הוברט הוברט, גרסת הפינק

droriko

New member
חחחחחחחחחח עומר תעשה לי ילד

או ראקטום או קקה או כל אחד מהדברים שהדקוטור מתמחה בהם
 

AmirPerc

New member
לדעתי

אורי נכנס בו בצורה ילדותית מדי. אגב, למי שלא מסכים עם התוכן של הוברט - אני חושב שכל העניין בקומיקס זה לצחוק על נושאים כואבים ולפגוע באנשים. אחרת זה לא היה נקרא הומור שחור.
 

Hubert Hubert

New member
הסבר - מה בעצם קרה.

יש לי הרגשה שאורי פינק אולי יצא פה לא בסדר בעיני כמה אנשים, אז אני רק רוצה להבהיר קצת את הסיפור המלא:בפסטיבל הקומיקס אני ואורי דיברנו. הוא סיפר לי שהוא קרא את פרק 50 בקומיקס שלי, שבו אני קצת "יורד" על זבנג. אורי אמר לי שהוא נורא אהב את זה ושאל אותי על הטכניקה שלי וכל זה. הוא היה חברמן ולקח את זה בקלות. אחר כך החלפנו חוברות. כמה ימים אחרי הפסטיבל, קיבלתי מאורי מייל, שאני לא אפרט את תוכנו פה כי זה לא לעניין, אבל באופן כללי הוא אמר שהוא אהב את החוברת (שגם כללה ירידה קלה על 'זבנג'). ואז פרסמתי את הקומיקס הזה (הבחור שמתחיל עם טום הנקס זה evil i מהפורום, אגב. איזה אאוטינג!) פה אני חייב לציין שאני מרגיש שהייתי די לא בסדר בקטע הזה. זה דבר אחד לרדת על הקומיקס שהוא עושה, אבל זה לגמרי לא לגיטימי לרדת על המראה שלו, אני הייתי לגמרי לא בסדר, בייחוד אחרי המייל המפרגן שהוא שלח לי. אורי ראה את הקומיקס, ובתגובה פרסם את הקומיקס שנמצא בראש השרשור ב'מעריב לנוער'. זה בערך כל הסיפור, למי שרצה לדעת לפרטי פרטים מה קרה. בינתיים התנצלתי בפני אורי ו"השלמנו". זהו! סוף מעשה במחשבה תחילה!
 

amitais

New member
אתה!

אני עשיתי כסף, אתה צחקת ואחר כך התנצלת. אתה נפולת של נמושה. גמכן יוצר אלטרנטיבי דמיקולו (השבוע למדתי מה הפירוש של דמיקולו). אתה מבייש את הפירמה. תצטרף לסטודיו קומיקום! או, רגע, יותר טוב, לאמבלם!
 

Hubert Hubert

New member
אתה מפקפק באלטרנטיביות שלי?!

אתה מאייר לידיעות פאקינג אחרונות! לך, תצטרף לאקטוס!
 

amitais

New member
היי היי היי!

השתגעת?! תראה, לא אכפת לי להשתעשע איתך בעקיצות הדדיות, אבל הלו, יש גבולות אדומים! גליה תגידי לו! לא למדת כלום? מי יודע איזה חובב קומיקס לא יציב יושב במסתרים, ועלול להיות מושפע מהדברים שאתה אומר! ויש סיכוי שהוא אפילו לא אשכנזי!
 

AmirPerc

New member
רגע

לא לגיטימי לצחוק על המראה של אורי פינק, וכן לגיטימי לצחוק על רבין =\?
 

Hubert Hubert

New member
לגיטימי לצחוק על המוות של רבין,

לא על המראה שלו. כשאורי פינק ימות, אני מבטיח לצחוק על זה.
 

AmirPerc

New member
אמממ

אני חושב שלצייר ראש ממשלה שנרצח כשהוא אומר לאלפקה שנראית כמו זין ענקי "אני אוהב אותך" זה קצת יותר משפיל מלצייר אותו בתור גמד שמן. אם אתה הולך על הארדקור תלך על זה עד הסוף לפחות =\
 

AmirPerc

New member
אה

יש בזה משהו =\ רגע אז למה אתה לא יורד על המראה של רבין?
 
למעלה