באמת מפליא לדעת מי

  • פותח הנושא medl
  • פורסם בתאריך

LIATS4

New member
רפי אחלה תחקיר

איך אתה מעז לדבר ככה אני כלב אם 1 מהבעלים של טיב טעם תורם שקל 1 לעמותות בקיצור תפסיקו לדבר שטויות טיב טעם מוכרים בשר מקולקל רפי אחלה תחקיר
 

naor3010

New member
תתביישי לך

חחחחחחחחח......... שטויות.... -לדעתי את צריכה אפילו להתבייש במה שאתב כותבת!!!!! "רפי גינת משקר"-גם הצילומים שצילמו שיקריים.... ואם את מדברת על חכמה-הטקסט שלך הכי טיפשי מכולם.
 

CDXX

New member
אולי הם לא אשמים

אולי הם לא אשמים. ספקי בשר מרוויחים מעט ממה שהם עושים. הבטוח ביותר זה לא לאכול בשר. מי שאוכל בשר לוקח סיכון.
 

shadowk

New member
אני מצטער...

אבל אם טיב טעם רוצה להגיב בפורום כאילו זה מישהו אובייקטיבי, צריך להתנסח אחרת. זה כל כך ברור שמדובר בהודעות שתולות... כן, רפי שיקר והצילומים מפוברקים וזה בכלל לא צולם בטיב טעם... תעשי טובה, תחזרי לארגז החול שלך ותטמני את הראש עמוק! ראיתי את הצילומים - אני אישית נפגעתי שם בעבר מבשר (ולא עוף...) החברה הזו צריכה ל ה י ס ג ר ! ! ! כל מעדניה שהיתה נתפסת בדבר כזה היתה נסגרת ע"י הוטרינר האיזורי! אז תפסיקי לבזבז לאנשים רציניים את הזמן.
 

CDXX

New member
המשחתות

רצוי שיבדקו גם את המשחתות ואת תנאי השחיתה שם. הבשר אף פעם לא מגיע טרי לרשתות ועד שהוא נמכר לפעמים לוקח זמן.
 

כחלחל

New member
השבחים מסריחים יותר מהבשר המקולקל

המניפולציה כל כך שקופה, שזה ממש מפתיע שדובר ויועץ תקשורת כל כך מנוסה משתמש בתגובות של טירונים שחושפים את האינטרס שלהם בצורה כל כך מפורשת. אגב, הכותבת MEDL מזדהה כבת 18 שיש לה כל כך הרבה ידע בקניות בשר שכנראה עושה קניות בעצמה כבר מגיל 3 וגם למדה בעל פה את כל פרופיל החברה והססמאות השיווקיות שלא לדבר על ההיכרות הקרובה שלה עם כח האדם המיוחד המועסק בחברה, ובכלל היא הצטרפה לתפוז רק החודש וברשימת ההודעות שלה יש רק הודעות מאתמול והיום וכולם בפורום הזה, ורק על (טיב) איכס טעם נו באמת......... כנראה באמת יש הרבה מאותגרים שיכלית בהנהלת החברה אם הם חושבים שנבלע גם את זה
 

ron369

New member
אני בן 19 ואני יודע שסלמונלה מושמדת

בבישול. בעצם, זה אפילו לא משהו חדש עבורי - כבר נקבר עמוק עמוק. היא יכלה לבדוק את זה גם רק עכשיו, באתר של החברה, בשל כל ההמולה. בנוסף, למרות שאני לא מומחה בקניות, אין שום סיבה שכאלו בני 16 לא ילכו לקניות - עם ההורים או בלי (שלא לדבר על לעבוד כקופאיות). ללא שזה אומר שאני מסכים עם הטענות שלה, או שבכלל ראיתי את התחקיר המדובר - אבל באמת קצת קשה לתמוך בטענה שיש כנגדה עדויות (מצולמות/מדובבות) חותכות.
 

CDXX

New member
עצה

לא צריך לשחות חיות ואם כבר עושים את זה אז כדאי לשמור על נקיון ותנאי עבודה אנושיים לעובדים.
 
למעלה