שרשור של צ'ופרים לטיולים

baglemaster

New member
לי!!!

יש לי הרבה מגניבים, אבל אחד שאני זוכר זה: כשהדרכתי ד', בחג מעלות המש"צית המגניבה שלי רוניבץ נתנה לי משהו ענק לחולצה, שכתוב עליו "שירו איתי ניצנים!" אהה... וכמובן, הצ'ופר שהכינו לשכבה שלנו לקורס מד"צים- פאטץ' אדום זוהר, שכתוב עליו בענק "סקס" "עכשיו כשקיבלנו את תשומת לבכם רצינו להגיד שאנחנו אוהבים אתכם. וזה היה אמור לשמש גם כדי שאנשים אחרים יתקרבו אלינו. וזה עבד... מלא אנשים באו ושאלו אותנו: "למה רשום לך סקס על החולצה?"
 

ariel64v

New member
מה קיבלנו בחג מעלות הזה

לירון מהבוגרת הביאה לנו טמפונים שרשום עליהם: אל תהיה לחוץ זה ממש חזק הגוש צמר גפן הזה......
 

ariel64v

New member
זו לירון אחרת

מי שהביאה לנו את הטמפונים היא לירון משכבה י'
 

Tamir Marco

New member
הבעיה היא

שיש לנו 3 לירון (לפחות שאני מכיר) בקן. אחת ביב', אחת בי' ואחת בז'. זה רק מראה עד כמה קן אפרידר גדל מהמחצית של השנה הקודמת!
 

ariel64v

New member
תמיר יפדופיל!

מאיפה לעזזל אתה מכיר ז'? או שאתה המדריך שלהם? ואני עדין בעד לסקול באבים את אחות של מיכל וחברה שלה !
 

Tamir Marco

New member
או...

כי לירון מז' הייתה איתנו במשואות ליצחק (והיא גם אחות של רפי הגבר גבר). ויודית, אנחנו אולי גרעין קטן, אבל איכותי משו משו.
 

IamNoa

New member
יוווו:)

טוב.. יש המון צ'ופרים שקיבלתי :) אבל יש כמה שאני זוכרת במיוחד.. בכתה ח' יצאנו לטיול פסח והיינו כזאת קבוצה של בנות ורבנו עם קן אחר וקצת סבלנו אז המדריכה שלנו חילקה לנו צ'ופר שהיא התכוונה לתת לנו מאוחר יותר. זה היה כזה קופסא קטנה של פילם (מישהו עוד זוכר איך זה נראה? :p :p ) מלאה בעדשים בכל מני צבעים, ועליה הייתה מודבקת תווית שמסבירה על כל צבע.. למשל, צהוב- נגד אוכל מגעיל, כחול- נגד געגועים הביתה, חום- נגד מצברוח רע ועוד כל מני דברים כאלה :) זה היה ממש מגניב:) ואחד הכי מרגשים ומגניבים היה הצ'ופר שהמדריכה שלנו עשתה לנו כשיצאנו למד"צים. היא נתנה לכל אחד שקית עם כל מני חפצים קטנים ומכתב שבו בין השאר היה הסבר על כל חפץ ולמה הוא נועד. (היו שם דברים כמו מסטיק, מנקה אוזניים, משקפי שמש, מברשתמראהעט, והמממ לא זוכרת אבל זה היה אחד המצחיקים.) אה ויש גם פעם שהיינו בסוף הדרך בבריכה והמדריך שלנו גזר מגבת להרבה חתיכות קטנות ואז הוא חילק לנו אותן שהיה כתוב עליהן 'קבלו ייבוש!' וכמובן צעיף תל-חי, כי לגזור שמיכת פליז לצעיפים ולכתוב עליהם בטוליפ זה הכי מגניב שיש!
 
למעלה