לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1379613,796 עוקבים אודות עסקים

פורום זכויות ומגבלות (נכים)

 
פורום זה משמש קהילה תומכת לאוכלוסיית הנכים הכלליים בעזרה מול הבירוקרטיה ודיונים ומידע להשגת מירב הזכויות.
נבקש להגיב\לכתוב בפורום זה בסגנון ובצורה מכובדת ובכבוד אחד לשני. 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום זכויות ומגבלות (נכים)

 
פורום זה משמש קהילה תומכת לאוכלוסיית הנכים הכלליים בעזרה מול הבירוקרטיה ודיונים ומידע להשגת מירב הזכויות.
נבקש להגיב\לכתוב בפורום זה בסגנון ובצורה מכובדת ובכבוד אחד לשני. 
x
הודעה מהנהלת הפורום

הפורום משמש במה להבעת דעות, לעזרה לחברים מיידע וניסיון אישי, להדרכה וייעוץ בנבכי הבירוקרטיה, הדיונים יתנהלו בשפה נקיה ללא השמצות והוצאת דיבה, הפורום הוא הראי שלכם. אנא שמרו עליו לטובת כלל הציבור.
המידע והעצות בפורום אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי. תפוז ומנהלי הפורום אינם ערבים לנכונות המידע, ולא יהיו אחראים לנזק שייגרם כתוצאה מהסתמכות עליו.

המשך >>

לצפיה ב-'נוהל חילוץ כסאות גלגלים ממונעים'
נוהל חילוץ כסאות גלגלים ממונעים
<< ההודעה הנוכחית
26/10/2014 | 06:05
1
708

 
 
 
נוהל חילוץ נכה כתוצאה מהשבתת הכיסא הממונע
 היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות
משרד הבריאות
 Mobility & Rehabilitation Technology Department 
Ministry of Health 
 רחוב נח מוזס 15, תל-אביב 67442
 call.habriut@moh.health.gov.il :ל"דוא
 03-6061797 :פקס *5400 :טל
 Nohach Moses 15, Tel?Aviv 67442 
call.habriut@moh.health.gov.il   
Tel:* 5400 Fax:   03?6061797
                               
 סימוכין:06 62767313 נובמבר 2013 ג' בכסלו, התשע"ד
נוהל חילוץ נכה כתוצאה מהשבתת הכיסא הממונע
כללי
החילוץ יתבצע בהתאם לקריטריונים כפי שיפורטו להלן. משפחה או בכל גורם אחר. שירות עבור חילוץ נכה כתוצאה מהשבתת הכיסא הממונע, וכאשר אין באפשרותו להיעזר במלווה או בן עפ"י החלטת משרד הבריאות, היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות תעניק החל מיום – 01.12.2013
מטרת הנוהל
להסדיר ולהגדיר את הטיפול בחילוץ האמור לעיל, על ידי היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות ומוקד
קול הבריאות בהתאם ללוח זמנים המוגדר מטה.
הגדרות
1. חילוץ –  
1.1. חילוץ מוגדר כמצב שבו הנכה נמצא בכיסא ממונע, מנגנון הנסיעה מושבת ולא מתפקד או מערכת
ההגאים הידנית אינה עובדת, הוא אינו יכול להתנייד ואין שום גורם אחר או מלווה בסביבתו
שיכול לסייע.
1.2. מצב זה מחייב חילוץ של הנכה ע"י צוות טכני של היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות או ע"י
ספק חיצוני.
1.3. יודגש שמדובר במקרה שהכיסא שברשות הנכה הוא בהשאלה ממשרד הבריאות והאחריות על
התחזוקה חלה על המדינה.
 
* . מוקד קול הבריאות – 54002  
מוקד מידע טלפוני של משרד הבריאות הנותן מענה בתחומים שבאחריות משרד הבריאות לכלל תושבי
המדינה והוא פועל החל מהשעה 08:00 ועד 18:00. בשעות בהם המוקד לא פעיל, השיחות יענו ע"י נציגי מוקד התרגום הרפואי כולל בסופי שבוע וחגים
3. מוקד מנהלי ביחידה הארצית לשיקום וניידות –  
מוקד טלפוני של היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות הפועל 6 ימים בשבוע מהשעה 16:00
ועד השעה 08:00 בבוקר שלמחרת. מוקד זה יקבל הודעות ממוקד קול הבריאות בדבר תיקונים
דחופים ויבחן את מידת הצורך במתן מענה מידי לצורך חילוץ נכה בהתאם להגדרה בסעיף 1
שלעיל  
 היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות
משרד הבריאות
 Mobility & Rehabilitation Technology Department 
Ministry of Health 
 רחוב נח מוזס 15, תל-אביב 67442
 call.habriut@moh.health.gov.il :ל"דוא
 03-6061797 :פקס *5400 :טל
 Nohach Moses 15, Tel?Aviv 67442 
call.habriut@moh.health.gov.il   
Tel:* 5400 Fax: 03?6061797
                               
 שיטת העבודה
1.בשעות הפעילות הרגילות יעבירו הנציגים בקול הבריאות את הפניות, לרכזת התיקונים ביחידה
   הארצית כמקובל. הנציג יעביר את הפניה לרכזת המכשירים ביחידה הארצית בקריאה "חמה"
   טלפונית  ובמערכת ה - CRM   
2. החל מהשעה 16:00, הפניה מהנציג במוקד תעשה לכונן מנהלי ייעודי של היחידה הארצית למכשירי
שיקום וניידות. הפניה תעשה בטלפון ובמערכת ה- CRM. בנוסף, ימלא הנציג טופס תיקון/חילוץ  
3. הנציגים במוקד יתשאלו את הפונה על נסיבות האירוע ויעבירו את הקריאה לכונן של היחידה.
    התשאול יעשה בהתאם לשאלון מובנה. הקריאה לכונן המנהלי ביחידה תועבר רק לאחר שנבדק
    ונמצא כי אין כל דרך אחרת לחלץ את הנכה, כמו היעזרות במלווה או בן משפחה או העברת
   פעולת הכיסא הממונע למצב של הפעלה ידנית
 . 4. החילוץ יתבצע במהירות המרבית והאפשרית מזמן הקריאה
5.  תיעוד - הפעילות תתועד לפי סוגי התקלות, שעה ותאריך הפניה, שם הפונה, כתובתו וזמן הגעה.
6.  התיעוד ירשם הן במוקד קול הבריאות והן ביחידה הארצית וזאת לצורך בקרה, לימוד והפקת  
    לקחים היחידה בשיתוף עם מנהלת המוקד תגבש שאלון מנחה למוקדנית על מנת לערוך בירור
7. ולמנוע קריאות שירות חירום שלא מחויבות המציאות תוכנית זו תופעל במסגרת פיילוט החל
    מתאריך 17.11.2013 ותמשך חודשיים שבמהלכם ינותחו הנתונים, יוסקו מסקנות ויגובשו
   דרכי פעולה המשכיים.   
 8.יש לבחון את האפשרות לפניה לגופי הצלה כמו מד"א, משטרה כיבוי אש זק"א ויד שרה במקרים
חריגים מאוד כשהצוותים הטכניים לא יכולים לתת מענה למצב בשטח  
 
שלכם
 
אברהם יוסף סְלוֹמַה
יו"ר
אנשי"ם-ארגון נכי שיתוק מוחין ע"ר  58048474/9
כתובת: מאיר בעל הנס 24, רמת גן      5236463
 
דוא"ל:   anashim@anshim-cp.org.il                    
דוא"ל:                             avi@anashim-cp.org.il      
אתר:                               www.anashim-cp.org.il
F: https://www.facebook.com/groups/392785109578/
 
טלפקס':   11 10 676  03
נייד:        084 43 63  054
 
ח"ן:  106978 סניף 546 [מרום נווה רמת גן] בנק הפועלים
לעמותה אישור ניהול תקין
לעמותה אישור 46 לעניין תרומות
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
זכויות ומגבלות (נכים) >>
לצפיה ב-'תודה. תוך כמה זמן מתחיבים לחלץ?'
תודה. תוך כמה זמן מתחיבים לחלץ?
26/10/2014 | 08:58
40

הודעות אחרונות

17:30 | 22.02.20 sshayusha
16:15 | 19.02.20 שמעון אגסי1
10:22 | 19.02.20 שמעון אגסי1
17:21 | 18.02.20 שמעון אגסי1
14:23 | 18.02.20 יוסיב4
20:38 | 17.02.20 שמעון אגסי1
09:05 | 17.02.20 שמעון אגסי1
13:27 | 03.02.20 שואלתבעבוראחותי
10:06 | 27.01.20 המגזימים
15:07 | 20.01.20 יוסיב4

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ