מה קוראים בשבת

  • פותח הנושא Arana
  • פורסם בתאריך

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


האם הגל השני של הקורונה מתקרב
או אולי גל חום - או גל קור
הכי בטוח למצוא ספר טוב ולשכוח מכל השאר... מה אתם קוראים בשבת
 
"גוף זר", ענת גור

בכל זאת הצלחתי להתחיל אותו והוא קשה, פעם אחת גם היה לי סיוט בעקבותיו. אבל אני מסתדרת. זה חשוב, חשוב ללמוד ולדעת. הספר הוא על הפרעות אכילה והקשר שלהן לפגיעות מיניות בילדות.
 
לא רק סיוט, אלא שיתוק שינה - *טריגר*

חשבתי שמישהו אונס אותי. אני זוכרת שאמרתי לעצמי זהו, הפעם זה אמיתי. זה אכן אחד הפחדים שלי, לא להשדד באמצע הלילה אלא להיאנס. ואז לא יכולתי לזוז. זה אמנם נמשך רק כמה שניות, לא יותר, אבל זה מפחיד. כבר היה לי שיתוק שינה פעמים ספורות בעבר, זה לא מסוכן וגם זה היה כבר לפני שנים. אין לי ספק שזה קשור בנושא הספר שגרם לי למתח ולכן לתופעה הזאת. אבל אני יודעת שזה ספר חשוב וגם נזהרת לא לקרוא בו ממש לפני השינה. אפילו בערב, אם אני קוראת בו, לפני שאני הולכת לישון אני עוברת למדריך טיולים לאיטליה לאזור שהייתי בו ואהיה שוב ואני אוהבת, ומעלה זכרונות ונזכרת באתרים שקראתי עליהם ולא ביקרתי בהם עדיין. וזה עוזר לי. לשמחתי התופעה הזאת קרתה רק פעם אחת.
 

Arana

Active member
מנהל
וואו, נשמע מפחיד כל כך


לא חוויתי דבר כזה למזלי, אני שמחה שזה עבר תוך כמה שניות. מקווה שדבר כזה לא חזר שוב, זה נשמע מאוד מבהיל.
 
זה באמת מבהיל אבל הספר ראוי מאוד לקריאה, כפי שידעתי מראש

כך שסמכתי על עצמי שאסתדר. לא חשבתי שיהיה לי דבר כזה אבל זה ארך שניות, קרה רק פעם אחת ואני כבר תיכף מסיימת את הספר, למדתי דברים חדשים וזה ספר חשוב.
 

Arana

Active member
מנהל
אני עם סדרת The Witcher

כמובן בעקבות סדרת הטלוויזיה. הזמנתי את שני הספרים הראשונים, שמכילים סיפורים קצרים, והם הבסיס לעונה הראשונה של הסדרה. בשבת הזו סיימתי את הספר הראשון, The Last Wish, והתחלתי את השני, The Sword of Destiny
 
למעלה