העלאת שכר מינימום

מלכה562

New member
העלאת שכר מינימום

בושה למדינה קצהאות נכות לא מועלות כבר שנים אך מעלים את שכר המינימום ל5600 ומה איתנו?????
 

yoelbeker

New member
מה איתנו? שאלה טובה....

לפי החישובים הנוכחיים גם השנה המדד השנתי יהיה שלילי או לכל היותר בסביבות ה 0 כך שגם השנה, זו השנה השלישית לא יעודכנו הקיצבאות בהתאם לעליית המדד (לפחות)
 

jos45a

New member
ואין גם פיצוי מלא להעסקת מטפלות

הפיצוי על העלאת שכר המינימום האחרון כיסה רק כ-50% מן העליה בשכר המינימום. בחוקים להעלאת שכר המינימום לא מובטח כל פיצוי לסיעודיים המעסיקים מטפלים.

צריך לדרוש מחברי הכנסת שיוסיפו לחוק גם חובת עדכון קצבאות הסיעוד והשר"מ באופן מלא באותו בסכום שיכסה את העלאת שכר המינימום וגם את ההעלאה המקבילה של ההוצאות הסוציאליות (העלאת הפרשה לקופת גמל, פיצויים, הבראה וכד').
 

yoelbeker

New member
תגיד, מינואר 2011 התייקר שכר המינימום בקרוב ל 1,000 ש"ח

קיצת השירותים המיוחדים שלך עודכנה בתקופה זו ב 500 ש"ח?
למה סתם לכתוב ולהטעות?





,
 

jos45a

New member
התייחסתי במפורש רק לעדכון האחרון. לפני כן לא היה בכלל פיצוי.

בעדכון האחרון הוגדל שכר המינימום ב-300 שקל וקצבת השר"מ רק ב-150 שקל. לא התייחסתי להעלאות שלפני כן. לגבי העלאות שכר המינימום הקודמות לא היה שום עדכון של קצבאות השר"מ או הסיעוד מאחר ולא היה שום מאבק בנושא. דווקא לגבי ההעלאה האחרונה התעוררה מודעות לנושא ונפתח מאבק. גולשי הפורום הזה היו חלק נכבד מן המאבק. כתוצאה מן המאבק היה בכל זאת עדכון חלקי של קצבת השר"מ.
 

yoelbeker

New member
שוב..אתה סתם כותב ומטעה...

הסכום שניתן ל 150% היה 285 ש"ח וזה לא 50%!!!! כמו שכתבת.....לבעלי 110% שולם פחות מ 50% מהעליה ולדרגה הנמוכה ביותר לא עידכנו כלל....כך גם קיצבת הסיעוד.
אגב לנכה המעסיק עובד זר עלות תוספת שכר המינימום עולה כ 460 ש"ח (350 ש"ח התוספת ועוד 32% תוספות סוציאליות על התוספת).

רק לידיעתך..המדינה הפרישה 100 מיליון לעידכון השר"מ לשכר המינימום בלבד!!!! לך תבדוק היכן הכסף הלך ולמה לא כל הסכום שאשור לא הגיע ליעוד שאושר....אז על איזה מאבק אתה בדיוק מדבר? הנכים לצערי ראו כמה שקלים והשתתקו....
 
למעלה