מה קוראים בשבת

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


התכוננתם לטו"ו באב
קניתם פרחים, דובונים, שוקולד בצורת לבבות
ומה עם איזה ספר רומנטי
...

מה אתם קוראים בשבת
 

roni64

New member
היה שבוע נינוח

את רובו של השבוע ביליתי עם "ג'נטלמן במוסקבה" מאת אמור טאוולס. הספר מתאר 32 שנים בחייו של רוזן רוסי, שנגזר עליו מעצר בית בבית מלון במוסקבה בתקופה הקומוניסטית. שנון ומהנה.
קראתי השבוע גם את "המבוגרים" מאת קרולין האלס. הסופרת הכניסה את גיבוריה לסיטואציה נפיצה - מפגש של בני זוג גרושים עם בתם ועם בני זוגם החדשים. מעניין, אבל קצת מפוספס בגלל דמויות מוקצנות.

שבת שלום
 

רוזדן3

New member
ספר זכור לטוב

אחד מיתוך סידרה: אש משמים, הנער הפרסי, משחקי קבורה.
 
ארץ איומה \ קית גסן


סיימתי לקרוא בשבת את הרומאן "ארץ איומה" של קית גסן, סופר יהודי-אמריקני שנולד בברית המועצות בשנת 1975, והיגר ממנה כילד בן שש עם משפחתו לבוסטון. המספר ברומאן, בן דמותו של הסופר, חוזר לחיות במוסקבה של 2008 כדי לטפל בסבתו המבוגרת, והוא מתרועע עם חבורת דיסידנטים, מתנגדי משטר. לכאורה, חבורה של אנשים שאני עשוי להתחבר איתם. חרה לי, שגם בתוך החבורה הזו, שוחרת הטוב והקרובה לי בדעותיה, אנשים נשפטים לפי הכח שהם מפגינים בהתנהלותם. רק מי שהולך עם המחאה עד הסוף, עד המאסר והגלות לסיביר, זכה להערכתה של יוליה, הדוברת העיקרית של הדיסידנטים ברומאן. על המספר, שחולשותיו זכו לאהדתי לאורך כל הדרך, היא מסתכלת בעין עקומה. חמוד, אבל חלש. נהניתי מהספר, אבל הצטערתי בשביל המספר, וגם בשביל יוליה.
 
למעלה