באמת מפליא לדעת מי

  • פותח הנושא medl
  • פורסם בתאריך

medl

New member
באמת מפליא לדעת מי

האנשים ה"חכמים" כל כך שכותבים כאן בפורום. הרי מה בעצם אתם יודעים על טיב טעם? יש לבדוק עובדות לפני שממהרים ללחוץ על המקלדת!. דבר ראשון החכמה שרשמה ש"מזרע" יותר טובים מטיב טעם-הרי שמזרע היא בבעולותה הבילעדית של טיב טעם. (למתקשים)משמע-מזרע שייכת לטיב טעם!. כעת שהבהרנו את הנקודה הזו,אסיר מכם כל צל של ספק בנוגע לבעליה של טיב טעם-הם פשוט מקסימים,מתנדבים,תורמים ללא סוף(עמותת גדולים מהחיים לדוגמא),מעסיקים אפילו עובדים עם ליקוים שונים כגון אוטיזם... ומחשיבים אותם כבעלי משמעות בניגוד לאלפי מעסיקים שלא היו שוקלים אפילו להעסיקם. רפי גינת ידוע כאדם מושחת שיעשה המון בשביל הרייטינג אפילו אם זה למכור את עצמו...(זוכרים את כל הפרשיות הביזאריות שהופנו כנגדו?)הם משחדים,טומנים מלכודות והכסף משחק אצלם. הוא חמדן ואיש שיקרי ולא ישר. בסופו של דבר טיב טעם מוצגת כרשת לא אמינה שמוכרת בשר ש"לא ראוי למאכל" שבעצם הרמאים האמיתיים ,אלו שצריכים להתפס זוכים עתה באור הזרקורים. למזלה של טיב טעם אלפי הקלינטים עדיין מודים - ט י ב ט ע ם ה ב ש ר ה כ י ט ו ב ש י ש
 

Secular

New member
מסכים לגמרי עם כל מילה,

ורציתי להוסיף שמדובר ברדיפה פוליטית-חברתית כנגד טיב טעם, כפי שנעשה בעבר ע"י הח"כ הגזען אלי ישי ורבים נוספים שמקנאים בהצלחה של טיב טעם ורוצים בנפילתה. רפי גינת לא יצליח לעצור את טיב טעם, מסיבה אחת - כי לאחרים פשוט אין את זה
 

buzaglo05

New member
מילים יפות...

כן- מזרע בבעלות חלקית בלבד של טיב- טעם...אז רק חצי כנראה איכותי. ומה זה משנה אם הבעלים פשוט מקסימים - מה הקשר? וזה שאת מכירה אותם...זה מסביר את מה שכתבת - הכרות לפני מבט אובייקטיבי כנראה! את בעלת אינטרסים- זה ברור
 

medl

New member
אינטרסים?

אני קליאנטיץ שפשוט רוצה להמשיך לקנות שם...זה האינטרס היחידי...לקנותולהנות בלי כל השטויות מסביב. למה סופרסל טוב יותר? תבדקו את זה...
 

medl

New member
ובנוגע...

להיכרות שלי עם הבעלים התשובה היא-לא. אבל אפשר ללמוד זאת עליהם בכניסה לאתר הבית שלהם ומשם ל-עזרה לקהילה.
 

ron369

New member
ביל גייטס תורם כסף רב מאוד לעניים

זה הופך את המוצרים של מייקרוסופט לטובים יותר?
 
העניין הוא...

שהחשיבה שלך באה ואומרת שבגלל שזו חנות לא כשרה אז רפי גינת בחר דווקא בה.היום יש את התחקיר! נראה ואז נדע.
 

medl

New member
לא זכור לי שציינתי דבר בנוגע

לעניין הכשרות.
 

H A G I G

New member
מזרע שייכת לקיבוץ והסטנדרטים שלהם

שונים בתכלית מאלו של טיב טעם. נקודה למחשבה: במפעך של טיב טעם הכל טוב ונקי אבל בסניפים כמו שהבנו יש מדיניות ואפילו תחרות פנימית - מי זורק פחות בשר מקולקל: אז ראשית מנסים למכור את העוף הטרי, כמוכן! אבל לא הצלחנו למכור אותו טרי ועבר תאריך התפוגה - נטחן אותו לקציצות אחרי אמבטיה של יים קרים וחומץ (פוייי!) לא הלך לקציצות ומסריח - נטהל בתבלינים לשווארמה או לשיפודים (איכססס!) למה יש לי הרגשה שהמפרגנים כאן לטיב טעם לא באים מל"ו צדיקים ובטוח שהם לא יקנו עוף בטיב טעם. אגב, אני הייתי לקוח קבוע שם ולא עוד!! בטח לא במחלקת הבשר הטרי.
 

medl

New member
אני אמשיך לקנות...ואם תפנה

למשרד הבריאיות למומחים שעובדים שם כעת ולא לאיזה מומחה לשעבר תראה שהעובדות פרוסות לפניך וכי הבשר אכיל לגמרי! אני לא אקשיב לתוכנית שמנסה למכור את עצמה ...ואני מצידי נשארת נאמנה לטיב טעם...השירות שם הוא כמו בכל ואין לי שום כוונה להפסיק זה פשוט מחדל מה שהיה אתמול בתוכנית!
 

shushu10

New member
אז על מה הם התנצלו לדעתך?

אשרייך שזכית לאכול זבל! וישר כח לנאמני הבית טיב טעם על אכלם זבל ביודעין.ומתון רצונם החפשי. וכמו שנאמר - מה שנכנס בשמחה עוד יצא בתרועה!
 

nilichi

New member
לא צריך לעשות מניפולציה בשביל להבין

שהם עשו פה מחדל רציני!! למה אתה מוריד מהאחריות שלהם? הם עשו דבר נוראי! אתה יודע שאפשר למות מסלמונלה... ועם כל הכבוד לנדיבות שלהם זה לא סותר, לא חסר עבריינים נדיבים בימינו.
 

medl

New member
כל הקשור לסלמונלה

לא צריך להיות חכם גדול בשביל לדעת שסלמונלה אלו חיידקים שמושמדים בתהליך הבישול.לא תמצא שום עוף בשום רשת שאין בו את החיידקים הללו. כך שרק אם בכוונתך לאכול את הבשר נע ולא מבושל יש סיכוי שהחיידיקים האלו ישפיעו עליך. שוב-החיידקים הללו מושמדים בתהליך הבישול. את זה אפילו אני יודעת
 

אמה5

New member
גם אם את מקבלת כסף מטיב טעם אל

תגידי את זה כאן בקול רם !! מה זאת אומרת מושמדים בבישול? משרד הבריאות היה צריך להכניס את בעלי טיב טעם לכלא באשמת הרעלת המונים. זה רעל חביבתי!! ולא בכל בשר יש חיידקי סלמונלה רחמנה ליצלן! הרי רפי גינת אמר בשידור כי בדקו עוף טרי שהיה נקי למהדרין מחיידקים - זאצ אומרת שבטיב טעם יודעים למכור עוף טוב וטרי ויודעים גם מה לעשות אחרי כמה ימים שהעוף כבר לא טרי כל כך שלא לומר מסריח!! אני בטוח שאת לא יודעת מה את כותבת אלה מתודרכת על ידי אנשי טיב טעם ויועצי התדמית שלהם!!
 

medl

New member
ד"ר אמה5

איפה עשית את הדוקטורט שלך? מה לך ולחיידקי סלמונלה? תשאלי כל רופא מומחה ( ושוב לא אחד לשעבר) ותראי שסלמונלה הם חיידקים שמושמדים בבישול!
 
כמו שאת מתנהגת וכותבת

לא נותר לי אלא לאחל לך שכל משפחתך תמשיך לקנות בשר פיגולים בטיב טעם. המנהלים שם צריכים להיעצר על ניסיון רצח. לא יודע מי מוליך אותך באף, אבל את טיפשה גדולה.
 

medl

New member
הבעיה של כולם היא

שאתם לוקחים כל דבר בחומרה כל כך גדולה! הבשר הזה לא רע ורק מוצר אחד לא היה תקין...במה? בחידקי סלמונלה שתמצא בכל רשת! אתם הטיפשים שלא מבחינים בכך שכלבוטק מנסה להשיג רק ריטניג!! אתם לא זוכרים את הכתבה שלהם על הדודים שהודו שהיא שיקרית?
 

medl

New member
אני כולה בת 18 איזה מן תדרוך

אנשי טיב טעם מסוגלים לתת לילדה בת 18? מה נסגר אתכם? קצת היגיון!
 

Lto22

New member
יום אחד עוד תככבי בעמוד הראשי

"medl, גולשת הפורמים בתפוז מתה מאכילת בשר שאינו ראוי למאכל אדם... בואו נכתוב שירים לזכרה..." תמשיכי לאכול שם, סלאמת!
 
למעלה