ראיתי את תחקיר טוב טעם ורציתי לבכות

ראיתי את תחקיר טוב טעם ורציתי לבכות ../images/Emo108.gif

הבעיה בטיב טעם היא החתולים? עכשיו יהרגו את כל החתולים המסכנים. יכולים לבקש שיתנו לחתולים אוכל וישימו את האריזות עם הבשר במיכלים סגורים ולא לבקש שיהרגו אותם. כלבוטק, איכזבתם אותי ואת כל אוהבי החתולים.
התחקיר הוא כאילו שכל הבעיה היא החתולים ואם הבשר היה עומד בחוץ בלי חתולים הכל בסדר. כאילו שכולבטק שונא חתולים והם הבעיה. עד שהיתה הכתבה נגד החתולים הייתי בעד כולבוטק.
 
החתולים הם רק חלק מהעניין. חלק קטן, למעשה.

כמדומני הודגש חזור והדגש, שפשוט ריח הבשר משגע את החתולים, והבשר היחידי בשטח היה במשטחים. כלומר - אין בשר - אין חתולים. המשוואה שהוצגה היתה פשוטה מאוד. לא היתה בכתבה קריאה לפעולה כלשהי שקשורה לחתולים גרידא.
 
ומה רע במשטח שנגנב ממנו הבשר???????????

זה כל העיניין וכמה רעש מסביב התחקיר הלז הוא בדיחה רעה והפחתה ברצינותה של התוכנית.ראוי היה לגנוז את התחקיר הזה. בני האדם נושאים על עצמם יותר חיידקים מזיקים מאשר איזו ציפורן "סטרילית " שחדרה אולי לאיזו מעטפת נילון . באמת עצוב אבל הרבה יותר מרגיז שבזה מצאתם טעם להתעסק.
 

נעמה לב

New member
אם לא אכפת לך לאכול בשר שאכלו ממנו חתולים או

אם לא אכפת לך לאכול בשר שאכלו ממנו חתולים או בשר שעמד בחוץ והתקלקל- בכיף!
 
רוב הקצבים הטובים מאכילים במסודק את../images/Emo108.gif

יש הרבה שאריות למפעל בשר ואם היו מאכילים בשאריות במסודר את החתולים ושומרים שהמזון לאנשים יהיה סגור במיכל מקורר ואטום היו יכולים להשאיר את החתולים ולא לפנות שיהרגו אותם.
אין אפשרות להעביר חתולים בוגרים בקלות ואין סיבה שלא יתנו להם שאריות בצורה מסודרת כמו אצל כל קצב טוב ונקי. שף אחד אמר לי שהוא קונה רק אצל קצבים שמחזיקים ליד החנות חתולים שנראים טוב כי הם מראים שהבשר טוב. נותנים להם שאריות פעם ביום והם יכולים לחיות. הם יצורים חיים עם נשמה.
צער בעלי חיים להרוג אותם. למה צילמו כל הזמן את החתולים ולא הדגישו שמבקשים רק שהמזון יהיה במיכלים סגורים ומקוררים? מזון שעומד בחוץ בלי חתולים במשך שעת הוא בסדר? החתולים הם לא הבעיה.
מה יקרה לחתולים? מה עושים איתם אחרי הכתבה? הזמינו מישהו שיהרוג אותם? כלבוטק עוקב מה גורל החתולים? זאת אחריותכם לבדוק מה יהיה איתם כי בגלל הכתבה שלכם הם כעת בסכנת חיים.
 

Skeleton Kiss

New member
גם הבשר היה פעם יצור חי להזכירך

הכי נוח להאשים את החתולים, במקום לטפל בבעיה האמיתית שהיא הבשר הנרקב. להלן ציטוט שאני חושבת שמסכם הכל הרבה יותר טוב: (הציטוט מnrg) "התחקיר נקרא 'תחקיר החתולים' ואכן זהו שמו הראוי ולא תחקיר הבשר הנרקב... להימצאותם של החתולים אין ולא היה שום כל קשר לבריאות הציבור. החתולים נגסו בבשר רק בגלל מחדל השארת הבשר שעות בשטח. החתולים יכלו לנגוס בבשר רק לאחר שממילא הופשר ובמצב זה, הוא כבר אסור לשיווק ולמאכל אדם, בלי קשר לחתולים בחצר המפעל."
 

יפעת 07

New member
כן אבל בכתבה חזרו והדגישו

והראו לנו את החתולים כל מה שהובן מהכתבה זה שהבעיה היא החתולים לא המשטחים שעומדים שם שעות. זו הבעיה , זה לא הגיוני ולא צריך להיות. אבל לא, לא יפטרו את מנהל המחסן או את העובדים שהשאירו את המשטחים. פשוט יביאו לוכדים שיבואו ויקחו את החתולים לצער בעלי חיים תל אביב שם הם ימצאו את מותם. בושה של תחקיר חתולים אומללים
 

צושי

New member
השורה התחתונה היא שחתולים תמימים הומתו

בגלל זה. אל תנסה ללכת סחור סחור שזה לא העניין בכתבה. אם מישהו קיפח את חייו בגלל המחדל המזעזע, אלו החתולים, לא אני ולא אתה ובטח לא רפי גינת. נורא קל להרוג את מי שלא אשם רק כדי להגיד "עשינו משהו", נכון?
 

Skeleton Kiss

New member
חלק מאוד מאוד קטן

ונוח להטפל אליה בשביל לא לחשוב על הבעיה האמיתית
 
הבעיה היא לא החתולים.

הבעיה היא הבשר שמפשיר בחוץ, והחתולים --יכולים-- לקחת ולאכול ממנו. הבעיה שהבשר הזה מופץ אחר כך לחנויות, והוא מכיל חיידקים וטפילים מסוכנים לבריאות. בשר אשר מסריח שמים בחומץ ומים ומתבלים ומוכרים אותו שוב.
 
החתולים המסכנים לא אשמים בכך שהם רעבים

מפעל מכובד צריך לדעת לאחסן ולהגן על הבשר שלו, אם הבשר מוגן חתולים יכולים להסתובב בכל מקום, חתולים מגינים על בני אדם ממזיקים כמו עכברים וחרקים. לאאהבתי גם איך שהציגו את החתולים בכלבוטק במין לגלוג סרקסטי שכזה. מאחלת לך רפי גינת לעולם לא להרגיש מה זה חיי חתול רחוב. קורבנות תמימים שלא פשעו ולא חטאו.
 

straycat

New member
../images/Emo27.gifכלבוטק פיספסו את העיקר ונטפלו לזוטות.

תחקיר כלבוטק האחרון בנושא "טיב-טעם" לוקה בפיספוס של העיקר והיטפלות לזוטות. ממש חבל. זה לא אופייני להם בדרך-כלל. אמנם, הם הודו בפירוש שהחתולים לא אשמים, אבל במקום להתמקד בהשארת חלקי הגוויות ללא קירור במשך שעות, הם עסקו במשך לפחות 90% מזמן הכתבה בדמוניזציה של החתולים, שבסך-הכל מנסים לשרוד. אם רצו להתמקד בחתולים, היו צריכים לחקור איך קרה, שהגיעו לשם כל-כך הרבה מהם (כלומר, מי נטש אותם שם) -- זה משהו שבאמת שווה תחקיר עיתונאי מקצועי. עובדה חשובה שהם הסתירו מהציבור, או שאולי בעצמם לא יודעים, היא שמחלות של חתולים לא עוברות לבני-אדם. עובדה נוספת שלא ציינו היא, שחתולים נוטים לשמור על ניקיון במקום שבו הם אוכלים (לעולם לא יעשו את צרכיהם באותו מקום). ההגינות המינימלית והאתיקה העיתונאית מחייבות לציין את הדברים. אישית, התרשמתי לטובה מהעובדה, שעובדי "טיב-טעם" קיבלו את נוכחות החתולים בשיוויון נפש. כלבוטק הציגו את הדברים כהזנחה פושעת. אני, לעומת זאת, ראיתי שם חמלה אנושית בסיסית (אפשר גם לקרוא לזה הפרשת מעשר לטובת אוכלוסיה חלשה). עוד דבר קטן אבל מרגיז, מה פירוש המושג החדש שהם טבעו, "הבשר החתולי"? הם התכוונו לבשר שממנו נגס אחד החתולים, אבל אני החסרתי פעימה, כיוון שחשבתי לרגע שמדובר בחתול לכוד...
 

amaretto

New member
לי מה שהפריע זה שהם לא שאלו את עובדי טיב טעם

לגבי הבשר שאוחסן ללא קירור אלא התמקדו אך ורק בשאלות על חתולים. יתכן והבשר הנ"ל באמת היה מיועד להשמדה?
 

Noaal

New member
לו היה מיועד להשמדה מדוע יצא טיב טעם

בקמפיין כל כך אגרסיבי?
 

amaretto

New member
טיב טעם טענו כי התחקיר בויים.

זה בדיוק עונה להגדרה של הצגת משטחי בשר המיועדים להשמדה כמשטחי בשר המיועדים לשיווק.
 

amaretto

New member
לצלם מציאות X ולהציג אותה כמציאות Y זו ההגדרה

של תחקיר מבוים.
 

Noaal

New member
אם התחקיר היה מבויים והבשר היה מיועד להשמדה

טיב טעם לא הייתה משקיעה כסף בשיווק אלא עושה את מה שתנובה עשו, מתנצלת ומשתפרת. כנראה שהיה (ויש) להם מה להסתיר.
 
למעלה