להעמיד לדין את רפי גינת ותחקירני כלבוטק

amaretto

New member
להעמיד לדין את רפי גינת ותחקירני כלבוטק

על אי מניעת פשע. נניח, לצורך הדיון, שכל מה שהוצג בכתבה על טיב טעם הינו נכון: התנהגות רשלנית של עובדי מפעל הבשר גורמת לכך שבשר שאמור להיות מאוחסן בתנאי קירור מופקר באוויר החם, חתולים מדושנים נוגסים בו והבשר לאחר מכן נשלח לסניפי טיב טעם או מעדניות חיצוניות. אחד הדברים שצדו את אוזני במהלך צפיה בכתבה היא שנטען כי התנהלות פושעת (לכאורה) זו נמשכת חודשים רבים. כלומר, רפי גינת ותחקירני כלבוטק ידעו כי בשר אשר מוגדר על ידם כ-"פסול למאכל אדם" משווק במשך חודשים רבים ונמכר לרוכשים תמימים תוך כדי סיכון בריאותם. מדוע לא עלה בדעתם לנסות ולמנוע את הגעת הסחורה המקולקלת אל הצרכנים? מדוע הם לא נקטו בפעולה הכה פשוטה כפי שנעשתה בתחקיר של "שומר מסך" בסוגיית "עוף טוב" והיא לדווח לגורם חיצוני אשר מוסמך להורות על השמדת הבשר אם אכן התחקיר דובר אמת? משהו מסריח בתחקיר הזה וזה לא רק העוף של טיב טעם (לכאורה).
 

Noaal

New member
מיד אחרי שיעמידו את טיב טעם (על כלל ההנהלה)

הוט' של טיב טעם, הוט' הרשותי של עמק חפר אשר אישר את לכידת החתולים, מגן לחתול אשר לכדו את החתולים והביאו אותם (ככל הנראה) למותם, עובדת המחלקה הוט' של ב"ש שלא טרחה לבדוק את טמפ' הבשר אלא רק את טמפ' תא הקירור וכו'.
 
amaretto אל תבלבל לנו את המח עם השטויות שלך.

כלבוטק הביאה לציבור את האמת וזה הכי חשוב. ולידיעתך הרבה אנשים לא קונים טיב טעם בכלל ההכשר שלהם. כל בוטק חייבת לבדוק את הנושא לעומקו ולצלם כמה פעמיים, לבלוש אחריהם בכדי שלא יהיה טעות חלילה בידיהם. אל נשכח שכלבוטק הודיע לרוכשי הבשר בבאר שבע על הקרטון הנגוע, והם סרבו להאמין ואמרו שכל מה שמגיע מטיב טעם נבדק ואין איתו שום בעיה. ככה זה שיש כסף מסביב. כל האנשים שדאגו לכיסם, מחברת טיב טעם ולא היה איכפת להם מהציבור הרחב, יקבלו את עונשם בקרוב.
 

amaretto

New member
את מוזמנת להגיב עם כותרת פחות "טוקבקיסטית".

אין הוכחה טובה יותר מאשר פיצוץ הפרשה (תוך כדי צילום התהליך, לדוגמא, תחקיר של אמנון לוי בשומר מסך בו הם הזמינו את הוטרינרית העירונית שתפסה את השר "על חם", תרתי משמע). כלבוטק העדיפו, מסיבה תמוהה, למהנע מתהליך כזה, כנראה בגלל שמדובר במקסם שווא של תחקיר מבוים וערוך היטב. לגבי מעדני מניה, לא הזהירו אותם אלא שלחו בדיעבד מכתב המבקש את תגובתם לנושא.
 
טוב זה ברור לנו שאתה מטיב טעם עכשיו

אין ספק שאתה אחד מהחבריה שלהם לכן אתה מגיב ככה. ראינו במו עינינו את המהלך המזעזע שם, לעולם, לעולם לא אקנה ממעדני טיב טעם ולא רק אני. נקודה.
 

amaretto

New member
ברור, כל תגובה הנוגדת את דעותיך היא בוודאי

"הודעה מטעם". מטעם מי את כותב, גברת חסידה? כלבוטק? רשת שיווק מתחרה בטיב טעם? מה שראית בחקיר אלו ארגזים שאין לך מושג מה יש בהם וחתולים מסתובבים לידם. מבלי להכנס לשאלה מה באמת התרחש שם (ואני לא פוסל שהוא אכן התרחש), התחקיר עצמו היה חובבני ונעשה בצורה כזו שגם אם אכן טיב טעם הפקירה בשר המיועד לשיווק ללא קירור, אין התחקיר יכול להוכיח זאת על סמך הצילומים. העדר סימון הארגזים, העדר צילום תוכן הארגזים, העדר צילום מד טמפרטורה המראה כי הבשר שבארגזים הופשר, העדר עימות מצולם עם אחראי או עובדים במפעל בנוגע לארגזים שהושארו בחוץ (השיחה המצולמת היחידה עם עובדים בפעל נסבה אך ורק סביב השאלה אם יש חתולים בחצר המפעל או לא), כל אלו מראים כי התחקיר הינו חובבני להחריד. אם את, על סמך תחקיר זה בלבד, משנה את דעתך מקונה בפועל בטיב טעם לאחת ש-"לעולם לא אקנה ממעדני טיב טעם", כנראה שניתן להשפיע עליך בקלות. משום מה, הרגשה שלי, שלא רכשת או תיכננת לרכוש מוצרים מטיב טעם בלי שום קשר לתחקירי כלבוטק.
 
נראה לך כי אני צריכה יותר הוכחות ממה שראיתי ב

בתוכנית? אין מה להתווכח, אם אתה חושב שכל מה שראינו אינו אמת, תמשיך לקנות את מוצאי טיב טעם. אני לא. שבת שלום
 

amaretto

New member
בואי נמצא מנקודת הנחה לצורך הדיון שאני לא

נוהג לקנות בטיב טעם. האם את מקבלת באופן אוטומטי כל מה שאת רואה או שאת מנסה לנתח ולהבין מה בעצם מראים לך? אני לא אומר שבהכרח התחקיר מזויף, אולם הוא ברמה כה חובבנית עד כי לא ניתן להשתמש בו בתור הוכחה מוחצת למחדל שהראו בתוכנית, ותמוה בעיני שתוכנית תחקירים שפועלת כבר יותר מעשרים שנה תוציא תחקיר כה חובבן. להלן מספר תהיות (שכבר פירסמתי בפורום) לגבי התחקיר, את מוזמנת לקרוא אותן, לעמת אותן עם התחקיר עצמו ולהגיע למסקנות לבד. א) בצילומי הוידאו אין ציון של תאריך ושעה, פונקציה הקיימת כבט בכל ציוד צילום, מדוע לא היה שימוש בפונקציה זו? ב)מדוע לא בוצע סימון של המשטחים? סימון שכזה, יחד עם ציון תאריך ושעה היה יכול לתת לצופה אינדיקציה כמה זמן אותו משטח היה בחוץ. ג) מדוע אין צילום של מד טמפרטורה המראה מה הטמפרטורה בחוץ? את המידע הנ"ל אנחנו מקבלים אך ורק ע"י קריינותו של רפי גינת. כמו כן, לא ניצלו את העובדה שתחקירן שלהם נכנס למפעל על מנת לבצע מדידת טמפרטורה למשטח עצמו. ד) בשיחות שנערכות עם עובדי טיב טעם ע"י התחקירן שהתקבל לעבודה לא מוזכר אפילו לא פעם אחת נושא הבשר שהושאר בחוץ ללא קירור. מדוע השאלות היחידות הן על המצאות החתולים בשטח חצר המפעל? ה) מדוע לא נעשה כל נסיון להתמקד בסימן זיהוי אפשרי במשאית עליה הועלה לכאורה המשטח עם הבשר ממנו נגסו החתולים? עובדה זו יחד עם העדר סימון המשטחים והעדר ציון תאריך ושעה נותנים פתח רחב לאלו שיטענו כי היתה עריכה מגמתית ואותו משטח לא הובל למעדני מניה. ו)מדוע לא נעשה כל נסיון למנוע את חלוקת הבשר שהוגדר ע"י התחקיר כ-"פסול למאכל אדם"? לפי טענת התוכנית התחקיר נערך חודשים רבים והפקרת הבשר הינה דבר שבשגרה. בתחקיר מקביל (שומר מסך, תקרית "עוף טוב") הם הזעיקו את הוטרינרית העירונית שהשמידה טונות של בשר, כך גם מנעו הגעת בשר מקולקל לחנויות וגם נתנו לצופים הוכחה מוחלטת לאמיתות האירוע. ז) מדוע לא היה כל עימות מתועד עם גורם אחראי? עימות כזה היה יכול לספק הוכחה לגבי הנעשה במפעל, כולל יעוד אותם משטחי בשר. ח) מדוע לא צולם משטח בשר שהופקר באוויר הצח ע"י תחקירן כלבוטק שעבד במפעל? מדוע לא נפתח אחד הארגזים בו על מנת לצלם מקרוב את הבשר המופשר? ההודעה הנ"ל נשלחה מספר פעמים לפורום כלבוטק באתר רשת אך לא פורסמה מסיבה "לא ידועה".
 
קודם כל טיב טעם אין לא הכשר טוב אז ב"ה אני

אחת מהלקוחות שלהם, והתמזל מזלי שאני אוכלת אוכל כשר למהדרין. דבר שני, אני רואה, אני מאמינה, רפי גינת לא ילד קטן שילך וירדוף אחרי אנשים בשביל להכשיל אותם, אז אל תהיה נאיבי בבקשה. עזוב אותך מהסברים ומונחים שינסו לשנות את דעתך, מה שראיתי זו עבודה!!! למה אתה מתעקש שזה לא נכון? אתה רוצה לקנות מהם בשר ולאכול? בבקשה עשה זאת על אחריותך בלבד... רוב העם צודק נקודה. שבוע טוב לך
 

amaretto

New member
יצא המרצע מהשק, את מעוניינת בהכפשת טיב טעם

עקב העובדה שהם מוכרים בשר לא כשר ולא מעניינות אותך העובדות שבשטח. האם עיין בנקודות שהעלתי בהודעתי הקודמת? מה התגובות שלך לכל סעיף וסעיף? שבוע מצוין לך.
 
טיב טעם ידוע שהוא מוכר בשר לא כשר.

אין שום חדש בענין. והמרצע יצא מן השק לפני שאני הגעתי לפה. אני לא מתכוונת לשבת ולדון איתך על כל סעיף, מכיוון שאתה לא נושא בשבילי ולא טיב טעם. סליחה מראש.
 

amaretto

New member
טיב טעם אכן מוכרים מזון לא כשר,

אולם העובדה שאת מתנגדת למכירת מזון בלתי כשר הינה חדשה בשבילי ולכן היא מעמידה בסימן שאלה את המניעים שלך לתמיכה הבלתי מסוייגת בתחקיר כלבוטק. ברור שאת לא מנסה לשאול, לחקור ולהגיע לאמת. נוח לך עם ה"אמת" שהציגה תוכנית כלבוטק מפני שהיא משרתת את האמונה שלך, גם אם העובדות בשטח מראות תמונה שונה.
 
אני מזועזעת מהאי איכפתיות שלך מכל לקוחות טיב

טעם. עזוב אותי, מה עם כל הלקוחות שאכלו את הבשר הדוחה הזה? שנגסו בו חתולי רחוב? אנשים נעשו חולים, חטפו מחלות, שילמו בכספם הטוב הייתי אומרת, ואכלו חרא. אני פה כי כואב לי, ואתה מה איתך? איכפת לך בכלל? מה עם השכנים שלך? החברים שלך? שאוכלים אוכל לא רק שלא כשר אלא מזוהם במחלות ... פשוט בא לי להקיא סליחה כן...ואתה עוד מגן עליהם? אז לך, לך תקנה את כל הסניף שלהם, ותאכל באוות נפשך, טמבל. כמה אפשר להסביר לך? כמה? באיזה גיל תבין שמה שראינו בכל בוטק אמיתי לחלוטין. שבוע טוב
 

amaretto

New member
על פי אילו קריטריונים את קובעת כי כל מה שהוצג

הינו אמת לאמיתה? במיוחד בשביל זה ציינתי את ההערות שלי לגבי התחקיר, מהן את בחרת להתעלם. לגבי אותם אנשים שלכאורה חטפו מחלות, על פי מה את קובעת זאת? יש לך תיעוד של רישום בבתי חולים או תלונות של אנשים אשר רכשו בשר מטיב טעם ודיווחו לאחר מכן על מיחושים? המעבר שלך להתקפה אישית ("לך תקנה את כל הסניף שלהם, ותאכל באוות נפשך, טמבל") רק מראה את הרמה שלך וכי אין טעם (או טיב) לערוך איתך דיון תרבותי. תמשיכי לאכול בשר פיגולים "גלאט כושר" ותגאלי אותנו מיסוריך.
 
כאן נמחק חלק מהשרשור

חברי הפורום נקראים לסדר, תרבות דיון היא חלק בלתי נפרד מהתנהלות ויכוח תקינה.
 
למעלה