Comic Book Geek Purity Test

yaniv79

New member
Comic Book Geek Purity Test

כאן. אני קיבלתי 79.9% טהור
יניב
 

ailag

New member
מגניב

היי, 72.3% . חשבתי שיהיה פחות בגלל כל הדברים שאין בארץ או שלא בסגנון שלי.. נחמד :) קטעים נבחרים:
Have you ever referred to your local comics supplier as your 'dealer'? >> um .. duh? Have you ever attended a college because: ...they offered courses that had comics for required reading? ...they offered a comics-related major? ...their library had a wide selection of comic-related books? >> are you trying to make me cry?!​
 

Moran Tamar

New member
וואללה?

81.0% comic pure הציון גבוה ככל שעונים על פחות שאלות, אגב.
 

ailag

New member
כן.. היינו צריכים לכתוב את הציון

השני, המשלים ל-100%. טוף נו.
 

Moran Tamar

New member
הה. לפחות אני יכולה להגיד בכנות

שלא לבשתי חליפת סופר גיבור לא בפורים. או לכנס. או למסיבת תחפושות. יש בזה משהו מעודד, לא?
 

ailag

New member
../images/Emo12.gifכופרת!

חלק מהשאלות שם גם לא התאימו. נגיד אני בד"כ לא שמה חוברות בניילונים, אבל זה דוקא בגלל שאני אוהבת קומיקס בתור משהו שקוראים, לא בתור מוצג מוזיאוני. מתישהו אני אתחרט על זה.
 

Moran Tamar

New member
../images/Emo2.gif מה?! אני שומרת עליהם כבבת עיני

עניתי על השאלה "מה אתה מגדיר - הרוס?" בתור near mint. אם לא, החיים של TP וחוברות קצרים כל כך....
 

e l a d h

New member
81% טהור...

מצחיק לאללה. יש סיכוי שמישהו עונה על כולם 'כן'?!!
 

comicsgirl

New member
אהמ

83.3 טהורה, אבל אחרי שקראתי את ההסבר אני לא בטוחה שזה כ"כ טוב...
 

זנזוריה

New member
וואו זה מבחן ארוך

You answered "yes" to 53 of 300 questions, making you 82.3% comic pure (17.7% comic corrupt). המון שאלות לא רלוונטיות, בשביל מדינה קטנה כמו ישראל. כמעט כל האירועים בתל אביב, כמה כבר צריך לנסוע בשביל איזה פסטיבל. מישהו פה אגב נסע פה לחול רק בשביל קונבנשין.
 

e l a d h

New member
דווקא הוא

אמר בקומיקאזה שהוא הולך לפרסם מאמר... בסוף לא פירסם. כנראה שלא היה לו זמן, או ששכח.
 

amitais

New member
אני, אבל כבעל דוכן

הייתי באנגולם שבצרפת, שהוא כנראה הגדול והחשוב בעולם. לחובבי מיינסטרים אמריקאי כמוכם זה עלול לבוא כשוק, אבל בירת הקומיקס העולמי היא אנגולם. הקומיקס המרהיב ביותר והמושקע ביותר יוצא לאור בצרפת ובבלגיה. שלא לדבר על מגוון הז'אנרים, איכות ההפקה, וכו וכו. ואני לא מדבר רק על אלטרנטיבי, אלא גם על שיא המיינסטרים.
 
מה פתאום

שיא המיינסטרים הוא קומיקס אמריקאי, על מה אתה מדבר? אני מתערב איתך על אמא של ערפאת שבצרפת ובבלגיה מוכרים הרבה יותר קומיקס אמריקאי מאשר שמוכרים קומיקס בלגי וצרפתי באמריקה. או בכל העולם בעצם.
 

moshikgulst

New member
אפרופו קונבנשנס

למישהו יצא להיות בקומיקון בסאן פרנסיסקו?
 

amitais

New member
אל תמהר להתערב

לאנגולם מגיעים כ-300,000 איש מכל העולם. לקונים בארה"ב מגיעים כמעט רק מארה"ב, אבל אני לא מכיר מספרים. כמה מגיעים לסן-דייגו? אבל אני לא מדבר רק על מספרים, אלא על מגוון, עושר, ואיכות. בצרפת ובבלגיה יש המון מיינסטרים, אבל הוא כל כך הרבה יותר מגוון. באמריקה המיינסטרים נראה הכל אותו דבר ויש ז'אנר אחד ששולט ללא עוררין. באירופה גם בשיא המיינסטרים יש את כל הז'אנרים: מד"ב, פנטזיה, פשע, מתח, פיראטים, חלל, מערב פרוע. הציורים בכותר המיינסטרים הממוצע הצרפתי טובים בערך פי מאה מבכותר המיינסטרים המוצע האמריקאי. בצרפת המיינסטרים יוצא באלבומים מפוארים בכריכה קשה על נייר עבה וטוב, ולא בחוברות קצרצרות וקטנות על נייר מחורבן. בקיצור, זה בערך כמו ההבדל בין המטבח הצרפתי לג'אנק פוד האמריקאי.
 

moshikgulst

New member
אני חושב

שחלק או אפילו הרבה מההבדל נעוץ בהבדלי המנטאליות והמסחור בין 2 האזורים. בעוד שצייר אמריקאי עובד כמו איזו מכונה וחייב להספיק חוברת בחודש+כריכות+פינאפים+השד יודע מה, אני חושב שלצייר הארופאי יש יותר אורך זמן ליצור. דבר זה נכון גם לכותבים. זה לא שאין לארופאים מסחור בתעשייה ודדליינים, אבל אני חושב שתעשיית הסרט הנע האמריקאי פוגעת באיכות ובהשקעה הפוטנציאלית שהאומן יכול להשקיע בקומיקס. גם קהלי היעד השונים (שבאירופה הם יותר מגוונים ולפי מה שאני ידע על בלגיה למשל פשוט כל המשפחה קוראת קומיקס מהילד עד המבוגר) גורמים לשוני בדגש על הנושאים ושוני בהתייחסות למדיום. לגבי איכות האמנות אני לא חושב שהארופאי עולה על האמריקאי אלא שונה ממנו. יש לך תותחים במיינסטרים האמריקאי כמו שיש לך תותחים במיינסטרים הארופאי. אמיתי, יצא לך לראות באנגולם גם קומיקס איטלקי? וואלה, אחלה של דיון פתחתם פה...
 

amitais

New member
ראיתי אורגינלים של מנארה

הוא פשוט מדהים. אורגינלים ענקיים! אורגינל של עמוד זה בגודל גליון - 70X100 ס"מ! הוא מצייר אותם בשורות, כל שורה על נייר נפרד.
 
למעלה