״אוסף מפיות״ מאת הדס דושי-וקס

שיר19921

New member
״אוסף מפיות״ מאת הדס דושי-וקס

״אוסף מפיות״ מאת הדס דושי-וקס��

הדמות הראשית בספר, חמוטל, חיה את מה שיכול להצטייר כ-״החלום הישראלי״- היא נשואה לבחור חובב חידות ובוגר אקזיט מצליח, יש לה 4 ילדים, משרת ניהול במפעל תרופות וחברה בשם ניבי עם בת בשם בריאה. אבל חמוטל לא באמת מרוצה מהתנהלות חייה ובפרט מיחסיה עם בעלה והערותיו המעצבנות. החיים האפרוריים שלה עלולים להשתנות כאשר היא נשלחת מטעם העבודה ללונדון מלווה בעובד שקט ומסתורי. אם זה לא מוקש גדול מספיק, אפשר להוסיף את העובדה שהאקס הנצחי שלה מתגורר באותה עיר בדיוק.

״אוסף מפיות״ הוא שחקן נוסף במלחמה נגד הרתיעה של ישראלים מספרות מקור. הוא מלווה בדמויות שניתן לזהות בדירה ממול, לאהוב או לשנוא אותן, אבל בהחלט לזהות. אירועים מתרחשים והספר זורם והמשחק של ״איפה עובר הגבול״ בין חמוטל לעובד שאיתה בהחלט מוסיף הרבה.

״מסתבר שהחיים שלי דומים מאוד לתשבץ הגיון: השאלות חכמות מאוד, מעניינות ומסקרנות. הבעיה היא שהתשובות פשוטות להחריד״. הציטוט מהספר מתאר בצורה מאוד נכונה את הספר עצמו ולמרות שתשובות פשוטות הן לא דבר מושך במיוחד, יש לזה ערך מסוים במקרה של הספר הזה.
נושא אחד לא הכי ברור- שם הספר. אוסף המפיות שמופיע בספר כמה פעמים לא מהווה חלק משמעותי בספר. באותו אופן ניתן היה לקרוא לספר ״חידות הגיון״.
דבר אחד בטוח- תחת כל שם שלא יהיה- מומלץ!

יצא לאור ע״י הוצאת כתר, 2018.
להגרלת עותק מהספר- https://www.facebook.com/AthenasHOB...=page_post_reaction&notif_id=1542540819255050
 
למעלה