היי

rachelMcfadden

New member
היי

לצערי לפני שבוע מצאו אצל אבא שלי גידול על ראש הלבלב. ביום ראשון עושים לו ביופסיה לקחת דגימה מהגידול כדי לדעת עליו יותר ויעשו אולטרסאונד אנדוסקופי (משהו כזה) כדי לבדוק עוד כמה דברים לגבי הניתוח להוצאתו ועוד...
כמובן שכל המשפחה לקחה את זה מאוד קשה... אחי מתחתן בעוד פחות משבועיים ואין לי מושג איך אצליח לשחרר מהמחשבות. אנחנו שמחים בשבילו אבל גם אחי ממש לא מתנהג כמו חתן לפני חתונה וכולנו פשוט מוטרדים ומתפללים.

אני ממש מנסה לחשוב חיובי ולהאמין שאבא ייצא מזה. מבחינתי אופציה אחרת בכלל לא קיימת. הוא ייצא מזה ויירפא כי הוא חייב. אנחנו צריכים אותו עוד הרבה זמן בחיים שלנו.
היום דווקא הייתי ממש חזקה ולא בכיתי כל היום עד לפני שעה שיצאה התמוטטות קלה של בכי...

אני ממש רוצה למצוא מישהו שעבר את זה ושרד. איפה מוצאים אדם כזה? מפחיד אותי לחפש באינטרנט כי שם כתוב דברים מאוד מפחידים על גידול בלבלב... יש לנו גם ניסיון עצוב עם גידול שכזה מאשתו של דוד שלי שנפטרה מהמחלה הזו בדיוק במקום הזה לפני 4 שנים.
איך מוצאים כוחות להתמודד?
תודה על התמיכה והעזרה
 
סרטן בראש לבלב

רחל יקרה,
מאד קשה לקבל בשורה על מחלה ממאירה ובוודאי על גידול לבלב.
מכירה את זה באופן אישי...
ראשית צריך להבין האם הגידול הוא בר ניתוח ושאין פיזור של המחלה.
אם זה המצב של אביך אכן יש סיכוי להחלמה.
אם חלילה המחלה אינה נתיחה או שיש פיזור לאברי הבטן או הכבד אזי מטרת הטיפול תהיה הארכת חיים - לחיות עם הגידול כמה שיותר זמן ובתקווה באיכות חיים טובה.
לשם כך חשוב להתאים את הטיפול באופן אישי.
עדכני האם עשיתם כבר סיטי?
וכשיהיו מה תוצאות הביופסיה?
מקווה בשבילכם שיתקבלו תוצאות טובות
רפואה שלמה ובשורות טובות
גליה
 

סתמגדיש

New member
כל מקרה זה סיפור אחר

ולכן אי אפשר להסיק מקריאה באינטרנט על מקרים אחרים.
וכמו שכבר נכתב, צריך לדעת עוד פרטים לגבי הגידול.
חוויתי את זה עם אחי שבסופו של דבר נפטר מהסיבה שזה נתגלה מאוחר מדיי עקב אבחנה שגוייה, ןמרות אובדן הזמן היקר, לאורך הדרך היו הרבה רגעים אופטימיים. בעיקר אחרי הניתוח הכרורגי בו הוצא הגידול.
לדעתי האישית כדאי להתמקד בטיפול, ועם כל הקושי, להאמין ולשדר את האופטימיות לאביך. תעזרו גם לאח להתרכז בחתונתו ולהיות שמח. וגם לשמח את אבא.
בעבר זה היה קשה להחלים , אבל בשנים האחרונות יש התקדמות, תוחלת החיים גדלה. זה רק סטטיסיקה, והלוואי ותזכו לשנות אותה לטובה.
ליבי ותפילותי אתכם ואאחל לכם שתשמחו בחתונה, ושאבא יחלים.
 
למעלה