המלצות לספרים בטכניקת זרם התודעה

המלצות לספרים בטכניקת זרם התודעה

אני מחפש המלצות לספרים בטכניקת זרם התודעה, אני מכיר כמה סופרים כאלו החל מגויס עד הנרי מילר ,אני לא קראתי את החשובים באמת אבל קראתי חלקים אצל וולף ואהבתי, אני גם רוצה לשמוע מה דעתכם על אבשלום אבשלום של פוקנר זה ספר טוב ? הבנתי שהוא מחשובי הספרים שלו ומחשובי הספרים במאה העשרים , אז נשמע מבטיח, הוא משעמם ? ככה אמרו לי,אשמח לשמוע חוות דעת עליו, כי אני רוצה לרכוש אותו בקרוב, חוץ מזה אשמח להמלצות, אפשר גם להמליץ על שירה בטכניקת זרם התודעה, אפילו שאני יודע שאין הרבה כמו בפרוזה, זהו תודה מראש,נתנאל
 

KallaGLP

New member
אהבתי את "אבשלום אבשלום",

אבל הוא לא היה לי קל לקריאה. הוא ספר קצר יחסית, אבל לקח לי יחסית הרבה זמן לסיימו כי היו קטעים שהייתי צריכה לקרוא יותר מפעם אחת כדי לוודא שהבנתי. אבל קרתי באנגלית, אולי בעברית זה אחרת.
 
תודה וכן הבנתי שהספר קשה להבנה

כנראה בגלל שהוא נכתב בטכניקת זרם התודעה אז זה מורכב לשונית
 
זה כל החיים עצמם, זה המשפט שעולה לי

האישה הזאת כתבה את החיים. סיפורי המשנה, הרגשות של האישה הזאת, הסביבה שלה. כל כך מתחשק לי לקרוא שוב. קראתי אותו, למעשה, כדי לקרוא את "השעות" של קנינגהם, שהיה רב-מכר. כי למעשה פחדתי מוולף לפני כן.
אך במציאות "מרת דאלווי" פשוט יותר לקריאה מבחינת האנגלית מאשר הספר של קנינגהם.

לא קשה ולא נעליים. לי הוא זרם. רגש, רגש חזק יש בו והעלה בי. אבל לא חייבים לקרוא באנגלית, הספר כזה חזק שיעבור גם בעברית.
 
ואו נשמע מרשים

נראה שמאוד התרשמת אני ארכוש את הספר וגם את מגדלור שלה .
&nbsp
ותודה על המענה
 
קולגה אמריקאי אחד שלי אמר לי שאל המגדלור הוא "טוב עד גיחוך"

ובהערצה גדולה זה נאמר. אני עדיין מחכה איתו. אבל נראה לי שאין ספק שאקרא את "דאלווי" בשנית יום אחד. אחרי שאקרא את "חדר משלך" ו-"שלוש גיניאות".
 
המגדלר לפי ידעתי סזה היצירה הכי חשובה שלה.

אז יש מה לצפות אני שמעי הרצאה עליו הן מדקטור הנרי הונגר שהוא מרצה מדהיפם והן מאבני דרך ביצירות מערב ומאלו שהגעו למאה עשרים וזה נבחר לאחד הספרים המשפעים ביותרבמאה העשרים ולכן נכנס לקורס שנקרא " אבני פינה בספרות המערב " ממליץ בחום לשמו עאת הרצאות נותן רקע די מקיף ומעניין יש גם על אפוסים בשם " אבני פינה בספרות העולם " וזה מרתק ...
 
למעלה