עשיתם פעם למישהו אנסטסיה מיכאלי במקום העבודה?

nathaliesh

New member
עשיתם פעם למישהו אנסטסיה מיכאלי במקום העבודה?

אני יודעת שאנחנו נוהגים להתייחס למשכן הכנסת כאל זירת שעשועים ולחברי הכנסת שלנו כאל גלדיאטורים שמופיעים לפנינו, אבל עם כל הבלאגן שלפעמים יש שם-קל לשכוח שמדובר במקום עבודה של מאה עשרים מהאנשים המשפיעים ביותר על חיינו... והנה, במקום עבודה (זה שאמור להיות המכובד ביותר שיש) ח"כ שופכת כוס מים על קולגה. אתם איבדתם שליטה ככה פעם במקום עבודה? ראיתם מישהו מבצע משהו דומה באחת העבודות שלכם? איך לדעתכם היו מתייחסים למישהו שמתנהל בצורה כזאת? מפטרים אותו מייד על המקום? מה אתם חושבים?
 
אני הייתי עדה למשהו כזה

והאמת שקצת מעבר ל"עדה": במקום עבודה דיי לחוץ שעבדתי בו מישהי התחרפנה לגמרי, ברמה כזאת שהתחילה להשתולל ולצעוק בהיסטריה שאנשים נבהלו, אני ברחתי כשהיא הרימה כסא ובהתחלה חשבתי שהולכת לזרוק אותו עלי אבל היא הסתפקה בלהטיח אותו בדלת תוך כדי שצורחת. זה היה מאוד הזוי במיוחד כי היה מדובר בבחורה ממש חמודה וההתנהגות הזאת הייתה ממש לא צפויה. היא התפטרה עוד באותו יום, לא ברור אם זה בגלל שקלטה שכדאי לה לברוח ממקום שגורם לה להתנהג ככה או בגלל שמהפאדיחות לא רצתה להישאר שם יותר, אבל זו הייתה החלטה חכמה ללא ספק. בתקופה אחרת נתקלתי במצב חריג יותר בעבודה: עבדתי כדיילת קד"מ בסופר וסדרנית שאחת הדיילות האחרות עצבנה אותה אחרי חילופי צעקות עברה לזריקת מעדנים ובהמשך למכות, זה היה נורא, במיוחד כי הדיילת שיתפה פעולה בזמן שהלקוחות מסתכלים, חלקם המומים וחלקם נהנים מההצגה... סגן המנהל ניסה להפריד והצליח אחרי קושי רב, זימנו את ההממונים על שתיהן באופן דחוף והתקיים עימות מטופש (כל אחת האשימה את השנייה וטענה שהיא הייתה הכי בסדר בעולם) והוחלט בסוף אם אני זוכרת נכון להעביר את הדיילת לסניף אחר כששקלו להעביר גם את הסדרנית. זה היה הזוי...
 

nathaliesh

New member
סיפורים הזויים!


אז כן זה מצחיק לקרוא, אבל האמת שהיא שאני מניחה שלהיות עדה למשהו כזה זה די... מפחיד. ועבור המעורבים בדבר די עצוב. רמה כזאת של איבוד שליטה מביעה לדעתי בעיות אחרות. את יודעת מה היה הטריגר שגרם לאותה עובדת להשליך כיסא? או לדיילת ולסדרנית להתקוטט בינהן? והשאלה שעולה לי מיידית היא האם למעסיק יש איזושהי אחריות פה- אני מניחה שעובד שמתחיל ללכת מכות או להשליך כיסאות גילה כבר קודם לכן סימנים של מצוקה או של חוסר יכולת לשליטה בכעסים. במיוחד שאת מתייחסת למקומות שהעובדים עובדים בהם מול קהל.
 
מצחיק?

אותי זה לא מצחיק אפילו עכשיו, למרות שאחרי שברחתי משם וסיפרתי לאנשים הייתה מי שצחקה מזה. אותי זה הפחיד בלי קשר לכך שמישהו היה יכול להיפגע, הפחיד אותי לאיזה מצב הבחורה הגיעה - גם אם זה היה מישהו שלפני זה היה מגלה "נטיות פסיכוטיות" זה היה נראה לי כמו משהו לא צפוי אז במקרה הזה כשהיה מדובר בבחורה נחמדה זה באמת היה מפחיד. היה גם קטע מאוד לא ענייני כשהתחילו שמועות אחרי זה ואנשים שלא היו עדים התחילו לדבר על זה וכמובן שהפרטים שונו ועירבו גם אנשים אחרים בעניין הזה, רס"ן שמועתי השתולל יפה באותו יום. הטריגר של אותה בחורה והכסא היה משהו מאוד דבילי - היא שאלה שאלה מטופשת וקיבלה תשובה קצת עוקצנית, אבל לא כזאת שאמורה להוביל לדבר כזה. לפי מה שנראה, היא הייתה מגיבה באותה מידה אם היו אומרים לה כל דבר אחר - היא הייתה על סף התפוצצות וכל דבר היה מדליק אותה לא משנה מה. לגבי הדיילת והסדרנית - היה מדובר בשתי בחורות חמומות מוח שנתקלו זו בזו, הסדרנית העירה לדיילת על משהו שעשתה והיא התחילה להתווכח איתה "למה מי את שתעירי לי" וזה המשיך ל"למה מי את שתכי אותי". מישהי אחרת הייתה שומרת מרחק אבל אותה דיילת החליטה שהיא לא תישאר חייבת והתוצאה... גם אני פעם מצאתי את עצמי מול סדרנית שדיברה אלי לא יפה אבל אני פשוט התעלמתי ושמרתי מרחק ואחר כך הממונים טיפלו בה.
 

nathaliesh

New member
אם תקראי את התיאור המקורי שלך

אז תוכלי לראות שכתיאור באינטרנט הוא כמעט גרוטסקי, ממש קומיקסי וכשזה כתוב ככה אז כן זה מצחיק. אבל כמו שכתבתי בתגובה הראשונית ברור לי שהאירוע עצמו ממש לא היה מצחיק, אלא להפך-מפחיד ביותר!
 

EdisonGirl

New member
יצא לי לשפוך מים על עובד, בהחלט.

לא מתוך איבוד שליטה, אלא בקטע חברי.. הוא שפך מים על עובד אחר, וניתזו עליי מים. אני הזהרתי אותו שאני מחוץ למשחק ואם ישפוך עליי שוב מים, אני אנקום. האזהרה לא הועילה, אז הוא מצא את עצמו מקבל ממני אמבטיה מלאה מים, ששפכתי עליו בשיא האלגנטיות וממרחק 0. הוא היה בהלם, וזה בהחלט בידר אותי, ואת יתר הצוות.
אני נוטה להצטרף בקלות אם יש אווירה "שטותניקית", זה כיף! אבל למרות שאני די חסרת טקט, אני לא עוברת את גבול הטעם הטוב. יש לי נטייה לזכור שאני בעבודה ולא בבית
 

nathaliesh

New member
מלחמת מים בעבודה!


מה שאת מאתרת הוא סוג של השתטות או מתיחה, אבל לא איבוד שליטה (מתוכנן או לא) כמו שראינו בכנסת או לחילופין כמו בסיפורים הבאמת הזויים שמרציפן מספרת פה... אם כבר שטותניקיות אז אני מוכרחה להודות שאצלינו במשפחה שפיכת כוסות שמיכלות משקה קר אחד על השני זה משהו שקורה לעיתים תכופות מדי מכדי שאני ארגיש נוח לחלוק בו
 

EdisonGirl

New member
אני מוכנה לסבול את זה בצחוק רק בקיץ

בחורף הנקמה שלי בהחלט תהיה ממקום יותר אמיתי ופחות מתוך השתטות.
 

nathaliesh

New member
לשפוך מים על מישהו בחורף זאת לא השתטות

זאת התעללות חמורה
 
גם לי היו דברים כאלו בצבא

היה לי הסכם עם החיילים שלי בקיץ - אם הם לא שותים כמו שצריך אני שופכת עליהם את המים. פעם אחת נאלצתי לממש את זה... זה היה משעשע.
 

אור 173

New member
אני עשיתי בצבא

היינו סגורים שבוע שבוע.. שבוע שלם..לצאת מהשגרה היא העיפה עליי קנקן של קרח ובדיוק היה שקית זבל מלא מלא קרח(למי שפעם היה מסטול בצהל יודע טוב למה צריך שקית מלאה קרח..) אז העפתי עליה את כל השקית...לבסוף הכל נגמר עם צחוקים.. ועוד פעם מישהו הרגיז אותי בסיס ,אני ישבתי,הוא הציק לי עם מקל מטאטא והזהרתי אותו שפתאום יעוף עליו כוס מים..ועף..אח"כ החזיר לי. ואז העפתי על החבר הכי טוב שלי שהיה בצבא כוס עם קליפות של גרעינים! הוא הטריף אותי כל כך ויצא איזה קטע שרבנו,הוא ישב לידי..מצא את עצמו עם ראש מלא בקליפות גרעינים..מול כולם הכל כדרך של חברות טובה וצחוקים וקצת שבירת שגרה של דכאון בצבא
 

nathaliesh

New member
כל עוד זה נעשה מתוך רוח טובה ושברת שגרה

כשכולם גם בעניין, זה כיף ושטויות, אבל כשזה נעשה מתוך איבוד שליטה בכעס זה סיפור אחר לגמרי
 
למעלה