מה קוראים בשבת

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


מחר יחול יום שישי ה-13 - לא בטוח שכל מיני יצורי אופל אכן יסתובבו ברחובות הערים, אבל זו יכולה להיות סיבה טובה לחפש אותם בין דפי הספרים


מה אתם קוראים בשבת
 

roni64

New member
היה שבוע מהנה

בתחילת השבוע קראתי את "זכרונות מחיים אחרים" מאת דייויד וייטהאוס. כשמו הוא עוסק בזכרון, ויחודו בעיקר בשימוש המוצלח שהוא עושה בסיפורם של צמחים נדירים.
אחריו קראתי ספר עיון שימושי, "סיפורי אולם המשפט" מאת עו"ד יוסף ויצמן. בספר תיאורים קצרים וברורים של מקרים משפטיים מחיי היומיום של כל ישראלי.
בהמשך השבוע חזרתי אל שלושה ספרים שקראתי לפני שנים. הראשון היה "מעשה השפחה" מאת מרגרט אטווד, לרגל צאתו של ספר ההמשך. יש משהו לא מעובד עד הסוף במסרים שלה, אבל הספר כתוב היטב, ועוסק בנושאים שיש לתת עליהם את הדעת.
השני היה "רחוב ושמו ממילא" מאת אביגדור דגן, סיפורים מרחוב ירושלמי בשנות ה-60 וה-70, כתוב בחמלה ובכשרון גדול. דגן הוא מהסופרים האהובים עלי במיוחד.
האחרון היה "תולדות האהבה" מאת ניקול קראוס. יש לה נטיה מעיקה להוסיף עוד ועוד פרטים צדדיים, אבל בספר הזה המעלות גוברות על העומס.

שבת שלום
 

motior

Member
ספר וחצי בשבוע זה הרבה בשבילי


בתחילת השבוע סיימתי את witches abroad
לאחר מכן התחלתי וסיימתי את "הנכדה של מר לין" (מאת פיליפ קלודל) שנגע לליבי. הסוף השאיר אותי נדהם ועצוב.
לאחר מכן התחלתי את - "מפקד העיר בוגולמה" - סיפורים קצרצרים של יארוסלב האשק מלפני כמאה שנה כמעט. חלקם משעשעים מאוד, חלקם פחות...
 

Arana

Active member
מנהל
"שבת שירה"


התחשק לי להיזכר קצת בשירים יפים, אז עיינתי בספרי שירה של רוברט פרוסט ושל אמילי דיקנסון.
 
למעלה