קורא ספרים דיגיטליים

קורא ספרים דיגיטליים

שלום,
אשמח להמלצה לקורא ספרים דיגטלי

חשוב לי שיהיה אפשר לקרוא בו גם באנגלית וגם בעברית ושיהיה מבחר של ספרים.(אם אפשר אז שניתן להתקין עליו את האפליקציה של עברית)
שיהיה לו זמן סוללה ארוך יחסית.

תודה
 

Arana

Active member
מנהל
ניסיתי לקרוא עם טאבלט וזה פחות נוח לי

בגלל התאורה. קשה לקרוא לאורך זמן.

רוב הדיון שם הוא על קינדל שהבנתי שאין בו מבחר של ספרים בעברית
לכן אני מחפשת המלצה למשהו אחר :)

תודה
 

L FALCON

New member
לי יש קינדל, ואכן המבחר בעברית לא גדול, אבל אני מקווה

שישתפר (בעיקר אם השמועות שאמזון נכנסת לארץ נכונות).
קוראים אלקטרונים שמקושרים לחנויות ספרים, כמו קינדל, נוק וקובו לא יתמכו בהתקנת אפליקציות. אבל אני יודעת שישנם מכשירים פתוחים, הם יקרים יותר מאלו של החנויות, אבל ניתן לקרוא עליהם ספרים בלי קשר למקום בו הם נקנו הורדו.
תנסי את הקישור המצורף : http://www.ebookshop.co.il/
זו חנות בארץ שמוכרת קוראים אלקטרונים של כל מיני חברות, פעם התייעצתי איתם. אולי הם יוכלו לעזור. אחרי שיש לך שמות הייתי בודקת באינטרנט חוות דעת ו-reviews על המכשירים, הם באנגלית אבל יכולים להיות מאוד מועילים, ביעקר השוואות בין דגמים.

באופן כללי אורך הסוללה של קוראים אלקטרונים מאפשר שבועות של קריאה בין התקנות, תלוי בכמה את קוראת ואיך את מכוונת את התאורה.

מניסיון, המכשירים שכוללים תאורת מסך מאוד נוחים ויעילים, ואת לא תלויה בתאורה חיצונית.
 

סתם מבקרת

Active member
לי יש JDRead של BOYUE מזה כשנתיים ואני קוראת בו ובאופן כללי

מרוצה אבל צריך לדעת שיש לו יתרונות וגם חסרונות.
יתרונות:
*אפשר לקרוא בכל שפה. אני ביקשתי שיגיע אלי כבר מוכן בשפה העברית פשוט מחשש שאם יגיע בסינית לא אמצא ידיים ורגליים.
* אפשר להוריד אליו כל אפליקצית קריאה ולקרוא דרכה את הספרים המיועדים לה. כך יש לי אפליקציות של עברית, מנדלי, גטבוקס, אינדיבוק, קינדל בנוסף לאפליקציות המובנות על המכשיר לקריאת פורמטים אחרים.
*הוא למעשה מעין מחשב מבוסס אנדרואיד רק שהמסך שלו הוא מסך דיו שלא מציק לעיניים ומאפשר קריאה לאורך זמן מבלי לעייף את העיניים.
חסרונות:
* הדפדפן שלו סיני ומקושר לחנויות סיניות ואין לו גוגל סטור. על זה התגברתי בקלות כשאני מורידה את הAPK של האפליקציות הדרושות למחשב שלי מאתר APKPURE , מעבירה למכשיר באמצעות כבל הUSB ומתקינה עליו.
את הספרים הנרכשים אני מורידה באמצעות הוויי פיי ישירות לאפליקציה במכשיר.
*המכשיר מגיע עם אנדרואיד גירסה 4.2.2 שהיא גירסה מיושנת, אין עידכוני גירסה למכשיר ובקרוב כנראה לא תהיה אפשרות למצוא אפליקציות שמתאימות לגירסה מכיוון שחברות הספרים הדיגיטליים תומכות רק בסלולארים ולא במכשירי קריאה.
* הסוללה כבר לא מחזיקה מעמד הרבה זמן ולאחרונה אני צריכה לטעון כל יומיים שלושה גם אם לא קראתי. אישית, לא מפריע לי אבל אני בהחלט מודעת לעובדה שהקינדל של בעלי, הותיק יותר מהמכשיר שלי, מחזיק מעמד ללא טעינה זמן ארוך הרבה הרבה יותר.
* עובד טוב עם כל האפליקציות אבל עם אחדות עובד מושלם (רואים את מצב הסוללה ואת השעון בתחתית הדף בזמן הקריאה) ובאחרות פחות טוב (צריך לצאת מהספר כדי לראות מצב סוללה ושעון).
*לאחרונה נתקע לפעמים מה שמאלץ לבצע כיבוי והפעלה מחדש. מעצבן אבל זה מה יש.
&nbsp
בדקתי באינטרנט אם יש חלופה חדשה ולצערי לא מצאתי כלום מה שמאד מטריד אותי כי גם אני לא מסוגלת לקרוא ספר על טאבלט, מחשב או סלולארי.
 

siv30

New member
אני

פשוט משתמשת בסלולרי ומשנה את עוצמת האור של המסך.
הוא תמיד איתי, יש אפשרות להתקין עליו אפליקציות שונות ובעיקרון אני קוראת בקינדל, עברית ובמון ריידר. ספרים שאני לא מורידה מאמזון או עברית אני שומרת בדרופבוקס שמתחבר ישירות למון רידר.
&nbsp
אולי לקוראים יעודיים ישנם יתרונות מסויימים, אבל האמת שאני די מתעצלת לבדוק ואני בספק אם יש הרבה מכשירים שבהם הכל נמצא בחבילה אחת שמאפשרת מספר אפליקציות, העברת קבצים נוחה וניהול כל הספריה במכשיר אחד.
&nbsp
אחרי 6 שנים שבהן קראתי משהו כמו 1200 ספרים בסלולרי, אני לא רואה את עצמי מחליפה לקורא יעודי.
 
למעלה