מה קוראים בשבת

Arana

Active member
מנהל
מה קוראים בשבת


שבוע גדוש אירועים היסטוריים - בחירות מתוחות במיוחד והחללית "בראשית" שהגיעה לירח (אם כי לא בצורה בה ציפו), ווד מעט נכנס "שבת הגדול", השבת האחרונה לפני פסח.

אז מה אתם קוראים בשבת
 

siv30

New member
אני

ממשיכה עם " מעוף העורב". ספר מורכב, מלאכת אמנות הסיפור. כבר הגעתי ל 70% מהספר ואני מתקדמת בקצב סביר אל סופו.
&nbsp
במקביל עברתי את המחצית ב gone with the wind הקלאסי. באופן מפתיע הכתיבה איכותית והסיפור מעניין. הדמות של סקרלט אוהרה מעוצבת מצויין. אחד הספרים הטובים שיצא לי לקרוא.
&nbsp
סיימתי את "הפשיזם הניצחי" שהיה בסדר.
&nbsp
וקראתי שליש מ"מות הנזיר".
 

aclinova

New member
איך אתם מצליחים לקרוא כמה ספרים במקביל?

לי זה קשה גם מבחינת זמן וגם מבחינת ... נקרא לזה חלוקת קשב..
בכל מקרה, כרגע קוראת ספר לימוד על אקולוגיה.
במקום עבודה שלי משנה שעברה החליטו לעשות סדר והעיפו עשרות רבות של ספרים לפח
.
היה טרגי. הצלתי כמה שיכולתי. חלק מצאו בית בספריה שלי, חלק הועברו הלאה, אבל את הרוב נאלצתי לשים ליד פח מיחזור בתקווה שמישהו יאמץ אותם.
בכל מקרה, החוברת על האקולוגיה היא משם.
לא מזמן סיימתי את יסודות הסוציולוגיה, שאני זוכרת מתקופת ביה"ס שלי. כתוב רע ומשעמם אבל נותן בסיס סביר על הסוציולוגיה. גם כן ספר שהצלתי מהפח לפני כמה שנים.
 
מסע אל קצה הלילה מאת סלין

היצרה הזו היא חונקת בגרון והיא כתובה בצורה כל כך שונה ממה שאני רגיל ואוהב היא דלה בעושר המילולי שלה פיוטית באופן יומי יומי והכי חושב קודרת ואמתית אין כאן גיבורים זה ספר אנטי הרואי מובהק.

ונחשב לאחד הספרים היותר פאסמים שנכתבו אי פעם אבל גם יש אור ותקווה בעיני והרבה הומור ואירוניה עמוקה והוא גם משעשע ומעלה חיוך ולעתים צחקתי ממש .

אז זה ספר שהוא בהחלט נהדר ואף מופתי אם כי לעתים חוזר על עצמו יותר מידי אבל בסך הכל ספר מעולה ,חוץ מזה התחלתי לקרוא את יוליסס של גויס ואני אוהב הוא קצת פרוע מדי ומעין סלט מילים.

אמנם אנטקלקטואליות מאוד אבל סלט מילים נראה שנסופר ניסה להרשים ולחדש עלי זה פחות מדבר יותר מדבר עלי כנות וענווה ופה אין את זה .

אבל אני מצש חמשים העמודים הראשונים אז אולי זה ישתנה בנתיים די נהנה מבין את החדשנות גם בסגנון הוא מאןג מאןד חדשני לא ראיתי סגננות כאלו ואחרון שקרוא החיים כמשל ספר נפלא ופיוטי התחלה אחת המרשימות שאני מכיר בכלל בספרות גם העולמית ואחרון כולם היו בני של ארתור מילר מחזה מעולה שמתאר את אהבה של האב למשפחותו .

אף על פי שהוא פודע באחרים חפים מפשע וגורם למותם של 21 טיסים מחזה פסיכולוגי טוב הסוף נהדר שהוא מתאבד והתרגשתי טוב זהו להפעם ..
 

פיקובל

New member
קולו של המלאך /גיום מוסו

אני לא אהבתי. מופרך מידי בשבילי
האחים גרים לצעירים ובוגרים/ פיליפ פולמן. תמיד נחמד לחזור ולקרוא.
 

רוןרי

New member
שובו של מרטן גר מאת נטלי זימון דייויס

הסופרת היסטוריונית נצמדת לעובדות אך יש מקום לדמיון. מעניין.
 
למעלה