״גוסטב, מצפצפה לאופנוע״, או - יוטיוב של הספרים!

eliswed

New member
״גוסטב, מצפצפה לאופנוע״, או - יוטיוב של הספרים!

שלום פורום! כתום כעשרים שנה מאז שיצא לאור ספרי היחיד, ״החטא והעונג״ בהוצאת הספריה החדשה - הנה לפניכם ״שלג בתל אביב״, רומן ארכני, נלוז ופרוע לשמצה, שטורד את שנתי זה כעשור.

להוצאה קונבנציונלית לא היה לי כח, ומי היה מוציא לאור טקסט שכזה. הוצאה דיגיטלית איכשהו נדמתה מסובכת מדי - לו היה זה וידאו הייתי פשוט מעלה ליוטיוב, אבל ספר צריך קודם כל להמיר וזה לא קל, במיוחד בעברית, ואז לאכסן באתר או חנות משם יורידו אותו הקוראים למכשיריהם. אי אפשר לקרוא בדפדפן או לשתף ציטוטים, הספרים מנותקים מיתר התכנים ברשת ומופצים כמו וידאו ב2005 - וזו, גבירותי ורבותי, בושה!

יצא שכמו גוסטב, חברו של אמיל טישביין, שקנה אופנוע כי היתה לו צפצפה, נאלצנו לפתח הוצאה לאור דיגיטלית חדשה - סאמיזדאט על סטרואידים, יוטיוב של הספרים. כדי שהמדפים לא יהיו שוממים העלינו חמישים ומשהו אלף ספרים קלאסיים מפרויקט גוטנברג ועוד חמישים אלף בשפות אחרות בתהליך, בדרכנו להפוך לספריה הציבורית הגדולה בעולם, הזמינה לקוראים מכל מכשיר.

כעת ניתן להוציא לאור ספר דיגיטלי בפורמט ePub בלחיצת כפתור (גם בעברית!), אשר מוזרם לקריאה בדפדפן ישירות וללא הורדה. ציטוטים מופצים כתמונות ברשתות החברתיות, ולחיצה עליהם פותחת את הספר בעמוד הנכון. ברור, יש עוד הרבה מה לפתח - קמפיין אינדיגוגו בדרך - אך אנו גאים לומר כי כתום עשור ומעלה של פיגור טכנולוגי שאין לו הסבר, תפסו הספרים סוף סוף את מקומם הראוי בדפדפן לצד וידאו, מוזיקה וכל מדיה אחרת, חינם וללא פרסומות.

אז קראו את הספר הזה - או טוב מזאת, אחת מעשרות אלפי הקלאסיקות שבספריה - ושתפו והפיצו, וכתבו ספרים!

״שלג בתל אביב״ בספריה:
https://writebooksonline.com/bookPage/5d8b634dfb944931e6da2444

ובפייסבוק - ציטוטים כל יום: https://www.facebook.com/sheleg.betel.aviv

המרת קבצי וורד לePub המוזרמים בדפדפן בקליק, והספריה המלאה (כל פרוייקט גוטנברג, בן יהודה ושפות נוספות בדרך): https://writebooksonline.com/

וגם כאן דף וקבוצה בפייסבוק, עם ציטוטים מהספרות העולמית: https://www.facebook.com/writebooksonline/

זהו :) תודה על תשומת הלב - ומהפכה נעימה.
 

Arana

Active member
מנהל
בהצלחה רבה


 
למעלה