מה קוראים בשבת

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


עד כמה ניצלתם עד כה את שבוע הספר


ומה אתם קוראים בשבת
 

roni64

New member
ביקרתי ביריד

מן הצד של המוכרים, וחזרתי הביתה עם מספר קטן של ספרים חדשים (משתדלת לא לצבור ספרים על מדפי הממתינים). קראתי אחד מהם, "פרח קטן" מאת יוסי אביליו (סופר ארגנטינאי, לא ישראלי, למרות השם...), ספר מתעתע שדורש יותר מקריאה אחת.
לפניו קראתי את "נמר גימ"ל" מאת לירן גולוד, המתרחש על גבול הצפון. כתוב יפה, אבל הסיפור לא התגבש לי.
הספר שאתו פתחתי את השבוע היה "צערו העתיק של הירח" מאת נעמה דעי, המתאר את התמודדותה של משפחה עם תוצאות תאונת דרכים ששינתה את אחד מבניה. מומלץ מאוד.

שבת שלום והמשך חג ספר שמח
 

aclinova

New member
באוני' חיפה היה שוק קח-תן

ויצאתי עם עשרה ספרים לדעתי. מאוד התרגשתי: -). מחר אני אעלה צילום של התלהבות…
&nbsp
קראתי השבוע את בית השינה. התחיל מעניין ואחלה אבל נהיה צפוי למדי ונגמר סתמי. הרגיש לי שהסופר מיהר לסיים את הכתיבה.
&nbsp
היום התחלתי לקרוא את תענוגות וימים של פרוסט, אבל אני עדיין בהקדמה של המתרגם. מקווה מחר להתקדם קצת.
 

motior

Member
שלום לך עצבות - פרנסואז סגאן

בשבוע הספר כבר שנים לא ביקרתי וכשביקתי לא מצאתי כלום מעניין או שווה...
 
סיימתי את Return to Glow, ספר יפה

עם ההסתייגויות, לפעמים קצת משעמם, לפעמים שפה קצת לא מהוקצעת.
אבל יפה האומץ להיחשף גם בצדדים פחות יפים, יפה הדרך שנעשתה במעשה הצליינות הזה באיטליה, להשלים עם כאבי ומעשי העבר, להודות וללמוד to surrender. זה יפה בעיני, ללמוד לזרום. זה גם משהו שאני צריכה ללמוד.

אהבתי את ההערות המלמדות על ההיסטוריה של איטליה, של הנצרות, גם את שאפשר להיות נוכחת בטקס קתולי וללמוד מהנזירות, בלי בהכרח להיות קתולית.

צ'נדי ואיינט עשתה את המסע שלה בשנת 2009 והיום גרה בפירנצה - המקום היחיד שהעלה בה דמעות געגוע - והיא כנראה בדרך להיות מדריכת תיירות מוסמכת.

רק שלא כדאי ללמוד ממנה איך להתכונן למסע שכזה...לא רק שלא כדאי לצאת במצב פיזי כפי שהיתה, בחסרון כיס שכזה, גם לא כדאי להגיע שוב ושוב לתשישות נפשית כפי שהגיעה אליה ולרעב מכרסם. זה היה מסע שעשתה ללא תכנון ארוך והיום, אני חושבת, שופרו השירותים שיש לאורך הדרך, יש גם צלייניות וצליינים רבים יותר. אני חושבת שכתבתי בהודעה קודמת שיצא לי ללון על המסלול - ולבקר בכמה נקודות בו במקרה - ופגשתי כמה וכמה שעשו אותו.
Via Francigena:
https://www.viefrancigene.org/en

אני ממשיכה עם Isole Minori, "איים קטנים", ספרה של לורנצה פיירי שמצאתי במחיר מגוחך - ספר חדש לגמרי - באחת המכירות בשבוע הספר בשבוע שעבר. זה כנראה ממואר של חיים באי ג'יליו, דרום מערב טוסקנה (מקום מקסים כנראה, שהומלץ לי על ידי המדריך שלי בטיול האחרון ושעלה לכותרות בשנים האחרונות בעקבות תאונת שייט שקרתה שם, ספינת תיור שקעה וכמה נוסעים נהרגו, לקח חודשים לפנות את הספינה מחופי האי). הוריה של פיירי היו בעלי מלון בשנות ה-70, בעלות שהגיעו אליה בהחלטה של רגע והספר מתחיל בזכרונות הילדות מהחיים באי.
 

Arana

Active member
מנהל
לא ביקרתי בדוכני שבוע הספר

לא בטוח שאספיק


את השבת ביליתי עם Coyote's Kiss הנחמד
 
למעלה