חוץ ממארוול ודיסי, מה אתם קוראים?

happyhuman

New member
חוץ ממארוול ודיסי, מה אתם קוראים?

אני לא כותב כאן הרבה, ובתפוז בכלל כבר כמה שנים. אך נראה שקהילת הקומיקס בארץ קטנה וגם הפעילות בפורום הזה ירדה. (אני עוד זוכר את הפורום הפעיל של קומיקאזה 1.0)

היות וחוסר הכתיבה שלי היא חלק מהבעיה החלטתי לנסות לייצר שיח, נראה איך ילך.

לא הכרתי את VALIANT COMICS המקוריים אך כאשר החברה התעוררה לחיים מחדש החלטתי לבדוק אותה ולא הצטערתי כלל על החלטה זו. אומנם לא התחברתי להרבה מכותריה אבל Archer & Armstrong היא סדרה מעולה, המחברת קומדית אקשן עם מיתולוגיה ותיאוריות קשר. כתיבה טובה, אומנות מעולה - כל מה שסדרת קומיקס צריכה להיות.

אהבתי את Kirby Genesis של Dynamite, סיפור 'מה אם?' נחמד בהשראת האומנות של קירבי - חבל שהסדרה לא המשיכה. דיינמייט עושים דברים לא רעים, יש להם יותר החמצות מפגיעות לטעמי אבל Green Hornet ו-Lone Ranger שלהם מאוד טובים.

אני מאוד אוהב את Atomic Robo של Red 5 Comics . סדרה עם כתיבה ואומנות נהדרים, מלא באקשן והומור חכמים.

ומה איתכם?
 

Gul the Great

New member
אתה לגמרי צודק...

הוא נהיה מין לוח מודעות למכירת קומיקס יד שנייה.
&nbsp
הסיבה שאני לא עניתי על זה, היא שכל הקומיקס שהוא לא DC או MARVEL (וחברות הבת, כמובן), כבר כתבתי עליו. לא רציתי לשחזר שוב.
חבל שאחרים לא שיתפו פעולה.
 

happyhuman

New member
שאלה

מה לדעתך הפיתרון למצב?

האם כולם עברו לפייסבוק? או שפשוט אנשים לא רוצים לכתוב?
 

Gul the Great

New member
אני לא יודע אם יש פתרון

השאלה היא האם צריך בכלל?
מה אתה מצפה לקרוא בפורום קומיקס?
אני בעיקר פה בשביל ההמלצות. ברור שכיף לדעת שעוד אנשים אוהבים משהו שגם אני אוהב, אבל אין לי הרבה מה לדון בדברים, לכן אני גם לא מעלה דיונים.
&nbsp
אני לא חושב שפייסבוק זו סיבת הנטישה או הירידה בכמות ההודעות. הפייסבוק כבר פה הרבה שנים.
נראה לי שאנשים איבדו עניין... אני לא רואה סיבה אחרת.
&nbsp
ניסינו בעבר להעלות כל מיני פינות, אבל לא היה הרבה שיתוף פעולה.
אני, כמובן, אשמח אם הפורום יחזור לפעילות חיה יותר, אבל אני לא ממש אופטימי.
 

Olv

New member
כמה תובנות קטנות

בשנים האחרונות הכרתי את ההוצאות הסופר סופר זעירות שמוציאות יצירות אדירות. SLG מוציאים את לנור שזה קומיקס הומור מספר אחד היום לדעתי. ל-Top Shelf יש המון ספרים נהדרים ואלן מור מוציא את הקומיקסים שלו ב-Aavatar. חפש את הדיון מלפני כמה שנים שבו שאלתי מה ההבדל בין מארוול, DC, ורטיגו פאנטגרפיק וכו'. אאל"ט היה דיון מעניין. כל מקרה, כן קבוצות של קומיקס בפ"ב הם תחליף לא רע לכאן. מקבלים תזכורת שיש הודעה חדשה או שהגיבו לפוסט שלך. אני לא בטוח שפ"ב הוא תחליף כל כך רע. כל עוד הארכיון נשאר כאן אז הכל תקין.
 
אז ככה

&nbsp
אני קראתי מארוול רק בשנתיים-שלוש הראשונות שלי בעולם הקומיקס. זה מה שמשך אותי בתור ילד, ספיידרמן ואקס-מן בעיקר, ויש לי כמות לא ראה של אוגדנים של גרסאות האולטימייט שלהם.
אבל מהר מאוד הפסקתי להתעניין בחברות הגדולות. העובדה שהסיפורים, הדמויות, והיוצרים שלהן כמובן מושפעים מהרבה גורמים שהם הכל מלבד יצירתיים מוציא מזה את כל ההנאה בשבילי, ואפילו די דוחה אותי.
&nbsp
עברתי לקרוא כותרים של VERTIGO. אני יכול לקרוא חלק מהם שוב ושוב ולהנות כל פעם מחדש.
סקאלפד, 100 כדורים, טרנסמטרו', פריצ'ר, כולן סדרות נהדרות ואני ממליץ עליהן לכל מתעניין בנושא.
&nbsp
בשנים האחרונות ורטיגו סובלת מירידה חדה בכמות הכותרים שהיא מוציאה וכמות הכישרות שהיא מושכת, אז אם פעם רק פזלתי לכיוון הוצאות אחרות(CHEW, The Boys, כל דבר של ברובייקר ופיליפס) פתאום גיליתי שכל רשימת הקניות שלי מורכבת מכותרים של אימאיג'(שלא יאומן כמה כותרים איכותיים, מגוונים, ומעניינים היא מוציאה) ודארק הורס.
&nbsp
לאחרונה אני גם מתעניין בדברים קצת יותר "אלטרנטיביים", HERE ן-Beautiful Darknass משכו את צומת ליבי ואני מתכנן לקנות אותם בקרוב, אבל אני כל הזמן שוכח באיזה הוצאות הן.
&nbsp
&nbsp
לסיום:
בעולם שחוסר המקוריות מציף אותו בכל מדיה אפשרית, זאת תעלומה בעיני איך שתי החברות הגדולות של מדיום הקומיקס(שממש חוגגות את חוסר המקוריות) ממשיכות לגלגל כל כך הרבה כסף, במיוחד שהקהל של המדיום הזה הוא בעל ראש פתוח יותר מבכל מדיום אחר.
&nbsp
 

Gul the Great

New member
בגדול, אני מסכים

אבל אתה שוכח שאנשים הם בסה"כ פשוטים. רוצים את המוכר, לרוב לא מנסים לאתגר את עצמם.
DC המציאו ארכיטייפים של גיבורי העל ולכן תמיד אנשים ירגישו בטוח לקנות משהו מהם.
MARVEL מפציצים בפרסומי אירועים ואנשים מתפתים לדעת מה קורה עם הדמויות המוכרות.
מישהו בחברות האלה עושה את עבודתו כמו שצריך...
אם להיות פייר, צריך לציין שיש מדי פעם גם ממתקים בחברות האלה. אני מאוד אהבתי את X-Factor של פיטר דיוויד. יש כל מיני סיפורים סגורים שמאוד טובים. לא הכל שם רע.
מה שכן, יש הרבה יותר מה למצוא ב-Image.
 
למעלה