קיבלתי מכתב מטומטם מביטוח לאומי. אולי מישהו יכול לעזור?

batno1402

New member
קיבלתי מכתב מטומטם מביטוח לאומי. אולי מישהו יכול לעזור?

מצטערת על הכותרת-אבל לא מצאתי אחרת. בני הנכה ,בן 27.5, מקבל קיצבת נכות לחשבונו , כאדם בוגר, מאז היה בן 18. ב-30.6-יצאנו לחו"ל יחד איתו וחזרנו ב-19.7. היום בעלי קיבל מכתב בזה הלשון-ביטול גימלת ילד נכה עבור ...(שם הבן). תוכן המכתב- מכיוון שבעלי עזב את הארץ ב-30.6 -קיצבת ילד נכה עבור הבן-תתבטל -החל מה1.7. אם הוא יחזור אחרי 3 חודשים-תתחדש הקיצבה-אם יביא דרכונים ויוכיח שהוא חזר לארץ. מה זה המכתב המטומטם הזה-שמצריך אותי לרוץ לביטוח לאומי -ולהוכיח שאין לי אחות. או שהוא לא מקבל כמעט עשר שנים-גימלת ילד נכה, ושכבר חזרנו......מה הם כל כך מטומטמים שם?
 

leibl

New member
איך בגיל 27.5 מקבלים קצבת ילד נכה ?

לפי מיטב ידיעתי מקבלים את הקצבה הנ"ל עד גיל 18 ושלושה חודשים
 

batno1402

New member
בושה וחרפה לאסון הלאומי שנקרא -ביטוח לאומי

שעדיין לא עידכן את הפרטים, שה"ילד" הוא בוגר בן 27.5, מקבל קיצבה כבר קרוב לעשר שנים., עובד ומפרנס את עצמו. ועוד בושה- שביטוח לאומי-לא מעודכן- ע"י משרד הפנים-שכבר חזרנו מחו"ל. רק נסענו לטיול בר מצווה משפחתי. אילו פני המדינה. כך היא מתנהלת. מה הפלא לכל העוולות הנעשות מצד המשרדים המשלתיים? התביישתי לקבל את המכתב.
 

yoelbeker

New member
גם טעויות כאלה קורות...לא להתרגש...לזרום איתם

לגשת עם דרכון ולהוכיח שחזר לארץ ולשנות ההגדרה בביטוח לאומי שמקבל קיצבה כנכה לא כילד נכה....ושוב...לזרום איתם לא ללכת ראש בראש כך זה יסתיים מהר יותר ועל הצד הטוב ביותר.
 

yoelbeker

New member
אכן את צודקת...

זו אחת התוצאות של הטכנולוגיה...
מחשבי הביטוח הלאומי מקושרים למחשבי משרד הפנים..כנראה שעובד לא ציין שהבן שלך חזר לארץ וכך המחשב של ביטוח לאומי מתוכנת כך שאם אין חזרה לארץ הוא שולח מכתב התראה ומםסיק את הקיצבה כל זאת ללא יד אדם...
רק השבוע קראתי על נערה שחזרה לפני שנה מטיול ובמחשבי משרד הפנים היא עוד בחו"ל....(לא נכה במקרה)...
אין מה לעשות אני בשונה מהרבה אחרים מבין שמי שעושה טועה...מי שלא עושה לא טועה...ואותו דבר עם ההגדרה שלך בנך....
גשי לביטוח לאומי רגועה...תציגי את הדרכון ות.ז. של בנך והעניין יסודר תוך דקות לדעתי...מה הטרגדיה כאן?
 

batno1402

New member
הייתי בביטוח לאומי.

לחכות בשמש ,כשיפתחו שערים, לחכות בתור. מיד העבירו אותי למנהלת ,כשהפקידה לא הבינה את המכתב. גם המנהלת הסתכלה עליו -ולא ידעה-מאיזה צד לקרוא אותו. כשהערתי לה-שמי שמזין את המחשב-זה האדם-היא אמרה לי שאני טועה. נו.טוב.זה חייזרים. העניין-שעוד חייזר-שלח את המכתב- עשרה ימים, לאחר היציאה לחו"ל, והוא צריך לשלוח אותו אחרי 3 חודשים. אז כבר יותר מדי טעויות, שאף אחד לא משלם עליהם. צריך לבדוק-מי שלח את המכתב,למה, ולעשות לו-נו,נו, נו. שיתחיל לעבוד כמו שצריך.
 
למעלה