תו נכה לרכב דחייה לא מוצדקת

Nuke1

New member
תו נכה לרכב דחייה לא מוצדקת

מי שסובל אוסטאוארטריטיס שחיקה מתקדמת ברכיים וירכיים שזאת מחלה קשה שעצמות במפרקים נשחקים בשל מחסור סחוס לחלוטין. אבל משרד הרישוי דוחה פעמים ללא כתיבה שם רופא בטענה שמחלה כזאת אין מניעה מהליכה שמדובר באישה מבוגרת שסובלת מאד מגבלה תנועה נוקשות וחריקות בהליכה . אין שום אופציה חוץ מלגיש ערר שוב ושוב .
הטענות.
1. במכתב אין שום שם רופא משרד הרישוי הנימוק ללא שם רופא .
2.הוגש לבקשת מסמכים רפואים עדכנים כולל נכות רפואית 90 אחוז שיש קושי רב בהליכה . אבל לטענתם מחלות כאלה אין מניעה מהליכה.
יש פה זלזול בנכים אין שום התחשבות בגיל הנכה מחלות רקע נלוות שום דבר.
מה כדאי לעשות במצב כזה
 

Nuke1

New member
תגובה

תודה יואל
זה מה שעשיתי ולא עזר מסמכים שצורף אחוזי נכות כול מחלות מרופא משפחה אבחנות עם פירוט הקשיים וגם של אורטופד לא עזר . אין אך ליצור קשר עם מחלקה עדכון בקרה מוגבליות בחולון של משרד התחבורה . שקלתי לפנות לפניות הציבור של משרד התחבורה בנושא אבל לא נראה שיקדם לשום מקום. אין שום פיקוח על מחלקה הם צריכים לשקול שבעתיים שרואים אישה או גבר מעל גיל 60+ זקוק לתו נכה אבל בשבילהם שחיקה סחוס זאת מחלה שאפשר להמשיך ללכת. אבסורד שהם מתחמקים לרשום שם הרופא הערכה שגם פקיד רשוי הגיב כדאי לדחות . ערר ועוד ערר לא ממכחיש את מגבלות הנכה בכך שאין אפשרות להגיע לבדיקה רופא הרישוי שיראה בעיניים . אני לא יודע למה אף אחד בכנסת לא משפר את נושא לא שר הרווחה לא שר הבריאות כולם מתעלמים ויש אנשים שנשארים בלי זכיות . ונגרם נזק בריאותי חמור שאדם שמתקשה לעמוד או ללכת הרבה גורם להרס מפרקים בשל עומס הרב שמופעל על המפרקים יתר בכך שנמנע מימנו היכולת לקצר זמן הליכה . סיטוציה כואבת ולא אנושית . נערר אבל עוול רב מאד יש צורך בשיפור שירות .
 

yoelbeker

New member
באמת כואב...הצרה שזו החלטה ולא תקנה מחייבת...

ולא מזמן שפעילי ליכוד מקבלים תוי חניה לנכה רק בגלל קירבתם\פעילותם לשלטון כצ'ופר...
 

yoelbeker

New member
ובכל זאת אם חושב שנעשה אי צדק אל תוותר

כתוב מכתב לשר התחבורה וצרף את כל המסמכים..שלח בדואר רשום אישי לידי השר....
 

Nuke1

New member
תגובה

תודה רבה יואל אני ינסה גם את זה וכמובן לא ישכח לעדכן
שר התחבורה – ישראל כץ
טלפון: 02-6663004
פקס: 02-6663005
[email protected]
[email protected]
ישלח בפקס את כול חומר ויברר טלפונית עם מזכירה שמטפלים . ועם לא שקלתי לפנות לאגודה זכיות חולה אבל בנתיים נקווה שזה יספיק .
 
למעלה