מרכבות באיילון/ לימור מויאל

לאורה101

New member
מרכבות באיילון/ לימור מויאל

'המתחיל המצווה אומרים לו ,גמור'...
מכיוון שכך אני מביאה גם את סיפרה הראשון של לימור מויאל.
כמו שציינתי לעיל מדובר בז'אנר חדש בעברית MM - Men Men על יחסים בין גברים.

2015 הוצאת הליקון/ גוונים ( לא ברור לי )
770 עמודים

לדן גרין היה הכל, או כך נראה לפחות, בעל חברה מצליחה בתחום הביוטכניקה בן 34 , גר בהרצליה פיתוח, עשיר, חתיך ,נשוי...
אז למה העיניים הכחולות שלו נראות כל כך מיוסרות ועצובות, מה מסתתר מאחוריהן ? מי אתה באמת דן גרין ?
זהו ,שגם הוא כנראה לא בדיוק יודע. כל חייו התכוונן לרצות את אביו, את אימו איבד בגיל צעיר. אביו נפטר לפני שנתיים והוא לא ממש מוצא את עצמו. נפגש בעיקביות עם פסיכיאטר ומנסה להבין את ישותו ולהשלים עם חייו.
בעקבות המלצה מאשתו של אביו הוא 'פוצח' במשימת התנדבות ו'מאמץ' חייל בודד, תום.

תום הוא ישראלי במקור שהוריו ירדו לארה"ב ובעקבות נסיבות מיוחדות החליט לעלות לארץ, להתנדב לצה"ל ,להפוך ללוחם ולשרת את ארצו. הוא הומו מוצהר ובהחלט גאה.
הפגישה בין השניים מטלטלת את עולמם, כל אחד מסיבותיו הוא.
תום נופל למלכודת שמאז ומעולם תמיד היה מודע לה ונזהר ממנה מאד אך בעל כורחו הוא מתאהב בדן, דן הסטרייט. הוא אינו יודע מה לעשות עם רגשותיו ומנסה להפנותם למקור אחר.

דן מצידו כלל אינו מבין מה נפל עליו ומה פשר ההתנהגויות, הרגשות והמחשבות שעולות בו מול תום הוא רק יודע שהוא מרגיש יותר טוב מבעבר בנוכחות הבחור הצעיר, המחויך והסרקסטי שמביא עניין לביתו. הם משחקים יחד, מבלים, מטיילים, מתאמנים, יוצאים לעיר ומתקשרים בשיחות לתוך הלילה.
ביחד ובעידודו של תום דן סוף סוף מתוודא למשפחתו, אלה שעדיין בחיים...

לאט לאט ימצאו החיים, החיוניות, הנחישות והאהבה את דרכם לתוך חייהם במערבולות של דרמה, עצב וכאב. סיפור אהבה רחב יריעה ומלא במשמעות בין שני אינדיבידואלים שמוצאים את החדווה שבאיחוד הנשמות והגוף.

הספר כתוב בצורה רהוטה, מלא בתובנות פסיכולוגיות על החיים ומשמעותם, על מהות האושר והדרך להשיגו. על הנאמנות לעצמך ותיקון אישי, על הנכונות להעמיק לתוך הנפש כדי ללמוד לחיות טוב ובהרמוניה עם עצמך ועל משמעות הדברים האמיתיים בחיים. הספר מלמד על אהבה , אהבה מורכבת, אהבה שונה לאנשים השונים בחייך כולל אהבה אם, אב ואח ואף אחווה חברית ממקום של שוויון.
שווה ומומלץ, אני מאד אהבתי וחוזרת מידיי פעם לעיין בו.
 

siv30

New member
תודה המלצה מקסימה

הספרים הופכים להיות ארוכים יותר ויותר. את חושבת שהספר מחזיק באמת 770 עמודים? לפעמים האורך הוא תוצאה של התברדקות בעלילה או סתם מריחה ואז אני מרגישה שפשוט אני משחיתה זמני לשווא.
 

לאורה101

New member
ממש לא

אין התברדקות בעלילה או מריחה כלל. הסיבה לדעתי לאורך היא בגלל שמקדישים המון מלל ומחשבה על תכנים ותובנות פנימיות, פסיכולוגיות, מאד מעוררות מחשבה, מאד עמוקות וכמובן יש תפניות בעלילה המעצימות את הדרמה ומסבירות את התנהגות הדמויות.
ד.א. מכיוון שאני קוראת דיגיטלית אין לי דרך לדעת באמת כמה עמודים יש אלא מסתמכת על מה שמופיע בתחתית המסך. בספר השני 'הזיפים של לזרוס' יש לפי זה 1020 עמודים. בכל מקרה אני בד"כ מעדיפה ספרים עבי כרס.
 

siv30

New member
אה.

טוב בדקתי באמזון, מדובר על 315 עמודים שזה בהחלט סביר.
מה שמעצבן אותי שבאמזון הוא נמכר ב 2.99 דולר שזה בערך 12 שח לאחר תרגום. ובארץ הוא עולה 25 שח בקובץ דיגיטלי (נכון לעכשיו שיש מבצעים של שבוע הספר ) פשוט מעצבן ביותר.
 
למעלה