צביקה

pillit

New member
צביקה

לםני הרבה שנים, כשמשרדי תפוז עוד שכנו בוילה בסביון נשכרתי על ידם לבצע קומיקס יומי ( קריעת תחת !) לרשת. הקומיקס בוסס על דמות אנדר דוג בשם צביקה, שאיכשהו, עם הזמן הפכה להיות- אני ודרכה גם העברתי מסרים וטובות הנאה לכל דורש. הקומיקס החזיק מעמד כמעט שנה ( 200 ומשהו פרקים)- עד שקרס- יחד איתי. לאחרונה שלפתי אותו מהגיבוי- לאות רק עד כמה נאיבים היינו. הנה כמה פרקים ראשונים מתוכו. הוא לא מצחיק. לא בסגנון של- פאני הא הא אלא יותר- אהממ.. אבל צביקה נשאר עבורי הגבר הראשון שלי... :) ( באותה שנה- רואיינתי מספר פעמים בקשר לדמיון בינו ובין אהוד ברק. הכחשתי מכל וכל !) אז הנה הפרקים הראשונים אם תרצו עוד רק תגידו.
 

pillit

New member
צביקה 10

ואחרון לנגלה הזאת. לפי מיטב זכרוני, גם ציור הדמויות, וגם הסיםור- טיפה משתפר בהמשך, ( למעט חיפופים של דדליינים מטורפים- נסו אתם לכתוב ולצייר כל יום כל יום פרק) כך- שאם תרצו לראות המשך- רק תגידו. (וכמובן- גם ההפך.) רק שלביקורות בונות וחברותיהן הפחות בונות - אין כל כך מקום, היות שזה קומיקס בן 5 שנים, בטל קורבנו, ורוב מסקנותיו כבר הוסקו...
 

ניסו 14

New member
לצביקה!

שלום לך צביקה, אתה מצייר מאוד יפה והקומיקס בהחלט יפה ובקשר למה שאמרת : "עם אתם רוצים עוד רק תגידו" אז כן, אני רוצה ליראות עוד! אשמח עם תעלה עוד קומיקסים! תודה, ניסים.
 
למעלה