היום כלבוטק ב 20:45

dearp

New member
איך הדובר שלהם גימגם בשידור...

איזה חוצפה הקטע עם התיבול. אני רק לא מבינה איך משרד הבריאות עוד נתן אישור לזה!!! בכל אופן אני שמחה שהאמת יצאה לאור. יכול להיות שזה קורה בסופרים אחרים וחבל שלא בדקו רשתות אחרות אבל עצם החשיפה כבר חשובה ובטח תרתיע אחרים. כל הכבוד!
 

SWING4U

New member
איזה כוסית המוכרת שהריחה את העוף..

בכיף הייתי מריח אותה...
 

H A G I G

New member
תחקיר מדהים - הרשת הכאילו נקיה הזו

הרעילה אלפי לקוחות עם העןף המקולקל והמזוהם שלה כי לא רצו לזרוק אותו לפח - כמדיניות!!! למרות שהדובר ניסה "לספר" לנו שזו תקלה נקודתית - נקודתית מיי-פוט כמו שאומרים אחינו האמריקאים
 

yuvalbra

New member
איזה מסכנות העובדות

מכל התחקיר הזה הריי יישכחו תוך כמה ימים ויחזרו לקנות שם. סה"כ מי שייפגע מכל הטררם הזה אלו המוכרות שמן הסתם לא מרוויחות מהרמאות שהוצגה בתוכנית אלא ממלאות הוראות מגבוהה. אפשר להזכר רק מהמקרה האחרון שהתרחש בזוגלובק (שינוי תאריכים על המוצרים), מישהוא זוכר את זה? הפסיקו לקנות? אנחנו עם שיש לו זכרון קצר מאוד.
 
הקבר שנופץ!!!

נראה לי שמי שניפץ את הקבר הוא בעלה של מי שקבורה משמאל לקבר המשותף שעליו דובר. ואם הוא לא בעלה הוא קרוב של מי שקבור שם. אפשר לדעת גם לפי זה שהוא ניקה את הקבר, ובנוסף הקבר שנופץ הוא כפול. האיש ניפץ את הצד הרחוק לקבר שאותו ניקה. יכול להיות שהצד השמאלי הוא צד שאותו רצה לרכוש על-מנת שיהיה קבר משותף עם הקבר אותו ניקה, אך הנפטר רכש קבר כפול ובכך לקח את המקום הפנוי. אולי האדם עכשיו כועס על כך שלא נשאר מקום לקבר נוסף ומוציא את זעמו על הנקבר, שרכש את החלקה הזוגית. תיעזרו בשם של הקבר הסמוך שנוקה על-מנת לגיע לחשוד. מקווה שהבנתם למה התכוונתי... בהצלחה
 
כמעט פתרת את התעלומה

האמת היא יותר פשוטה. לפני כמה שנים חבר של המנתץ התערב איתו שאין סיכוי שאבי נמני יחזור למכבי תל-אביב. הם התערבו שאם הוא באמת יחזור אז זה שימות ראשון מביניהם, השני יכול לבוא מתי שהוא רוצה ולעשות לקבר מה שבא לו. קרה מה שקרה ונימני חזר למכבי תל-אביב. עכשיו מה קורה ? כמו שראיתם מדובר באנשים מבוגרים. החבר נקבר בגוש 96, אבל החבר הדביל שלו כל הזמן הולך לגוש 69.זה מה שקורה בגיל מבוגר עם הראייה. וברצינות: מקרה עצוב. מעיין מי זה באמת.
 
למעלה