טוקבקיסטים מטעם טיב טעם

maozre

New member
טוקבקיסטים מטעם טיב טעם

כל כך ברור שלפחות 90% מהתגובות של 'אוהבי החתולים' (ודרך אגב גם לי יש חתולה בבית אבל היא לא מלקקת את הסטייקים לפני שהם על הגריל ... ) שמנסים להסיט את הדיון מהבעיה האמיתית שנחשפה !! ודרך אגב איך בגיעו כולם בכזאת מהירות לפורום כלבוטק ???
 
אם היינו מטיב טעם נראה לך שהחתולים

היו עכשיו מלאכים? עוד אחד שלא מבין בחתולים. ובשבילי הבעיה האמיתית שחתולים שלא עשו כל רע מתו בגלל תוכנית טלויזיה.
 
כתבה פה עורכת עיתון ידועה וחברי פורום חתולים

כמעט כל התגובות שהיו כאן הן של אנשים שמוכרים בשמם וידועים כחובבי חתולים. על עצומות שהוגשו כנגד הרג חתולים חתומים מאות אלפי אזרחים בישראל בשמם המלא. כולם הגיעו במהירות לפורום כלבוטק בתפוז כי אנחנו גולשים ותיקים בתפוז. כשיש לנו מחאה אנחנו יודעים לפנות לפורום המתאים בתפוז כמו שאנחנו מצפים שאם יש שאלה על חתולים לאנשים יהיה השכל לשאול בפורום חתולים בתפוז. תפוז הוא פורטל פופולרי בין הגולשים בישראל.
 

netastok

New member
אל תהיה כזה אטום!!!

כל אוהבי החתולים (ולא במרכאות) הגיעו לכאן בגלל אהבתם לחתולים!! למה שננסה להסיט את הדיון מהבעיה האמיתית? מבחינתנו הבעיה האמיתית היא מה שעוללו לחתולים!! ואגב, לי יש 3 חתולים והם כן מלקקים את הסטייקים לפני שאני שמה על הגריל... וזה לא אומר שאני רוצה בשר שלוקק ע"י כל חיה שהיא... ותאמין לי- לא שילמו לאף אחד מאוהבי החתולים לכתוב תגובות על העניין...
 
לכל אוהבי החתולים....

תבואו בטענות לטיב טעם ולא לכולבוטק מהסיבות הבאות: 1.על שמאפשרים לחתולים גישה למזון המיועד לבני אדם. 2.על זילזול בקהל הצרכנים. 3.על מציאת פיתרון "קל וזול" השמדת חתולים במקום הקמת גדר אפקטיבית [ויקרה] אהבתכם לחתולים מטשטשת לכם את ההגיון הישר.
 
הטענה שלנו היתה על הכתבה שהדגישה דמוניות

בחתולים והזכירה כמה פעמים שהחתולים שמנים. החתולים הוצגו כמפגע תברואתי. החתולים לא היו צריכים להיות מוזכרים בכתבה כי אם לא היו חתולים היו עכברים וחולדות. החתולים שומרים שלא יהיו עכברים וחולדות. אפשר להאכיל חתולים בפינת האכלה מסודרת מחוץ לשטח עם הבשר. החתולים לא יוצרים מפגע אצל אף אחד מאיתנו ולכולנו יש חתולים. ציפינו שידגישו את החשיבות שבהאכלה מסודרת של חתולים במקומות כאלה ולא יציגו את החתולים כמפגע תברואתי.
 

straycat

New member
בדיוק.

הכתבה חשפה מחדלים של השארת משטחי בשר ללא קירור במשך שעות. אולם, מאיזושהי סיבה לא ברורה, התמקדה בפרט שולי שהינו תופעת הלואי של המחדל, תוך דמוניזציה של החתולים חסרי-הבית. החתולים האלה כלל לא היו מגיעים לשם, אילו לא היו משאירים את הבשר מחוץ למקררים. אילו היו פותחים תחנת-האכלה לחתולים חסרי-בית, מחוץ לתחומי המפעל, הם לא היו טורחים להתאמץ ולטפס פנימה.
 

אשתר1

New member
כל מילה אמת

התחקיר התמקד בבעיית החתולים שמצטלמת טוב ומביאה ריטיינג גבוה,החתולים לא היו מוקד הבעיה אלא תופעת לוואי בבחינת פירצה קוראת לגנב,בשל השארת הבשר ללא קירור,בחוץ. הפתרון הוא דאגה לעיקור וסירוס חתולים באיזור המפעל, והאכלה מסודרת באיזור מרוחק שימנע מהם לחפש מקור מזון במפעל, מובן שהכי חשוב פעולת איטום של כל הכניסות למפעל וסביבותיו.ואי הפקרת מזון ללא השגחה בחוץ.
 
רובנו (אוהבי החתולים) הם צמחונים וטבעונים.

ואנחנו האחרונים שנגן על מקום כמו טיב טעם. לא רק שהוא הורג חתולים חפים מפשע, הוא גם הורג פרות, כבשים, תרנגולות, חזירים, דגים ומי יודע אילו עוד בעלי חיים, כדי לעשות כסף ועוד כסף ועוד כסף.
 
לא דיברנו על טיב טעם אלא שהרגו חתולים תמימים

כל מה שאמרנו היה על הרג החתולים התמימים שכל חטאם היה שרצו לאכול. חשבתי שיש זמן להציל את החתולים אחרי הכתבה אבל מספרים פה דברים קשים.
אני בוכה מאז אתמול על החתולים היפים והתמימים שראינו בכתבה.
 
פה אני כבר חייב להתערב.

שים לב, מדובר על עסק לגיטימי במדינת ישראל. טיב טעם בעניין זה הם בדיוק כמו כל חברה אחרת שמייצרת "מוצרי מזון מן החי". ככל שלא נוח לך עם כך, אבקש לא להכניס טרמינולוגיות של "אנונימוס" לפורום זה.
 
מה השטויות האלה../images/Emo35.gif

איני מכירה איש מטיב טעם כמו שאיני מכירה איש מכלבוטק. אני בסך הכל אחת שאוהבת חתולים וכשפוגעים במישהו שאני אוהבת ויקר לי מתפקידי הוא לקום ולהגן עליו. כל אחד יעשה כך עם מושא אהבתו. מה ציפית? שאראה איך מוציאים שם רע לחתולים ואשתוק
החתולים יכולים להגן על עצמם
האם מערכת כלבוטק תבקש מהם תגובה
מכיוון שאני גם אוהבת חתולים ואני גם עיתונאית יש לי בעיה. תאמין לי שאני יכולה להסתכל על הסיפור מכל הזוויות האלה ושיש לי בלב אי אלה התקוטטויות ביני לביני. אבל דבר אחד ברור לי ללא ספק. היחיד שלא אשמים בסיפור הזה הם החתולים. זה נהיר וברור לי. אם הייתי עושה תחקיר כזה - לא הייתי ישנה בלילות מעתה ועד הודעה חדשה אם הייתי יודעת שלו חתול אחד ישלם בחייו בגללי. מה הייתי עושה? הייתי משתפת נניח את "תנו לחיות לחיות" טרם הוצאת התחקיר לאור וביחד איתם מטכסת עצה מה עושים עם החתולים, כדי שהם לא ישלמו את המחיר. איך אפשר להעביר ככה תחקיר בידיעה שמישהו ישלם אחר כך בחייו? גם אם זה "רק" חתול. חתול חי ונושם בדיוק כמו אדם. בשורה התחתונה - התחקיר של כלבוטק פגום בדיוק כמו הבשר של טיב טעם. זו נבלה, זו טרפה, והחתול שהשתובב שם הוא לצערי כבר מזמן גופה. כמה עצוב
 

דסק

New member
אותנו אוהבי חתולים לא קונים ולא מוכרים

אנחנו נר תמיד לחתולים שאחרים הורגים.
 
למעלה