא מפרסמת בחוצות העיר שלא מייצג אותך?

אם את ועוד עשרות אלפי נכים היו מפרסמים שארגוני הנכים לא מייצגים אותם...המצב היה משתנה..אבל כולכם חכמים בפוסטים....
עצתי לך לא לכתוב על עצמך..אנחנו דנים בכלל לא בפרט..האמיני לי שלכל אחד יש את התיק שלו שסוחב...
 
למעלה