כתבה לרגל עשור לקינדל שעוסקת בעיקר באי החדירה של

סתם מבקרת

Active member
אכן כן. העדפתי את הT62 כי תמך אודיו, הסוללה שלו בעלת קיבולת

גדולה יותר, הפעלת התאורה היתה קלה יותר (לחצן על המסגרת) והכי חשוב שעבד הרבה יותר טוב עם האפליקציה באמצעותה אני רוכשת וקוראת ספרים בעברית.
בT62 יכולתי לראות את השעון, הסוללה והוויי פיי בתחתית המסך, תוך כדי קריאה - מה שאני לא יכולה לראות בT63 וזה מפריע כי אני צריכה לצאת מהספר כדי לראות מצב סוללה, להתחבר/להתנתק מהוויי פיי ולראות שעון, ויש עוד דברים שלא עובדים כמו שצריך מה שדי מעצבן אבל למדתי לחיות איתם.
את הBOYUET62 כבר אין למצוא לרכישה ואני רק יכולה לקוות שגטבוקס תשפר את האפליקציה שלה כך שתעבוד כראוי עם כל מערכת מבוססת אנדואיד ולא רק עם סלולאריים מבוססי אנדרואיד.
אני צריכה לנסות אפליקציות של חנויות ספרים דיגיטליים אחרות, אולי זה יעבוד טוב יותר רק שאני פחות אוהבת את האתרים שלהן וצורת הצגת הספרים והביקורות.
 

KallaGLP

New member
טוב, בינתיים נשברתי כי יש לי כמה ספרים של מאיה ערד

שקניתי כבר די מזמן ב-Get Books ודחיתי את קריאתם כי לא רציתי לקרוא עם האפליקציה בנייד, והרגשתי שכבר ממש לא בא לי לדחות יותר. אבל היות שכתבת שהאפליקציה הזאת לא עובדת באופן מושלם בקורא הסיני, ורוב הספרים שאני קוראת הם ממילא של קינדל והרי כבר יש לי את המכשיר היעודי עבורם, התפשרתי בינתיים על הטאבלט של Dragontouch, שגם עולה ממש גרושים יחסית לקורא וגם עובד ממש יפה עם האפליקציה. השיקול שלי היה שאני בסך הכל ממילא לא קוראת מספיק עם האפליקציה הזאת כדי להצדיק להוציא כל כך הרבה כסף על מכשיר שכנראה לא אשתמש בו לקריאת ספרי קינדל, שהם רוב הספרים שאני קוראת, כל עוד יש לי את המכשיר של קינדל, שהוא איכותי יותר ויהיה טפשי לזנוח אותו.
אני חייבת להודות שנוחות הקריאה בטאבלט מפגרת בהרבה אחרי נוחות הקריאה בקינדל, אך לפחות היא עדיפה בהרבה על הקריאה בנייד. כרגע יש לי כמה ספרים בודדים לקרוא באפליקציה הזו, ולצורך זה הטאבלט בהחלט מספיק, אך לא הייתי בשום אופן ממליצה על טאבלט כקורא ספרים יחיד למי שמרבה לקרוא. זה פשוט לא אותו קנה מידה מבחינת החוויה. ייתכן שאם וכאשר הקינדל הנוכחי שלי ימות, אז אקנה כבר את הקורא האוניברסאלי, בתקווה שעד אז גם יצאו דגמים מוצלחים יותר.
 

KallaGLP

New member
עוד דבר מעצבן בטירוף בטאבלט - הסוללה נגמרת ממש מהר.

 

סתם מבקרת

Active member
גם בקורא מבוסס האנדרואיד הסוללה לא מחזיקה כמו שמחזיקה בקינדל

זה מכיוון שמערכת ההפעלה דורשת משאבי סוללה.
בקורא אני מתנתקת מהוויי פיי אחרי שהורדתי את הספר/ים, כדי לחסוך סוללה. זה מחזיק מספר ימים.
אני יודעת שאצל בעלי הסוללה בקינדל מחזיקה מעמד זמן ארוך מאד. כל מכשיר עם היתרונות והחסרונות שלו.
אגב, הורדתי והתקנתי לקורא אפליקציה נוספת של ספרים בעברית (מנדלי) וזה עובד כמו עם הגטבוקס אז אני מרוצה וזה מאפשר לי לרכוש ספרים היכן שהם זולים יותר.
אני מתכוונת להתקין עוד אפליקציה להגדלת האפשרויות
 

KallaGLP

New member
טוב לדעת, כי אורך חיי הסוללה הוא שיקול חשוב מבחינתי.

היות שלא מעט מהקריאה במכשיר נעשית מחוץ לבית, זה עניין ממש קריטי עבורי. לא רק שאני לא רוצה לבזבז זמן על הטענה לעיתים קרובות, אני גם לא רוצה שהשאלה אם המכשיר טעון ואם הטעינה תספיק לי לשעות הקרובות כל הזמן תטריד אותי ותסיח את דעתי. עם קינדל אני יודעת שאני טוענת אותו פעם בהרבה זמן, ואז יש לי שקט לשבועות. וכשאני מקבלת הודעה שהסוללה חלשה, יש לי עדיין שעות של קריאה עד שבאמת אצטרך לשים אותו בטעינה, כך שאני בכלל לא צריכה להשקיע בזה מחשבה ולתכנן מראש. עם הנייד זה פשוט כי אני ממילא מטעינה אותו בדיבורית בכל נסיעה כדי להשתמש ב-GPS ולקבל שיחות, אבל עם הקורא אני רוצה להתעסק רק כשאני במצב להוציא אותו ולקרוא. אמנם תמיד יש לי מטען נוסף ברכב, אבל עצם המחשבה והטרחה של לזכור כל פעם להוציא את המכשיר מהתיק, לחבר לטעינה ואז להוציא זה משהו שמעיק עליי. אני גם אדם די מעופף מטבעי ועלולה פשוט לשכוח, ואין דבר מתסכל יותר מבחינתי מאשר להגיע ליעד עם המתנה ולגלות שנגמרה לי הסוללה או ששכחתי את המכשיר הנטען ברכב.
 
למעלה