ראיתי את תחקיר טוב טעם ורציתי לבכות

amaretto

New member
ההיקשים הלוגיים שלך תמוהים.

תנובה אכן פישלו, כנ"ל אוסם עם מותג "עוף טוב", לכן הן התנצלו וקיוו שהצרכנים יסלחו להם. אם אכן הבשר היה מיועד להשמדה וטיב טעם תתנצל, הרי שהם מודים לכאורה לטענה כי מדובר בבשר המיועד לשיווק ולכן הם נלחמו בתחקיר (שבמקרה זה מתברר כשקרי). את מכירה דרך לחימה לא אגרסיבית?
 

Noaal

New member
ואולי ההיקשים שלך אינם לוגים?

שני אנשים - ראייה שונה (וטוב שכך).
 

amaretto

New member
כבר ממזמן אמרו של-2 יהודים יש 5 דעות שונות

לפחות :) הנסיון שלי הוא לבודד את המשתנים. לא מעניין אותי שהתחקיר הוא על טיב טעם ולא מעניין אותי שהוא נעשה ע"י כלבוטק. אני מנסה להתסכל על כלל הנתונים כפי שהם: נעשה תחקיר על מחדל, מה הסיפא של התחקיר (המסקנה הסופית), מה מוצג בתחקיר, מה נראה בתחקיר (זה לא תמיד חופף) והאם ניתן על סמך כל הנתונים להגיע לסיפא. אני לא עושה דבר לא מאהבת מרדכי ולא משנאת המן, פשוט לנסות ולהצמד לעובדות כפי שהן הוצגו בתחקיר ולנסות לבחון האם במידה והמציאות אותה הם מנסים להציג הינה נכונה, תחקיר טוב היה בוחר להראות זאת באותם אמצעים או לא. אין לראות בזאת המלצה לרכוש בטיב טעם או להמנע מרכישת מוצרים בטיב טעם, רק לנסות ולשמור על ראש פתוח ככל שניתן, כי מי שמתפתה להאמין לכל מה שמראים בטלויזיה, אוכל אותה, ואוכל אותה בגדול.
 

Amalthea

New member
גם אני נחרדתי לראות את ההתעסקות בנושא החתולים

פשוט הפחדה סרת טעם ומתקפה מיותרת של שנאת חתולים. מי ששילם את המחיר - החתולים האומללים וחתולים נוספים ברחבי הארץ, שהותר דמם. ארגונים למען בעלי החיים נחרדים ובצדק. אני מקווה שיש בפורום עוד אנשים שהנושא הזה הפריע להם ואני רוצה לקרוא לפעולה - אני מתנדבת כבר מספר שנים בעמותה שפנתה להתלונן על הנושא בפני הרשות השניה לטלוויזיה - עמותת אהב"ה, התנדבתי באופן אינטנסיבי לפני שנתיים בתקופת ההתנתקות וראיתי איזה דברים ענקיים עושים בעמותה בלי שאף אחד ישמע על זה, כי מרוב עבודה למען בעלי החיים לא נותר זמן לפרסום הפעילות ואפילו לא לחפש מתנדבים ותרומות, שהעמותה זקוקה להן כמו לחמצן. העמותה לעולם לא תרדים בעל חיים שיש שביב סיכוי להצלתו - גם אם הדבר כרוך בלילות ללא שינה והוצאת אלפי שקלים רבים, ולכן קשה לי במיוחד לקבל את הזילות בחיי החתולים בפרשה זו. פשוט לא נתפס. אני יודעת שהעמותה מחפשת מתנדבים למניעת הרעלות - שאין ספק שיקרו בגין ההסתה המזעזעת בתוכנית. שמעתי גם שמחפשים עורכ/ת דין מתנדב שיעזור עם נושא כלבוטק, וגם מתנדבים להפעלת המוקד הטלפוני. אנא פנו והצטרפו למלחמה בהכפשה המיותרת הזו. (הטלפונים - בכתבה, ואני מזמינה לפנות אליי במסרים בנושא)
 

flili

New member
חתולים, בשר וטריות

לא ראיתי את הכתבה, כי מגעיל אותי כל הויכו הזה - אם מישהו מהצדדים לא בדר שיוריד את הכובע בלי אגו ויגיד חטאנו, פשענו ואז הכל יגמר בשקט. התוצאה תהיה מחסור עז ברייטינג ופרסום... ולכן לא עזרתי לאף צד. יש לי בבית שני חתולים וידוע שכדי לבדוק טריות של בשר, נותנים לחתול לטעום והוא לא יגע בבשר מקולקל. יש להם חושים חדים עד מאוד, ועל כן אני מתלבטת מה מנסים להגיד פה.שהבשר טרי ועם החתולים הוא לא בסדר. שהבשר מקולקל ואז זה לא הגיוני כי חתול בריא בנפשו לא יגע בבשר מקולקל... אז זהו. עזבו בשקט את החתולים הם המדביר הביולוגי הכי יעיל בכל הקשור למכרסמים וזוחלים. להזכירכם מגפה אחת קטנטנה ושחורה שחיסלה חלקים גדולים מהאנושות. תנו לחיות לחיות בלעדיהם אנחנו חצאי אנשים או יותר מזה רקובים יותר מכל בשר רקוב בעולם.
 

olgaer

New member
צודקת. הודות לחתולים יש פחות חולדות ועכברים.

וכידוע הם אלו שמפיצים מחלות. וכמו שאמרת, הדבר, הופץ בין השאר בעקבות השמדה מאסיבית של חתולים. דבר שאיפשר למכרסמים להתרבות ללא פגע. אותי אישית הכתבה לא הגעילה. היה אפילו מעט מלבב לראות את החתולים השמנמנים ומרוצים מהחיים.
 

נעמה לב

New member
זה בככל לא נגד החתולים, באמת..זה אפילו מצחיק

זה בככל לא נגד החתולים, באמת..זה אפילו מצחיק ,ואפילו טיפשי לחשוב כך!!
 
למעלה