הזהו אדם/ פרימו לוי

היי

מהמילים שלך אני רואה את חשיבות הספר, אבל יודעת שבאופן אישי כבר תקופה ארוכה שאיני רוצה או יכולה לקרוא ספרים ממין זה. אני חושבת שלפעמים צריך להיות במצב בו ניתן לעכל והכיל תיאורים אלו, ואינני רוצה להכניס לתוכי בתקופה הקרובה חוויות ממין זה. אני אפילו חושבת שהספר הזה (או אחד מן החלקים האחרים) אף נמצא בביתי כחלק מרצף ספרי עם עובד שרכשנו במשך השנים. אולי בעתיד יעמוד בי הכח לשקוע לתוך הספר.
 
אולי זה מקומם שכתבתי "ספר חובה",

אני באמת חושבת שזה ספר חשוב, גם בגלל שיש בו ראייה כוללת וגם בגלל יופיו הספרותי. אולי יום אחד תגיעי אליו מתוך רצון.
 
../images/Emo13.gif

אני בהחלט מבינה את המקום ממנו את יוצאת, ומסכימה איתך, והיה לי חשוב לציין זואת, בגלל זה הגבתי, אבל אני חוששת מהכירותי עם עצמי שיקח זמן עד שאטול לידי ספר זה וספרים ממין זה להתעמק בהם ולחוות את מה שיש להם להעניק לי.
 
אני חוששת שגם אני מרגישה ככה.

וכבר כתבתי על זה כמה פעמים כאן בעבר. מאז "שואה שלנו", שגם אותו לא גמרתי, אני לא מתקרבת לספרים שמדברים על השואה. אני מקווה שמתישהו זה יעבור לי. עד אז אסתפק ב"הטבלה המחזורית", שבעיני הוא ספר מצויין.
 

נימשון

New member
נשמע כמו ספר שחשוב מאוד לקרא אותו

הרגשה כזאת של חייבת לעצמי לקרא כדי לנסות מרחוק להרגיש קצת ממה שעבר שם... אני בהחלט ארכוש אותו,
 

דיאנה1

New member
הסקירה שלך מרתקת והספר נשמע

טוב וחשוב אבל אני לא אצליח להתמודד איתו. כתבת שבכית רק ברגע אחד... אני כמעט בכיתי רק מהסקירה שלך.
 
נשמע ספר בשבילי

האם את ממליצה גם על השניים האחרים באותה מידה? אם אקנה בסטימצקי במבצע אז איזה מהשניים כדאי לקחת??
 
"הזהו אדם" הרבה יותר טוב

משני האחרים. אם תאהבי, קני את האחרים. אני מציעה לך להתחיל איתו.
 

פגית

New member
ואוו..

לפני שאגיב על הסקירה המדהימה, משהו קרה לי היום וקצת רקע.. אני בת 20, חיילת ודור שלישי לניצולי שואה, תמיד הייתי "פריקית" של הנושא, סבתא סיפרה פה ושם, השתתפה בפרוייקט ההנצחה ביד ושם, תמיד קראתי חומר וראתי סרטים, נסעתי כמובן לפולין, וקצת נרגעה האובסיסה, כתבתי כמעט בכל הזדמנות עבודה בנושא בתיכון.. והיום אחרי שלא קראתי ספר בנושא כמעט שנה ולא הייתי מעוברת בנושא, הלכתי חזרה הביתה ואמרתי לעצמי "ברגן בלזן" (מחנה השמדה למי שלא יודע).. הסקירה שלך נראת מדהים, מעניינת, רהוטה , מעבירה מסר ותאור מדהים.. בהחלט אקרא אותו, ממש בקרוב.. תודה רבה.יובל
 

אינגהס

New member
תודה על הסקירה המרתקת

ראיתי אותה כבר מקודם, אבל רק עכשיו קראתי אותה ברצינות. אני חושבת שקראתי אותו סמוך מאוד לחזרתי מהמסע מפולין. הספר והמסע התערבבו לי לגמרי, ואני חושבת שכדאי לחזור אליו.
 

Arana

Active member
מנהל
../images/Emo51.gif

לא קראתי שוב דבר משלו, אבל שמעתי שבחים מקיר לקיר.
 
אני לא ממשפחה של ניצולי שואה אבל..

גם אני די "פריק" של הנושא הזה אני פריק כל כך גדול שמוזר לי שעוד לא קראתי ספר של ניצול אבל אני לפחות מכיר ניצול אישית ולא הצלחתי להתאפק ודי חירפנתי אותו על זה כל החיים אבל אני חושב שהוא די אוהב אותי בכל מקרה הרה תיארת מקסים והנושא הזה כל כך מרתק אותי שאני יודע בוודאות שאני יקרא גם את השניים הנוספים תודה :) יש לי כבר 5 ספרים מעולים לקרוא בזכותך
 
למעלה