מכירים את התופעה

  • פותח הנושא hanii
  • פורסם בתאריך

hanii

New member
מכירים את התופעה


שמגיעים לספריה מסתכלים על כל הספרים ולא יודעים מה לבחור??? אני מכירה את התופעה טוב מאוד... ולכן החלטתי לרכז לי את שמות הספרים שאתם המצלתם. וכך אני יכולה להדפיס את הרשימה ותמיד למצוא ספרים בספריה. מכיוון שאתם עזרתם לי אני מנסה לעזור גם לחלקכם ובמיוחד לחדשים בפורום. ולכן צרפתי את הקובץ של ספרי קריאה המומלצים בפורום. מקווה שיעזור לכולם . . . קריאה נעימה ! ! !
 

EPRT

New member
../images/Emo132.gifתודה

בגלל הנטיה שלי לשכוח דברים אני כותבת בפנקס כל המלצה שנראת לי מענינית
 
יוזמה מבורכת ותיקונים קלים -

לגבי "מיכאל אוחיון" ו"ליזי בדיחי" - אלו לא שמות של ספרים, אלא שמות של גיבורי סדרת ספרים. הבלש מיכאל אוחיון מופיע בספריה של בתיה גור (לפי סדר הופעתם) - "רצח בשבת בבוקר", "מוות בחוג לספרות", "לינה משותפת", "המרחק הנכון" (עד כאן אני ממליצה על כולם), "רצח בדרך בית לחם", "רצח מצלמים" (שניהם פחות טובים לדעתי). העיתונאית ליזי בדיחי, שגם פותרת תעלומות, מופיעה בספריה של שולמית לפיד - "מקומון", "פיתיון" (לא זוכרת מי מהם הראשון), "התכשיט", "חול בעיניים", "פילגש בגבעה" (אהבתי את כולם). אולי תעשי סיכום שבועי של הספרים שהומלצו בפורום באותו שבוע?
 

hanii

New member
קובץ מתוקן תודות ל...

Anne of green gables . תודה על תשומת הלב והתיקונים!!! אשמח אם יש לכם עוד המלצות כך שנוכל להאריך את רשימת המומלצים ! ! ! מחכה לכם ! ! ! !
 

diet prozak

New member
יוזמה מבורכת..

תודה רבה לך, אני בטוחה שאעשה שימוש ברשימה בביקור הבא בספריה
 

ILet

New member
אני בהחלט מכירה את התחושה הזאת.

לפעמים כשאני משוטטת כך בספריה ונוברת בספרים בצורה אקראית, אני מגלה פנינים לא מוכרות. ממש כיף כמו לגלות יבשת לא נודעת.
 

חולפת2

New member
נראה שנגמר לבתיה גור ה"סוס אחרי

המרחק הנכון. רצח בדרך בית לחם,ורצח מצלמים כבר היו מעייפים,ולא היה בהם שום דבר מחדוות הקריאה שהיו בקודמים להם. אבל זו רק דעתי כמובן.
 

hanii

New member
שיהיה לכולנו בכיף ! ! !

רק חבר'ה אם יש ספרים שאתם ממליצים ולא רשומים בקובץ אנא עדכנו אותי כדי שכולנו נוכל להנות!!! מחכה !!!! להמלצות שלכם ! ! ! !
 

בלאגנית

New member
וואו איזה ספרים טובים!!! דעותיי על

הספרים- הרבה מהספרים שם קראתי, הרבה גם רשומים אצלי בתור הבאים בתור.. כמו "מקומון", "החטא ועונשו" ועוד כמה. את "פרא אציל" ו"המקרה המוזר של הכלב" שמוזכרים ברשימה אני לא מתעתדת לקרוא. פרא אציל- בגלל שהבנתי שיש בו יותר מדי קללות, והמקרה המוזר של הכלב- סתם תחושת בטן שאני לא אאהב. לגבי ספרים נוספים מהרשימה - "האמא של הכלב"- התחלתי ולא אהבתי אז ויתרתי.היא מדברת שם כמו ערסית. "מחזיר אהבות קדומות" לא אהבתי אבל כולם פה בפורום אהבו.. "הר אדוני"- ספר נפלא, איזה תענוג... "מות הנזיר" גם אני שמתי עליו עין אחרי המלצתו של גיא. לדעתי אם את מתכננת לקרוא את "בנקו" כדאי לך להוסיף לרשימה את "הפרפר" של הנרי שרייר, כי הבנתי ש"בנקו" זה ספר ההמשך ל"פרפר". עוד ספרים שממש ממש אהבתי לקרוא הם - נרקיס וגולדמונד\ הרמן הסה, הערים הסמויות מעין\ איטאלו קאלווינו, הזהו אדם\ פרימו לוי, מישהו לרוץ איתו\ דוד גרוסמן.
 

hanii

New member
../images/Emo124.gif קדימה חב'רה ../images/Emo124.gif

יש לנו כבר 70 המלצות לספרים ! מחכה לעוד 30 המלצות לפחות.... וכך נגיע ל100 המלצות לספרים
 

Guy K

New member
מקסים


תודה חני, אחלא יוזמה. אין לי ספק שיראו את הרשימה הזו בסטימצקים ובספריות בזמן הקרוב
(אם אתם רואים מישהו עם רשימה מודפסת, תגידו לו שלום, אולי זה בדיוק מי שרבתם איתו בפורום יום קודם
) ומה עם כל שאר העשרת'לפים המלצות שלנו?
 

hanii

New member
בכיף ! ! !

אני ממשיכה לעדכן את הרשימה .... עוד מעט אני אעלה רשימה חדשה ומעודכנת עם המון ספרים טובים, שאתם אנשי הפורום המקסימים המלצתם עליהם.... חבר'ה אם יש לכם המלצות נוספות אני מחכה להם!!!!
 

Guy K

New member
נהדר, רק למה חמישה סימני קריאה?

כל כך הרבה סימני קריאה נקראים לי כמו צעקות. זה כמו להשתמש בקפיטל'ס בפורומים באנגלית.
 

hanii

New member
אני אוהבת סימני קריאה


מה רע בסימני קריאה? והכוונה היא לא לצעקות ... והנה כמו שהבטחתי 100 המומלצים של הפורום תהנו :)
 

עופר D

New member
יש משהו מסוכן ברשימות


מתמכרים לזה. נדמה לי שבעבר הרחוק כתבתי על זה כאן בפורום. לי יש רשימת ספרים מגיל 17 (בחשבון פשוט, כבר כ-25 שנה). זה התחיל בפנקס מהודר שחולק בביה"ס ואח"כ עבר לפורמט ממוחשב, והתפתח עם ה- PC ותוכנות הגליון האלקטרוני. עכשיו ברשימת הממתינים לקריאה יש כבר יותר מ-400 ספרים, יש סיכוי סביר שלא אגיע לחלק גדול מהם. עוד ברשימה הכנסתי את הממליץ, כך קל ללמוד טעמו של מי תואם את שלי. עוד ברשימה כ-450 שכבר קראתי. אחלה סימניה בזיכרון. אז קבלו את השימת ההמתנה. ברור שלא אלה המומלצים שלי, שאותם כבר קראתי, אלא אלה שטרם הספיקותי, וממתינים.
 

PaintedBlack

New member
בהחלט

אני התחלתי את שלי לפני שנה וחצי בערך. הרבה ספרים טובים שקראתי , והרבה ספרים שאני רוצה לקרוא (חלקם מההמלצות של הפורום). וצירפתי אותה למי שרוצה לעיין בה.
 
400 ספרים?

וואו! בהחלט רשימה ארוכה! ונראה לי שאני אקח מהרשימה שחני הכינה לנו (תודה רבה רבה רבה חני
) רק את הספרים שבא לי לקרוא, במקום להסתובב עם רשימה של 100 ספרים. ולגיא
אתה יכול בבקשה לצרף את הרשימה למאמרי הפורום?
 
למעלה