מה קוראים בשבת

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


אתם צופים באירוויזיון? מהמרים על השירים
מחכים להופעה של מדונה


או שמה שמעניין אתכם זה פחות מוזיקה ויותר ספרים


מה אתם קוראים בשבת
 

motior

Member
בלאק סוון גרין - מאת דיוויד מיטצ'ל

ספר התבגרות אנגלי חביב. יכול להיות שעברתי את הגיל אבל קטעים רבים לא דיברו אליי. מצד שני הספר מתרחש בשנות ה-80 והגיבור בערך בגיל שלי כך שלפחות השירים והסרטים שהוא הזכיר העירו בי נוסטלגיה
 
קייט אטקינסון, Transcription

פחות תופס מאשר הקודמים, סגנון אחר. אבל אני נהנית, ומחפשת כל רגע פנוי לקרוא.
 
זהו הספר השלישי של אטקינסון שנושאו מלחמת העולם השניה באנגליה

"חיים ועוד חיים" שרטט תסריטים רבים של מה היה קורה אם...הלך קדימה ואחורה עם חייהם של גיבוריו, כולל מפגש במרתף בירה במינכן ב-1930, שם ירייית אקדח אחת של גיבורתו היתה משנה את כל ההיסטוריה של המאה ה-20.

הספר שבא אחריו, שתורגם לאחרונה בשם "חיים אחרים" - עדיין לא קראתי אותו - במקור שמו A God in Ruine - עוסק בדמות אחת מהספר הקודם, ובחייה השלמים, בעוד שלפי זכרוני בספר שלפני היא היתה דמות משנית. לכן אני גם רוצה לקרוא שוב את "חיים ועוד חיים".

את הספר הנוכחי מצאתי בדיוטי פרי בדרך לאיטליה וכיוון שמוזכר בו שהגיבורה חיה שנים רבות באיטליה - איזה צירוף מקרים ואולי לא...- קניתי אותו. בפועל הוא מתרחש רובו (אני אחרי החצי) בלונדון ועניינו בריגול ובריגול נגדי.

אני מרגישה שהדמות סביבה סובב הכל אינה מפותחת דיה, אני לא מבינה למה קורים לה כל הדברים שקורים - היא לא מושכת במיוחד מראש - ואני גם מרגישה שקווי עלילה מופיעים ונעלמים מהר מדי. ובכל זאת, אטקינסון. בשבילי זה תמיד בילוי, הקריאה שלה.

ולמי שקראו את ספרי ג'קסון ברודי, אם זכרוני אינו מטעני היא הצהירה שאחרי 4 ספרים עם האקס-בלש הזה, לא יהיה עוד אחד, אז דווקא כן. ביוני הקרוב יצא הספר החמישי שעוסק בו, בעלילותיו או בהופעתו בעלילותיהן של אחרות, בכל רחבי האי הבריטי. תירוץ לקרוא שוב את כל ארבעת אלה שקדמו לו...
 

colio 1

New member
נתנאלה שלזינגר-אחרי המעשים

התחלתי לקרוא אותו כי ראיתי אותו במקרה מונח בספריה והיה נראה לי מעניין ,
מבחינת כתיבה היה לי קושי לדעת מתי הסופרת מציגה מחשבה של אחת הדמויות ומתי היא מתארת דו שיח , הכל בליל של כתיבה וזה יצר אצלי בלבול די מיותר.
הרעיון בסיפור לדעתי מצוין אבל היה יכול להיות הרבה יותר מסודר מבחינת סגנון הכתיבה . למרות זאת - ספר טוב מאוד
 

Arana

Active member
מנהל
אני עם "רגעים היסטוריים ורגעים היסטריים"

ממשיכה את הקו של ספרי עיון "פופולריים" שהתחלתי עם "המשפט האחרון של פרמה".
 
למעלה