נגיד שלא ראינו חתולים מה בנוגע לעוף המסריח

yzmot

New member
נגיד שלא ראינו חתולים מה בנוגע לעוף המסריח

בוא נגיד שבכל מפעלים שונים יש המון חתולים לא כאלה כמו במפעלי טיב טעם אולי קטנים יותר או גדולים יותר ואפילו אריות זה לא משנה מה בנוגע לעוף המסריח ??? עוף מסריח מוכנס לחומץ ומים ויוצא לא מסריח בפועל מי אוכל את זה ? אנשים טובי לב שמאמינים בחברה ואם העוף טרי בגלל התהליך של החומץ והמים שלא מצליחים לדעת שהוא מסריח ואם נגיד שלא היה ולא נברא הכל טרי מה בנוגע להודאה של העובדים בחברה שמעידים אודות התהליך מה בנוגע לכמויות החיידקים ??? זה נבדק במעבדה
 
למה הכתבה היתה על חתולים?אצלי בבית יש חתול

אני שומרת על ניקיון ויש אצלי בבית שני חתולים ותינוק. החתולים לא מפריעים לניקיון. במקום לצלם את המשטחים ואיפה המזון מאוחסן צילמו את החתולים. מה רע עשו החתולים? למה רוב הכתבה הראתה חתולים?
 

yzmot

New member
הגיון פשוט במקום שיש בשר לא יהיו בעלי חיים

לא רק חתולים מדוע צילמו את החתולים כי הם אכלו מהמשטחים שעמדו לשיווק בבוקר ואם לא הבנת מספיק גם אם החתולים לא היו עומדים שמה ולא היו מצלמים אותם אז עדיין יש בעיה כי הבשר היה מופשר וחזר להיות מוקפא הוא יכול להתקלקל החתולים לא אשמים אפילו רפי גינת אמר בבית שלך החתולים לא פותחים את המקרר ואוכלים או להבדיל מכך את לא אוכלת מהמזון שהחתולים אוכלים אם היית אוכלת מהמזון של החתולים היית רוצה לדעת או לאכול מבלי לדעת שאכלו מזה חתולים שלפני כן היו בביוב
 

khb

New member
החתולים לא אשמים!

מי שאשם אלו שלא דאגו שלא יהיה מגע עם הבשר והחתולים או עכברים או כל חיה אחרת. עכשיו, אחרי שהרגו את החתולים יהיו להם עכברים. כולבוטק שם את כל הדגש על החתולים תוך תיאורים עסיסיים כך שנדמה שאם ירחיקו אותם הכל יהיה בסדר. זה לא כך! אם ירחיקו אותם ולא ידאגו לסביבה הרמטית סביב הבשר- יבואו אחרים. אבל למה להרוג????????
 

סנאית22

New member
תיקון - חתולים לא חיים בביוב

מעולם לא ראיתי חתול שחי בביוב, ואני תוהה אם אי פעם מישהו ראה חתול כזה. החתולים הם חיות נקיות ביותר שמבלות חלק ניכר מזמנן בשמירה על ניקיונן הכללי וניקיון פרוותם. החתול שחי בביתנו ישן במיטות, ומעולם לא חלה כאן איש במחלה שהיתה עלולה לעבור אליו מחתול. האמת היא שמחלות כאלה הינן נדירות ביותר, ולחיצת יד "תמימה" בין 2 אנשים מהווה סכנה בריאותית חמורה יותר מאשר מגע עם חתול!! במידה והחתולים שחיים במתחם המפעל יושמדו, אזי יצאו מהביוב חולדות ועכברים שיבדקו את טיב התוצרת.
 

yzmot

New member
תשאלי דוקטור יגיד לך

חחחחח אל תדברי שטויות אם את לא יודעת תשאלי דוקטור שיגיד לך מי מזיק יותר
 

סנאית22

New member
במקרה זה הבורות היא שלך

לצערי בחרת להגיב בבוטות וגסות, כך שלא מתחשק לי להשחית את זמני בנסיונות שכנוע. רק אומר בקצרה כי חוסר הידע במקרה הזה הוא שלך, אני מכירה את העובדות הרפואיות היטב, וחד משמעית - אנשים מסוכנים לאנשים הרבה יותר מחתולים.
 

yzmot

New member
אם לא הבנתם אני יקנה גם מוצרי טיב טעם בעתיד

יש להם מוצרים איכותיים במפעלי בשר לא ישרצו כל בעל חיים יש חוקים
 

סנאית22

New member
כשחתולים יוגלו מטיב טעם יופיעו עכברים וחולדות

ביום שבו ימנעו מחתולים להיות בטיב טעם, יופיעו עכברים וחולדות בשטח, פשוט כך. אגב, אני רואה שאתה קצת מתקשה בכתיבה וניקוד נכונים, מציעה לך לחזור על החומר בעברית מביה"ס היסודי (כנראה שלא שרצת מספיק בבית הספר).
 
העיקר שאתה מקפיד על חוקים.מה דעתך על הקפדה על

חוקי השפה העברית? לפי חוקי השפה אין לומר ,אני יקנה אלא ,אני אקנה. יקנה הוא גוף שלישי יחיד עתיד וכשאתה מדבר על עצמך ,בשפה העברית זהו גוף ראשון יחיד .גוף ראשון יחיד עתיד מצויין ב"א" אני אקנה אני אבשל אני אלך אני אכתוב מי שמדקדק בחוקים עדיף ואך רצוי שיקפיד בשפתו,רק אחר כך יבוא בתלונות על אי הקפדה על חוקים שרירותיים הכוללים הכל ללא פירוט מפאת עצלות ואו כסת"ח.
 

yzmot

New member
בשביל עולה חדש שבארץ 4 שנים זה יחסי

קושי זה עניין יחסי כניראה שלא השקעתי בשפה העברית אבל לא ממש איכפת לי את ה 78 בבגרות קיבלתי כבר
 

דסק

New member
noziz mum , כל אחד וטעמו הוא

אם את אוהב בשר מקולקל ושרצים שיבושם לך. רק אל תבוא אלינו בטענות שלא אמרנו לך!
 
למעלה