עכשיו אני יודע מאיכן צצו כל אוהבי החתולים....

עכשיו אני יודע מאיכן צצו כל אוהבי החתולים....

לפורום כלבוטק... בתחילה חשבתי שזו דעתו של הציבור הרחב,אבל מסתבר שמישהו מארגן את ההתנפלות הזו ומדובר בכל גולשי "פורום חתולים" בתפוז. להלן: כל אוהבי החתולים מוזמנים להדליק נרו אשתר1 ו 22:34 | 14/10/07 בשירשור לזכר חתולי טיב טעם בפורום כלבוטק תפוז כתובות אינטרנט נילוות: שירשור לזכר חתולי טיב טעם עכשיו אני רגוע,מסתבר שזו רק דעתם ולא דעת הציבור הרחב מאחר ובשאר הטוקבקים [בוואלה,מעריב וידיעות אחרונות] התוכנית מקבלת רק תשבוחות. יום טוב לכולם.
 

אשתר1

New member
שוב אתה משקיע סתם מאמץ מיותר

לבדוק לחקור ולהגיע למסקנות שכבר כתוב במפורש פה בפורום שתגובות רבות הן של חובבי החתולים שהגיעו מפורום חתולים תפוז, חבל שאתה עובד כל כך קשה ,הכל גלוי,פורום חתולים בתפוז הוא אחד הפורומים הפעילים ורב משתתפים ,זה אומר שאוהבי החתולים אינם מיעוט זניח,אלא מדגם מייצג (בכבוד) של כלל ציבור האוכלוסיה בארץ.
 
הכתובת להתקפות שלכם לא נכונה...

הכתובת היא טיב טעם שלא משקיעה בגדרות להגנת החצר ומעדיפה חיסול חתולים [יותר זול] החסכון של הרשת הזו עולה לה עכשיו ביוקר.
 
דע לך שכבר השופטת דליה דורנר כתבה

שאוהבי החתולים זוכים לתמיכה ציבורית רחבה והרבה אנשים אוהבים חתולים ולכן פגיעה בחתולים היא גם פגיעה ברגשותיהם. ציטוט מהבג"ץ. הגנה על חייהם של בעלי-חיים ואיסור להתעלל בהם ולגרום להם סבל הינם אינטרסים מוכרים במשפטנו. הם מעוגנים בשורה של הוראות בחוקים ובתקנות, וביניהן: סעיף 2 לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), תשנ"ד-1994; סעיף 4 לחוק צער בעלי חיים (ניסויים בבעלי חיים), תשנ"ד-1994; ותקנות הבהמות והעופות (הובלה בדרך הים), 1936. גם ההלכה הפסוקה הכירה בחשיבות של ערכים אלה. בפסק-דין העמותה למען החתול הנ"ל קבעה השופטת שטרסברג-כהן, בע' 778, כי אינטרס ההגנה על בעלי-החיים "מהווה חלק מתרבותנו ומתחושה פנימית ערכית ותועלתית כאחד, בדבר החובה והצורך להגן על כל אשר נברא עלי אדמות ורוח חיים באפו". לטעמים שונים להגנה על בעלי-חיים ראו גם דברי השופטת שטרסברג-כהן בבג"ץ 9232/01 "נח" ההתאחדות הישראלית של הארגונים להגנת בעלי-חיים נ' היועץ המשפטי לממשלה (טרם פורסם, ניתן ביום 11.8.03), בסעיף 2; רע"א 1684/96 עמותת "תנו לחיות לחיות" נ' מפעלי נופש חמת גדר בע"מ ואח', פ"ד נא(3) 832, בע' 865-858. ראו גם אבינועם בן-זאב, "הטעם שבאיסור לצער תנינים", משפט וממשל ד (תשנ"ח) 763; זאב לוי ונדב לוי, אתיקה, רגשות ובעלי-חיים (תשס"ב), בע' 199-171. מספרם הרב של אוהבי החתולים הוכח בעשרות פעילויות כאשר היו מעשי התעללות בחתולים. לא כולם כותבים בפורום חתולים אבל הם לא תומכים שכל מעשה שגורם להרג חתולים בלי סיבה. כלבוטק היה חייב לוודא שלא יאנה רע לחתולים אחרי שבעקבות הכתבה שלו הומתו יצורים שנשמה באפם כמו שכתבו כבוד השופטות העליונות דליה דורנר וטובה שטרסברג כהן. הומניות לבעלי חיים היא לא מילה גסה כמו שאיכות היא לא מילה גסה. טיב טעם לא נקיים מאשמה כי הזמינו את הלוכדים אבל הם לא מנקים את כולבוטק מאשמה של חוסר הומניות בטיפול בחתולים. לפי שתי השופטות העליונות ושורה של פסקי דין של בית המשפט העליון של שופטים כמו כב' הנשיא הבא של בית המשפט העליון אשר גרוניס אתה צריך להבין שרוב הציבור הנאור בישראל הוא נגד התעללות בבעלי חיים.
 
סוף..סוף..???

אבל זו דעתי היתה מההתחלה. הכתובת היא לא כולבוטק!!! תציפו את הפורום של טיב טעם [שם יחסמו אותכם מיד] תשלחו מכתבים לטיב טעם...[אבל לא תעשו זאת כי חבל לכם על הכסף לבול ומעטפה] אבל אתם מעדיפים לתקוף את כולבוטק כי קל לכם ואתם ניגררים האחד אחרי השני....
 

אשתר1

New member
מסכימים לגבי כך שטיב טעם

היתה צריכה להשקיע מאמצים בבנית והקמת גדרות ושערים שימנעו את הגישה של החתולים למפעל,שלא ישאירו בשר חשוף המהווה פירצה קוראת לגנב המסכן והרעב (חתול) ומהווה סיכון בריאותי לבני אדם, שלא יפעילו לוכדים שיעבירו את החתולים כפי הניראה להמתה, אלא ידאגן קודם כל להרחקה הומאנית,עיקורים וסירוסים כפי שהציעו להם אירגוני בעלי החיים,תוך דאגה למזון במקום מרוחק מהמתחם ,חתול שבע אינו מחפש באשפה מקור מזון,גם לא במפעלים. אבל כלבוטק במקום להדגיש את הסכנה הבריאותית במאכל בשר שנישאר (לטענתם) חשוף ללא קירור,שוב ושוב עשתה דמגוגיה והפחדה על חשבון חתול אחד מסכן. ובשל כך כל כך הרבה חתולים אומללים שילמו בחייהם.
 

noziz mum

New member
סופר מיסטר מה כואב לך כך כך?

אתה מקנא מהאכפתיות שלנו כלפי היצורים האלה? חסרה לך תשומת לב כנראה.. פשוט פאתט.
 

noziz mum

New member
נ.ב לחבריי אוהבי החתולים :)

תקראו תטור של רענן שקד ב7 לילות היום. שווה ביותר!
 
למעלה