אתר לפרסום סיפור בהמשכים

Berry12345

New member
אתר לפרסום סיפור בהמשכים

שלום,
אני מחפש אתר לפרסום רומן שכתבתי כסיפור בהמשכים.

מישהו מכיר אתר רציני ואיכותי?

קהל היעד של הרומן הוא מבוגרים - שנות ה-20 ומעלה.

אודה על כל עזרה/המלצה.
 

Arana

Active member
מנהל
מה שחשוב לך הוא יותר החשיפה, או איכות הקוראים?

יש אתרים ייעודיים לפרסום יצירות - במה חדשה, האייל הקורא, פרוזה, סיפורים, אולארט, ourboox
אני בטוחה שאם תגגל מילות חיפוש כמו "פרסום סיפורים" תמצא עוד.

לאתרים האלה נכנסים, מן הסתם, מי שמחפשים לקרוא כאלה יצירות, או שבעצמם מפרסמים שם ו"על הדרך" קוראים סיפורים של יוצרים אחרים. אבל יש פחות חשיפה למי שלא מחפש במיוחד את התוכן הזה.

מצד שני, אם אתה מפרסם בבלוג "רגיל", או אפילו בפייסבוק, תהיה לך חשיפה גדולה הרבה יותר, אבל לאו דווקא לקהל שמחפש באופן ספציפי לקרוא יצירות ספרותיות.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה
 

Berry12345

New member
תודה - והתייחסות בפנים

Arana,
תודה רבה על התשובה המושקעת.
1. האמת, שבשלב זה החשיפה חשובה לי יותר. אני לא מכיר את כל האתרים שציינת, אז אשמח אם תוכלי לציין אילו מהם מתאימים יותר לדעתך ליצירת חשיפה רבה.

2. מכירה במקרה את אתר MyPen.net? מה דעתך עליו? מתאים לצורך העניין?

3. ואם כבר הזכרת את במה חדשה - האם האתר הזה עדיין פעיל? לפי הפירסומים שם הוא אכן פעיל, אבל ניסיתי ליצור קשר עם העורך דרך אימייל שנמצא תחת "צור קשר" - ולא הצלחתי. יודעת במקרה איך אפשר ליצור איתם קשר?

4. לא כל כך הבנתי כיצד פרסום בבלוג "רגיל" או בפייסבוק יביא לי חשיפה גדולה יותר? הרי יש מיליון בלוגים, וללא קידום, אף אחד לא ידע על הבלוג שלי. ובפייסבוק החשיפה תלויה בכמות החברים - ושוב, בקידום - ואני ממש לא חזק בפייסבוק, הן מבחינת כמות חברים, והן בקידום.
מלבד זאת, אני מעוניין לפרסם את היצירה שלי בעילום שם, ככה שבוודאי שהפייסבוק שלי לא מתאים לכך (האמת שיש לי חשבון נוסף על שמי הבדוי - אבל בו אין לי בכלל חברים).

המון תודה על העזרה!
 
למעלה